דוח אמון
2019

קמפיין בחדשות

סוכן חדשות
 
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
חברות המזון יממנו קמפיין נגד מהלך ההסברה של משרד הבריאות על סימון מוצרים מזיקים
ההכנות לכניסתה לתוקף של רפורמת סימון המזון המזיק עולות שלב: איגוד המזון דורש מחבריו להקצות תקציב לקמפיין שייתן משקל נגד לקמפיין שמשרד הבריאות מתכנן בנושא • התאחדות התעשיינים סירבה לממן את הקמפיין באופן מלא
  
 
אהוד ברק/  צילום: כדיה לוי
כמה תשלמו על לייק? היקפי ההשקעה ואסטרטגיות הפרסום של הפוליטיקאים נחשפים
מחקר חדש שהגיע לידי "גלובס" חושף כי רוב הפוליטיקאים מחכים עם הוצאות הפרסום עד לרגע האחרון לפני ההצבעה בקלפי • על איזו טעות לא יחזרו ב"מפלגת הגנרלים", מי עדיין לא פרסם אף מודעה ממומנת, איזה פוליטיקאי דואג לשמור על שוויון מגדרי, ומדוע בחברה הערבית פונים לנוער שעדיין לא רשאי להצביע?
  
 
בורגראנץ  / צילום: יחצ
FRESH תטפל בתקציב הצעירים של בורגראנץ'
הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'
  
 
אהוד ברק / צילום: איל יצהר
אהוד ברק הודיע על שם מפלגתו החדשה: "ישראל דמוקרטית"
ממחר יחל ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק בקמפיין עם הסיסמה "מדינת נתניהו או מדינת ישראל" • את הקמפיין של ברק ינהלו אודי פרידן וזיו קורן, ובראש מערך ההסברה תעמוד נילי רייכמן
  
 
 יורם דבש / צילום:גיל לביא
הבורסה ליהלומים יוצאת בקמפיין נגד היהלומים הסינתטיים
זאת תחת הסלוגן "WE LOVE NATURAL DIAMONDS" • נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים"
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
מסע מגמתי ומכפיש שנועד לפגוע במקאן | דעה
מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
  
 
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל
זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
  
 
רפי פרץ צלאל סמוטריץ'
באיחוד הלאומי החלו בקמפיין לקראת ריצה משותפת של מפלגות הימין בבחירות
המפלגה החלה אחר הצהריים בקמפיין רשת שמטרתו לעורר לחץ ציבורי על המפלגות שמימין לליכוד לנטוש את מלחמות האגו והכבוד, את ההשמצות התקשורתיות וההאשמות ההדדיות ולסכם כבר עכשיו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות
  
 
חיילות ליד אנטדרת זיכרון / צילום: Ronen Zvulun, רויטרס
קמפיין חדש: המצב המורכב של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו בצבא
לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, קבוצת פרסומאים ואתר סלונה חברו לסייע לעמותת "הותיר אחריו חברה" ביצירת קמפיין ציבורי שיעלה למודעות את מצבן של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו במהלך השירות הצבאי
  
 
בנימין נתניהו, בני גנץ / צילום: שלומי יוסףניסים דואק / איור: גיל ג'יבלי
נסים דואק
שקר התוכן התעמולתי המבוים
10 דברים שמנהלי קמפיין צריכים ללמוד מהבחירות האלה
1. מי שלא משחק בתקשורת המסורתית לא קיים. כמה שלא הספידו את ערוצי התקשורת המסורתיים, כמה שלא המליכו את הרשתות החברתיות, כמה שהמפלגו...המשך
  
 
בני גנץ./ צילום : שלומי יוסף
יורדים נמוך: הליכוד בקמפיין חדש בווטסאפ - "בני גנץ לא כשיר נפשית"
שפל חדש במערכת הבחירות: חברי ליכוד משתמשים בראיון של בני גנץ אמש בערוץ 12 כדי לרמוז שהרמטכ"ל לשעבר ומנהיג רשימת כחול לבן אינו כשיר לעמוד בראשות הממשלה
  
 
אליזבת' וורן / צילום: Reuters
אחרי שביקשה לפרק את תאגידי הענק של עמק הסילקון פייסבוק משיבים מלחמה ומורידים מודעות של הסנאטורית אליזבת' וורן
אחת המועמדת הבולטות לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית התבטאה בשבועות האחרונים נגד תאגידי עמק הסיליקון • כעת אתר "פוליטיקו" מדווח כי פוסטים של הסנאטורית ממסצ'וסטס העוסקים בפירוק תאגידים "אויידו" מהרשת החברתית
  
 
בנימין נתניהו / איור: מארק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט
כך השתלט אתמול הקמפיין של נתניהו על הפרסום באינטרנט
הקמפיין של הליכוד וראש הממשלה, בתגובה להחלטת היועמ"ש להגיש 3 כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע, הוא חסר תקדים מבחינת התפוצה והמשאבים שהושקעו בו • עפ"י הערכות של גורמים מתחום המדיה, עלות הקמפיין עמדה על כ-3 מיליון שקל
  
 
הפרסומת של עדי אשכנזי לבורסה / צילום: יחצ
הקמפיין עם עדי אשכנזי בצרות? "אין לבורסה סמכות להמליץ לציבור לרכוש ני"ע"
כך טוענים שני עורכי דין - יצחק אבירם ושחר בן-מאיר - שדורשים לבטל את מסע הפרסום תוך 72 שעות, שאם לא כן, יגישו בקשה לצו מניעה כנגד הבורסה
  
 
איתי בן זאב / צילום: תמר מצפי
בן זאב גייס את עדי אשכנזי כדי לרפא את פחדי הציבור מהשקעות בבורסה
מאז סוף 2010 קטן מספר משקי-הבית שהשקיעו ישירות בבורסה בכמעט 40%, לכ-157 אלף כיום • הבורסה יוצאת בקמפיין ומשיקה אתר ייעודי לציבור, שנועד לסייע להתמודד עם החששות מהשקעה בבורסה • מנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב: "מחסום הפחד משתק את הציבור ומרחיק אותו מהבורסה"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 831 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 52