חודש נובמבר מלא באירועים שכל מטרתם היא לעודד אותנו לקנות עוד ועד • חגיגת הצרכנות אמנם מציעה מוצרים במחירים זולים, אבל יש לכך מחיר סביבתי ואתי כבד מאוד
תרבות הקניות נולדה בארה"ב כדי להגן על הדמוקרטיה ועל הכלכלה אחרי מלחמת העולם הראשונה • אלא שלאקסיומה הטוענת שתשוקה למוצרים היא המפתח לחברה יציבה יש מחיר כבד • עד כה תנועות המחאה האנטי צרכניות זכו להצלחה מוגבלת. עכשיו זה תפקיד הממשלה להתערב
החל מתאורה מסוימת, דרך מוזיקה ועד ניחוחות מפתים - המשווקים נוקטים מגוון אמצעים כדי לעודד את הרצון שלנו לקנות באופן לא מודע, במיוחד כשמדובר במוצרים במבצע ■ וגם: עוד 20 מלכודות שיווקיות שכדאי להכיר
מונטי מאוקלהומה מצאה תחביב שיסיח את דעתה מגירושין כואבים: קניות. היא מילאה את הבית בבגדי ונעלי מעצבים בשווי חצי מליון דולר
מנהלי התיקים ובתי ההשקעות הולכים על כל הקופה כדי להחזיר את הפסדי 2008
האם המשקיעים איבדו כל חוש למחיר הוגן? לא. העניין פשוט ומסתכם במילה "תקווה"
על שלוש גישות כלכליות שהתחלפו ביניהן כתוצאה מהמשבר הגדול וגם: עידכון ת"א 25
המומלצותהתמכרויותזווית עגולהבלאק פריידייצריכהצריכה פרטיתקניותקניות באינטרנטקניות ומכירות יתרתרבות: 6 הערות