שניר הקים וניהל בשנים האחרונות את מחלקת השותפים המסחריים ובמסגרת זאת הוביל שורת שותפויות מסחריות ועסקיות
הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה
צביקה ליבליך, סמנכ"ל קשת, שלח לחברות המדיה מכתב, שבו הבהיר כי לקוח שיעבור חברת מדיה בלי שיש לו הסכם ישיר עם הזכיינית, יידרש לשלם מחירי מחירון ■ זניט מדיה הגישה תלונה - וכעת מעמיקה הבדיקה שנפתחה בעקבותיה
זניט התלוננה על התנהלות קשת במו"מ מולה וטענה כי היא עוברת על חוק ההגבלים ■ קשת: "התנאים שזניט דרשה אינם עולים בקנה אחד עם תנאי השוק"
מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה
יחליף את סמנכ"ל השיווק של קשת, צביקה ליבליך, ששימש בתפקיד בחצי השנה האחרונה
בישיבת הוועדה אמש הוחלט כי ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, ישמש בתפקיד בתקופה הקרובה, ולאחריו ימונה לתפקיד המשנה למנכ"ל המסחרי של רשת, אילן טוביהו
מדובר בתפקיד בעל חשיבות, שכן בימים אלה עובר הליך מדידת הרייטינג שינוי דרמטי ■ על הזכייניות להחליט ביניהן מי תוביל בחצי השנה הקרובה את הוועדה ומי בחצי השנה האחרת
מועצת הכבלים טוענת כי כיוון שליבליך משמש כסמנכ"ל השיווק של קשת, המחזיקה בערוץ 24 - מדובר בניגוד עניינים ■ בערוץ 24 רואים בהחלטה כוונה ברורה של המועצה לחבל בעבודת הערוץ ■ דירקטור בערוץ 24: "לוקחים מאיתנו נכס"
ההסכם עם תאגיד "אשכולות" מסדיר את תשלומי התמלוגים על השימוש בשירים ובקליפים של האמנים המבצעים בערוץ
איגוד השיווק הישראלי העניק לליבליך את התואר לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24
במסגרת החזרה ליום שידורים שלם בשידור חי, הוחלט להקים מחדש את האולפן השקוף ■ האולפן יוקם לחודשים ינואר-פברואר לכל הפחות
טוענים להפרת חוזה הפקה וייצוג בלעדיים בינם לבין ירון אילן, מנחה תוכניות אירוח בתחום הזמר הים-תיכוני
זאת בשל חשש לניגוד עניינים ■ המועצה גם הגבילה את ערוץ המוזיקה לשדר לא יותר מ-3 שעות יומיות של תכנים הקשורים ל"כוכב נולד"
ההסכם נחתם מול הבימאים והתסריטאים, ומנהלי הערוץ נמצאים במו"מ מול שאר ארגוני היוצרים
ההשקה המחודשת תלווה בפרויקט 24/7 - שידורים חיים ורצופים מאולפן שקוף בנמל ת"א לצורך מינוף ההשקה גייסה קשת למהלך את מרבית הטאלנטים שלה בקשת טוענים כי מאז רכישת הערוץ הוא הכפיל את נתוני הצפייה