קואופ בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
רבוע כחול התחזקה במארס מול המינימרקטים הפרטיים
נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן
  
 
עובדת בכירה ברשת קו-אופ נעצרה בחשד לגניבת תווי קנייה
עפ"י החשד, מנהלת מחלקה ברשת קו-אופ הרבוע הכחול גנבה לאורך שנים מאות אלפי תווי קנייה מהרשת בשווי מאות אלפי שקלים ■ כמו כן, המנהלת סיפקה על-פי החשד תווי קנייה לבן-זוגה, לקרובי משפחתה ולמכרים
  
 
עלייה של 8% בהוצאות הפרסום של רשתות השיווק ברבעון הראשון
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
  
 
שוק המזון לא צומח - אך רשתות השיווק פותחות עוד ועוד סניפים
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
  
 
לקראת יום העצמאות: רמי לוי ימכור חומוס וקבב בשקל
זאת החל מיום חמישי הקרוב ■ מדובר בחומוס השקמה או חומוס סלטי שמיר 1 ק"ג וחבילת קבב של חברת פאר ■ הרכישה תוגבל ל-2 יחידות מכל מוצר לכל לקוח ■ בשופרסל וברבוע כחול אין כרגע כוונה להיגרר למבצעי רצפה
  
 
חשד: עובד לשעבר ניסה לסחוט את רשת קו-אופ הרבוע הכחול
גרשון קליין, שפוטר ממחלקת הבשר של הרשת, איים לפרסם תמונות של תנאי אחזקה לא תקינים של מוצרי מזון ובשר שיגרמו נזק תדמיתי חמור לחברה ■ בעבור אי-הפרסום דרש קליין תמורה כספית
  
 
נדב אבוקסיס יוביל קמפיין לרשת קו-אופ ישראל תמורת כ-70 אלף דולר
צילומי הקמפיין התרחשו בשעות הלילה המאוחרות בסניף "מיסטר זול" של הרשת במודיעין
  
 
נילסן: הרשתות העצמאיות גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
  
 
גם קו-אופ עוברת לסדרנות עצמית, אך ללא הספקים הגדולים
החלטת הרשת שלא ליטול מהספקים הגדולים את מלאכת הסדרנות באה לאחר שהיא נכשלה בניסיון לדרוש מהם תשלום עבור הסדרנות ■ מנכ"ל קו-אופ ישראל: "בסוף כולם ישלמו" ■ צפויים פיטורים של עשרות סדרנים
  
 
TBWA דיגיטל יטפל בתקציב של קו אופ ישראל
תקציב הפרסום יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ קו אופ ירושלים מפעילה תתי-רשתות: מיסטר זול וממן, שיחד מונות כ-54 סניפים בפריסה ארצית עם מחזור פעילות של כ-1.2 מיליארד שקל
  
 
נתוני נילסן לחודש אוקטובר: שופרסל ורבוע כחול יורדות, חצי חינם ורמי לוי עולות
נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
  
 
דרורי-שלומי, פוגל ו-TBWA דיגיטל מתמודדים על תקציב מיסטר זול
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
  
 
המשביר יקים 20 סניפי סופרמרקט בעשרות מיליוני דולרים
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
  
 
רוזנהויז: "מאיימים על רשת שמסדרת מוצרים שלא יספקו לה סחורה? אני נדהם"
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
  
 
תקציב הפרסום של רשת מיסטר זול יוצא למכרז
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל: התנאי העיקרי להשתתפות במכרז הוא ניסיון בתחום הרשתות קמעונאיות וחברות המזון
  
 
בדיקת "פרייסל" עבור "גלובס": סל המזון לחג זול יותר מבשנה שעברה
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 106 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988