פרסומות

כתבות אחרונות

 
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

19 עבודות עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום גרנות

זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עוד שיר אחד ואבדנו: מרוב פרסומות מוזיקליות, הצופים כבר לא מצליחים להתרגש

בזק ופרטנר נלחמות ראש בראש, אבל הצופים לא ערניים לעוקצנות שבין החברות המתחרות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בין שטף הפרסומות המזמרות מצליחה לבלוט גם השבוע זו של תפוזינה כאהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
קמפיין בוקר טוב של פרטנר מול בזק / צילום: הערוצים הרשמיים של פרטנר ובזק

האותיות הקטנות מאחורי הפרסומות המבטיחות של בזק ופרטנר

פרטנר ובזק יצאו בקמפיינים אגרסיביים שבהם מוצעות חבילות אינטרנט מהיר במיוחד שמבוסס על סיבים אופטיים • אבל במהות השירות בקצב שגבוה מ-1 ג'יגה הוא רק גימיק שיווקי, ולא ישפיע על מהירות השימוש של הצרכנים

 

גד פרץ 14.07.2021
קמפיין בודיפורם. מלאת מורכבות / צילום: צילום מסך

מה יכולים ללמוד אנשי הקרייאטיב בישראל מהקמפיינים בפסטיבל אריות קאן

שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021
קמפיין פרסומת של YES יס עם ספיר ברמן ונועה קירל / צילום: יח"צ אוהד רומנו

ספיר מלכת המדבר: yes בחרה במהלך שיווקי נכון, אך האם הוא אמיץ ופורץ דרך?

הפרסומת החדשה בכיכובה של שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עוררה לא מעט ביקורת, אך הקהל אוהב את התוצאה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קבוצת בזק משתלטת השבוע על הדירוג עם שלוש פרסומות מושקעות

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2021
עומר אדם בפרסומת לבזק / צילום: ליאור נורדמן

את הרף הגבוה לפרסומת של בזק הציב עומר אדם בעצמו, והוא מתקשה לעמוד בו

ההצלחה המוגבלת של פרסומות בזק ופלאפון מעלה את התהייה אם טרנד הפרסומות המזמרות מיצה את עצמו, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קראנץ' עם יהונתן מרגי זוכה לפרגון מאנשי הקריאייטיב, אך לא מצד הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

למה פרסומאים כל-כך אוהבים להעיף את הטאלנטים שלהם באוויר

פרזנטורים מוכרים הם קיצור דרך משמעותי ליצירת שיח סביב פרסומת חדשה, אך כפי שמוכיח הדירוג החודשי של הפרסומות המדוברות, לא תמיד זה לטובת המותג • בצד האופטימי, מתברר שגם מוצר שנתפס מיושן יכול לייצר דיסרפשן

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

השטנץ והכסף הגדול שוב מנצחים את הקריאייטיביות

הפרסומת לפלאפון, בכיכוב יהודה לוי ונועה קירל, היא הזכורה ביותר השבוע - אך רק במקום השני מבחינת אהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של מפעל הפיס עם הביצוע המחודש לטרמינל לומינלט של מאיר אריאל ז"ל

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

השקעה מאסיבית ומדורי הרכילות הזניקו את פלאפון לראש דירוג הפרסומות הזכורות

מה עדיף, קמפיין עם קונספט קריאטיבי ברור ומבדל או קיצור דרך של פרזנטור והפקה גרנדיוזית? יהודה לוי ונועה קירל סיפקו השבוע תשובה ברורה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עם זאת, ברמת האהדה, תפוזינה עדיין בולטת בפסגה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2021
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עם בוא הקיץ, הטאלנטים הצעירים כובשים את ברייק הפרסומות

הפרסומת של תפוזינה היא גם הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קוקה-קולה היא המושקעת ביותר השבוע אך לא מתברגת כלל בדירוג, כפי הנראה כי קהל היעד שלה צופה פחות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
מירון פחמן וענת בן נתן, מייסדי התחרות / צילום: תמונה פרטית, מיכל מור יוסף

תחרות הקריאייטיב גרנות יוצאת לדרך בשיתוף גלובס

התחרות החדשה תנסה לייצר תחליף לתחרות הפרסום המיתולוגית "קקטוס הזהב" • התחרות, שתיקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו - תרצה גרנות ז"ל - אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
ליהי קורנובסקי בקמפיין תפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

הפרזנטוריות העכשוויות: בטוחות בעצמן ובגופן, קוליות ולא מפחדות לשבור קירות

נשים מובילות כפרזנטוריות ראשיות 5 מתוך 10 הפרסומות המובילות השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר שייך לבנק מזרחי טפחות - מה שהוביל את דביר בנדק למקום השני בשני הפרמטרים

גלית חתן 03.06.2021
מתוך קמפיין אולטרסאונד ביתי- כללית / צילום: יוטיוב

הגזמה או חוסר רגישות: הקמפיינים שיוצרים עניין מהסיבות הלא נכונות

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מראה כי מגמת הקמפיינים שמעוררים סערה בשל חוסר רגישות חברתית ממשיכה, והפעם עם הפרסומת של קופת החולים • הפרסומות לחג השבועות לא עוררו עניין, גם בגלל מבצע "שומר החומות", אך אחת מהן רשמה יותר ממיליון צפיות ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2021
הפרסומות של ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך

כשהמצב הביטחוני מתוח, רמת הקשב של הישראלים לפרסומות נמצאת במגמת ירידה

בשונה ממשבר הקורונה, במבצע "שומר החומות" נדם קולם של המפרסמים הגדולים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של הבורסה לניירות ערך היא המושקעת ביותר, אך לא נכנסה לדירוג - בעיקר בגלל הטיימינג

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2021
גל גדות וכריסטיאנו רונאלדו. מה יקרה לאהדה? / צילום: ראובני פרידן IPG

רגע לפני שבועות, והפרסומות למוצרי חלב לא משתלטות על הדירוג

הפרסומת של הוט מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את דירוג האהובות מובילה דווקא הפרסומת למזגני טורנדו • ומי מחליף את מקומן של הפרסומות למוצרי חלב?

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2021
עופר חדד ותמיר סטיינמן במשדר צהריים מיוחד / צילום: צילום מסך חדשות 12

התותחים רועמים, הרייטינג בשמיים, והמפרסמים בטלוויזיה יורדים מהאוויר

את נתוני הרייטינג הגבוהים של הערוצים בימים אלה לא ניתן יהיה לתרגם להכנסות • מאז התברר שיש הרוגים ישראלים בהתקפות, הקמפיינים נעצרו, והמפרסמים דיללו את הנוכחות • כעת הם ממתינים לראות את ההתפתחויות ולהחליט

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 733 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 46

צרו איתנו קשר *5988