צרכנים בחדשות

סוכן חדשות
 
התאמה אישית מבוססת דאטה. לקוחה מתנסה במייק אפ "Lancome" "Teint Particulier", שהוכן על פי גוון עורה / צילום: יח"צ לוריאל
מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך
צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה
  
 
רגולציה / צילום: Shutterstockפרופסור יובל פלדמן / איור: גיל ג'יבלי
פרופ' יובל פלדמן
"שיטת מצליח" והפחתת הנטל הרגולטורי
נכון שקשה לעשות עסקים כאן, אך האם חברות עושות מספיק כדי לזכות באמון בדרך להקלה באסדרה?
עודף רגולטורי! אמירה שנשמעת חדשות לבקרים על ידי בכירים בסקטור העסקי, ולא בכדי: בשנים האחרונות אנשי עסקים נאנקים תחת עומסי הביורוקר...המשך
  
 
טלמרקטינג / צילום: SHUTTERSTOCK
"אל תתקשרו אליי": אושרה הצעת החוק נגד הטלמרקטינג
לפי הצעת החוק יוקם מאגר ממשלתי של לקוחות שלא מעוניינים לקבל שיחוק שיווקיות, אשר ייצור חומת הגנה על טלפונים של צרכנים • השיטה נהוגה כבר, לפי משרד הכלכלה, באנגליה, ארה"ב, אוסטרליה ועוד
  
 
משה כחלון, שר האוצר (צילום: תמר מצפי)אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
פרשנות: ריווח מדרגות המס - הרבה יותר חשוב ממכסים
האם הורדת המכסים על שורה ארוכה של מוצרים, שמשרד האוצר הודיע עליה היום, היא מבורכת? כן ■ אבל האם היא תתגלגל במלואה לצרכנים? ■ פרשנות
1. האם הורדת המכסים בשורה מאוד ארוכה של מוצרים שמשרד האוצר הודיע עליה היום היא מבורכת? כן, כל הורדת מכסים היא מבורכת כי היא מורידה...המשך
  
 
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי
איכות? שירות? מחקר מגלה מה מחפש הצרכן הישראלי
סוגיית המחיר עדיין עומדת בראש מעייניו של הצרכן הישראלי ? מחקר שערכה נילסן במטרה לבחון את מידת הפתיחות של צרכנים למוצרים חדשים מגלה כי הישראלים מחפשים מוצרים חדשים ופונקציונליים - אבל לא בכל מחיר
  
 
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה / צילום: איל יצהר
"מצרכן שקונה הפכנו לצרכן שמדבר על איך הוא קונה"
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה, הציג בוועידת MAD מחקר בשיתוף עם "גלובס מחקרים" על הצרכן המודע החדש - הכולל 3 סוגים: החובבן, המקצוען והחברתי
  
 
חשבתם שרק אתם מחפשים מבצעים? אתם לא לבד
מחקר חדש של חברת ‏Buzzilla‏ מגלה: הישראלי של אחרי המחאה החברתית הכפיל את השיח ברשת על המחאה החברתית, מתכנן את הקניות מראש, דוחה את חלקן וחשדן לגבי מבצעים ■ קווים לדמות הצרכן החדש, מודל 2014
  
 
על המפה: ישראל התקבלה לארגון הצרכנים האירופי
המועצה הישראלית לצרכנות התקבלה במעמד של שותפה לארגון ■ ‎‎המשמעות‎ :‎גישות למחקרים כלכליים, חילופי מידע ועריכת קמפיינים משותפים‏
  
 
55% מהצרכנים בישראל: כוחנו התחזק השנה
כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית
  
 
אופטימיים: מדד אמון הצרכנים עלה בנובמבר ל-79.4 נקודות
הסקר נערך מיד לאחר ההכרזה על הפסקת אש מול חמאס; נראה כי הציבור טרם "עיכל" את המשמעויות הכלכליות של הלחימה ■ לקריאת חוברת המדד
  
 
מחקר: המשבר הכלכלי ארוך ועמוק מדי; הצרכנים מבוהלים
מרבית הצרכנים בשווקים העשירים חשים חרדה וחוסר ביטחון ומתקשים לחסוך - כך קובע הסקר השנתי של BCG, שנערך בקרב כ-22,000 צרכנים ב-16 ארצות
  
 
הרשות להגנת הצרכן יוצאת נגד הקונספט "מתנות חינם"
קוראת לחברות ישראדיל, עסקה נוחה וקנייה טובה לצרכן לחדול משיטת השיווק המטעה - שמפילה בפח בעיקר צרכנים מבוגרים
  
 
מחקר: הצרכן האמריקני זקוק להכנסות של 150 אלף ד'
מחקר חדש שבצעה חברת WSL הראה כי לפחות 52% מהאמריקנים מאמינים כי אין להם מספיק משאבים כדי שיוכלו להרשות לעצמם את הצרכים הבסיסיים
  
 
סקר: הצרכן הישראלי מאמין להמלצות - ולא לפרסומות
מכון המחקר TNS: הצרכן הישראלי, בבואו לרכוש מוצרים חדשים, מסתמך על המלצות של הקרובים לו, מגלה ציניות כלפי פרסומות ומחפש בעיקר מוצרים שמספקים לו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף וכאלה הנתפסים כבריאים
  
 
גונתר סוננפלד / צלם: יחצ
הצרכן דורש צדק חברתי: השינויים שיחולו ביחסי צרכן-תאגיד
תאגידים שלא ינהלו דיאלוג עם הלקוחות ישלמו מחיר ■ חברות הסלולר ישלמו לצרכן כדי להשתמש במידע עליו ■ ועתיד העיתונות טמון בלינקים שיעלו הקוראים ברשת
  
 
שערוריית הגז המצרי גבתה מיליארדים - והמדינה שותקת
ד"ר נמרוד נוביק, פרופ' ירון זליכה ושבתי שביט הם מאכרים מעונבים בעלי סטטוס חברתי גבוה ■ דוגמאות לשיטה בה קשרים ולא בהכרח כישורים מנפחים את חשבון הבנק, שיטה בה מקורביזם וחיכוך צפוף עם השלטון מסדרים לך חיים נוחים ■ טור סופ"ש / אלי ציפורי, סגן עורך "גלובס"
  
 

   1234    >

   נמצאו 50 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988