גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קמפיין

עוד כתבות

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג’ונסון בבית ספר יסודי / צילום: Jack Hill, Associated Press

ממשלת בריטניה בקמפיין חדש: הגיע הזמן לחזור לעבוד מהמשרדים

הקמפיין יושק בהמשך השבוע בכלי התקשורת • רק שליש מהעובדים הבריטים חזרו לעבוד במשרדים • איגוד החברות הקטנות והבינוניות במדינה: "אנחנו עומדים בפני מצב של מרכזי ערים שוממים, אזורי רפאים"

פורטנייט  / צילום: Epic Games

פורטנייט נגד אפל וגוגל - ייזום משבר הוא הקמפיין החדש

למה לבזבז כסף על קמפיינים יקרים לגיוס משתמשים, תחזוק קהילת הגיימרים הגדולה בעולם והשקת עונה חדשה, כשאפשר פשוט ליזום משבר מול שניים ממותגי העל העולמיים ולקבל מקסימום תדמית וחשיפה בחינם?

רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

גלידות פלדמן ודקל וקנין. מענה לתקופה / צילום: יח"צ

רגישות למשבר הכלכלי ושימוש נכון בפרזנטורים: המהלכים הפרסומיים המובילים של החודש

במדד חדש נבחן בכל חודש מה היו הקמפיינים שהציבור הרחב דיבר עליהם • החודש על הגריל: גלידות פלדמן, yes וקסטרו • וגם, מי המנצח בקרב המתוקשר בין נוטריליון לסמילאק

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: לפ"ם

משרד התיירות עלה בקמפיין לנופש בישראל; מדוע בלפ"מ מיהרו לעצור אותו?

וגם: לוויה בשידור חי, על מסכות והסחות, מצנח הזהב וחדשות טובות • השיחה

קמפיין החוצות של מפעל הפיס / צילום: איל יצהר, גלובס

מיליון מובטלים? משבר כלכלי? בלוטו רוצים שתחזרו להמר

ביקורת על קמפיין שילוט של מפעל ההגרלות, שמשתמש באלמנטים ממגפת הקורונה • האם יכול להיות שגוף ציבורי מנצל את תקופת אי הוודאות, שבה יש לציבור נטייה להתפתות אחר "פתרונות קסם"? • מפעל הפיס: אין הגדלת תקציבי פרסום כדי לנצל את המצב. רק יידוע על חזרה לפעילות

מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

קמפיין תנובה למגזר הערבי לכבוד חג הרמדאן / צילום: תמונה פרטית

דווקא עכשיו: למה תנובה קוראת למגזר הערבי "להתאסף יחד ברמדאן"?

הקמפיין "להתאסף ביחד עם תנובה", הפונה למגזר הערבי לקראת חג הרמדאן, מלווה את תנובה מספר שנים, ובחברה לא שינו אותו גם השנה, זאת למרות משבר הקורונה וההנחיות לריחוק חברתי • תנובה בתגובה: "אנו בוחנים מחדש את הסיסמה"

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

נתניהו וגנץ על שלטי בחירות של כחול לבן בבית הדפוס / צילום: AP - עודד בלילתי

דעה: כוחו וחשיבותו של הקמפיין הפוליטי

ניתן להסתייע בסיבוב הבחירות הנוכחי על מנת להבין טוב יותר את תופעת הבחירות • כיצד הקמפיינים של הליכוד והרשימה המשותפת הובילו לניצחון בולט, ואיך קמפיין בחירות משפיע על המדיניות הציבורית?

איילת שקד / צילום: כדיה לוי

מפלגת ימינה ניסתה לעשות צחוק ממשבר האקלים וחטפה מהגולשים

מפלגת ימינה העלתה סרטון הלועג למשבר האקלים, וחטפה ביקורת מהגולשים, וגם מפעילי המפלגה ופעילי סביבה בציונות הדתית • עידו בוכמן, מנהל הפורום הסביבתי בבית היהודי: "אילו זה היה תלוי בי הייתי גונז אותו כבר היום. מישהו במחלקת ה"קופירייט" עשה טעות חמורה"

בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר, גלובס

סיקור שוטף דעה: ההבטחות הממוחזרות של ראש הממשלה נתניהו

הסרטון של נתניהו עם רמי לוי נראה לכם מוכר? אולי משום שהוא כיכב בקמפיינים של הליכוד גם ב-2013 וב-2015 • ומה עם בני הפלשמורה? הם עדיין ממתינים במחנות המעבר באדיס אבבה ובגונדר מאז ההבטחות בקמפיין 2009 • בחזרה לעתיד, גרסת ראש הממשלה

מתוך קמפיין מעורר המחלוקת של חברת התעופה הסקנדינבי  We Are Travelers - SAS / עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

הקמפיין שמעורר סערה בסקנדינביה: "אין לנו לאום, הכול מועתק"

SAS - חברת התעופה הלאומית של שבדיה, דנמרק ונורבגיה - העלתה קמפיין מעורר מחלוקת תחת המסר: "מה באמת סקנדינבי? שום דבר, הכול מועתק" • הקמפיין נתקל התנגדות ציבורית ופוליטית, במיוחד מצד גורמי ימין שמרניים המתנגדים להגירה - והחברה נאלצה לגנוז אותו

יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20

רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי

עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"

הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי

זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה

גדעון סער משיק את קמפיין הפריימריז שלו / צילום: קמפיין גדעון סער, יח"צ

דעה: סער ניצח בקרב השיווקי, זה כנראה לא יספיק לו כדי לנצח את נתניהו בפריימריז. ניתוח קמפיין

נתניהו אולי כבר לא הווינר שהיה, אבל לוזר זה טייטל שעדיין לא ניתן להדביק לו • מה שכן, קמפיין שלא יהרוג את נתניהו בפריימריז, יחשל אותו לקראת הבחירות הכלליות, ואם זה יעזור לנתניהו להגיע לבסוף ל-61, מבחינתו זה יהיה סער של יום חדש • דעה

קים קרדשיאן ווסט / צילום: רויטרס

קים קרדשיאן מתגייסת לטובת הבריטים: תשתתף בקמפיין פרסום של הצבא

הפרטים בנוגע לקמפיין עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד

ויכוחים באינטרנט / צילום: Shutterstock

דעה: הרגשות שמניעים את הפוליטיקה

אין אדם שמונע אך ורק מרגש אחד, וכל אחד מרגיש אחרת כלפי נושאים שונים, צאו מנקודת הנחה שהוא לא טיפש, אלא פשוט מרגיש משהו אחר מכם • דעה

מפעל כרמית בראשון לציון / צילום: יחצ

כרמית לא נבהלת מרפורמת הסימון האדום: תשכנע הורים לקנות ממתקים לילדיהם

בעוד שענף המזון כולו עוסק בשינוי הרכבי המוצרים כך שיתאימו לעידן הסימון האדום, חברת הממתקים כרמית פונה לילדים עם מוצרים שיסומנו באדום, תחת הסיסמה: "כשמדובר בילדים – לא מתפשרים" • כרמית בתגובה: "הקמפיין תוכנן לפני כשנה, הקמפיין החדש יותאם לרוח התקופה"