פרסום שנהב הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של ספורט ורטהיימר עובר לפוגל-אוגילבי

תקציב הפרסום של רשת ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2011

תקציב הפרסום של בסט ביי עובר לזרמון-גולדמן

‎‎טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר‏‏ במחירי מחירון

‎‎חגית ברונסקי‏‏ 31.05.2010

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2010

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

תקציבי הפרסום של בסט ביי וביג בוקס יוצאים למכרז

התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

פישמן רשתות מפצלת את תקציב הפרסום

תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי ; הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009
צרו איתנו קשר *5988