פרסום ויראלי

כתבות אחרונות

 

הטרנד מתחזק: בזק תייצר סרטוני "ליפ דאב"

"ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר שברקע ■ הסרטון של בזק יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN

נועה פרג 22.07.2010

תעביר את זה הלאה: איך יוצרים קמפיין ויראלי מוצלח ב-10 צעדים?

שימוש נכון בכל הכלים של המדיה, ניתוח הסיפור של המותג ועבודה עם מילות מפתח במנועי חיפוש - אלה הם חלק מהכלים העיקריים שישמשו אתכם בשיווק במדיה החברתית באינטרנט ■ איך עושים את זה נכון?

אורי ששון 02.11.2009

תקנות חדשות: סלבריטאים ובלוגרים הנותנים חסות למוצרים ייחשפו לתביעות

לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר

פייננשל טיימס‏ 06.10.2009

המפורסמים ממילא לא אמינים

קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה

דרור פויר 06.10.2009

לארס בסטהולם: "אם רעיון הוא חזק מספיק, ניתן ליישמו בכל רמת תקציב"

בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו

יוני קיש, מקאן-אריקסון, קאן 21.07.2009

פרסום בזמן מיתון

בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר

אילנה מונקה 08.06.2009

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988