צרכנות בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
עדיין לא מאוחר: הצפון מציע מגוון אתרים ואטרקציות לחופשה
החום המעיק והעובדה שנותרו עוד 3 שבועות לחופש הגדול מאותתים כי זה הזמן לחופשה ■ המחירים בצפון נותרו אמנם כמעט זהים לאלה של השנה שעברה, אך במקומות רבים יש עדיין מקומות פנויים ולכן מגלים גמישות
  
 
גיל שרון
גיל שרון
הצרכן החדש לא מאמין לנו
הצרכן הישראלי החדש עושה את מה שגדעון רייכר הטיף לו במשך שנים: בודק - זה הכול
אוגילבי אמר: "הצרכן לא מטומטם. הצרכן הוא אשתך". מעכשיו אמרו "הצרכן לא מטומטם, הצרכן יותר חכם ממך". ברגעים אלה הולכים ונכתבים כלל...המשך
  
 
הבריטים צורכים פחות: המכירות הקמעונאיות בבריטניה ירדו במפתיע בחודש מאי
המכירות הקמעונאיות ירדו ב-0.6% מחודש אפריל. אנליסטים בסקר של סוכנות הידיעות "בלומברג" חזו דווקא גידול של 0.3% ■ במונחים שנתיים, היקף המכירות ירד ב-1.6%
  
 
צרכנות בקליק: קבלו את האתרים הצרכניים החדשים ברשת
מאתר על מקומות לעריכת אירועים עסקיים, דרך אתר המספק מידע ליולדת על זכויותיה בביטוח לאומי - ועד לאתר המאפשר להזמין משלוחים משוק הכרמל
  
 
שיעור בעלי כרטיסי האשראי חדלי הפירעון בארה"ב זינק ב-11% ברבעון הראשון של השנה
שיעור חדלי הפירעון עלה ל-1.32% בהשוואה ל-1.19% ברבעון הראשון של 2008 ■ על אף העלייה החדה, שיעור חדלי הפירעון בשוק כרטיסי האשראי עדיין נמוך בהרבה מזה של שוק המשכנתאות, העומד על 5.22%
  
 
האמריקנים מחפשים הנחות ומזון: המכירות ברשתות הקמעונאות ירדו במאי ב-4.8%; וול מארט הפסיקה לדווח על בסיס חודשי
פרט לקטגוריית ה"דראג סטור" נרשמו ירידות במכירות בכל הקטגוריות הנבחנות במדד ■ חנויות הכלבו היוקרתיות ספגו את הירידה החדה ביותר ■ קוסטקו דיווחה על ירידה של 7% לעומת צפי לירידה של 6.4%
  
 
קווים לדמותו של הצרכן הישראלי 2009: מתמקח, מתוחכם ועושה "שיעורי בית"
סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות ; עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר
  
 
ג'ונסון אנד ג'ונסון מדווחת על רווח של 1.26 דולר למניה ברבעון הראשון - מעל התחזיות; עם זאת המכירות ירדו ב-6%
תחזית האנליסטים היתה לרווח של 1.22 דולר למניה ; החברה דיווחה על רווח של 3.5 מיליארד דולר ; הכנסות חברת מוצרי הבריאות והטואלטיקה ירדו ב-7% ל-15.03 מיליארד דולר
  
 
די להיות פראיירים: קבלו את 5 הטעויות הנפוצות ביותר של הצרכן הישראלי
יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
קונספט חדש לשופינג
מחקרים מגלים שהקניונים לא מספקים את הסחורה והלקוחות מחפשים אלטרנטיבות
מתי לאחרונה נכנסת לקניון? האם התרגשת? האם חשת שזו חוויית הקנייה האולטימטיבית? יש להניח שלא. מה קרה לאותה התרגשות שאחזה בנו כאשר נכ...המשך
  
 
מרדית וויטני במאמר ל"פייננשל טיימס": "הנזילות הצרכנית מתייבשת; קווים לכרטיסי אשראי בהיקף יותר מ-2 טריליון דולר עלולים להיחתך"
וויטני, האנליסטית הראשונה שהתריעה מפני מצבו של סיטיגרופ וחזתה במדויק את הפסדי הסאב-פריים שלו כבר ב-2007: "לירידה בנזילות בשוק כרטיסי האשראי יהיו השפעות הרות-אסון על ההוצאה הצרכנית ועל הכלכלה" ; מציעה שורת צעדים שימנעו את הפגיעה הקשה בצריכה הפרטית
  
 
לקראת החגים בארה"ב: עלייה זעירה בהכנסות הקמעונאיות ב"יום שישי השחור"
סך המכירות ביום ו' גדל ל-10.6 מיליארד דולר - העלייה הקטנה ביותר מאז העלייה בסך 0.9% שנרשמה ב-2005 ; לצורך ההשוואה - אשתקד נרשם זינוק של 8.3% לעומת השנה הקודמת
  
 
מנכ"ל אסם, גזי קפלן: ב-2009 תירשם צמיחה שלילית של 1.5%-2% במשק
אסם חותמת רבעון עם גידול של 14% במכירות ל-863.7 מיליון שקל - אך עם שחיקה של 4.2% בשיעור הרווח התפעולי, שעמד על 11.3%
  
 
צרכנות במשבר: יותר מ-25% מהישראלים צמצמו את הצריכה בעקבות המשבר העולמי
סקר מכון "שילוב" עבור "גלובס" מגלה כי 41% מהישראלים נפגעו מהמשבר הכלכלי בעולם, וכמעט 30% דחו קניות לאור המשבר ; הקיצוצים מורגשים בעיקר בתחום המזון, שם 14% מהישראלים מפחיתים את הצריכה
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 97 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988