על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
ביצי השוקולד, תחת המותג "קינגולד", הגיעו לישראל בשתי מכולות מסין ללא קירור ויועדו לרשות הפלסטינית
תשיק בתחילת החודש הבא עוגת שוקולד אישית מצוננת תחת השם "מילקי קייק" ■ המוצר החדש דומה מאוד ל"קינדר דליס" שכבר אינו משווק בישראל
תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"