קסטרו הוספה למעקב +

חברת אופנה בבעלות גבי ואתי רוטר. מניית החברה נסחרת בבורסה בתל-אביב.

כתבות אחרונות

 
חנות קסטרו בקניון שרונים / צילום: בר־אל

אפקט הקורונה: אחרי השבתת הסניפים, קסטרו דורשת הנחה של 30% מהספקים

ל"גלובס" נודע כי רשת האופנה פנתה לספקיה בימים האחרונים, במסגרת היא נותנת להם שתי אפשרויות: לתת הנחה של 30% על סחורה שכבר סופקה לרשת - או שהרשת לא תשלם כעת עבור מה שניתן לה, ולאחר ההשבתה היא "תראה מה ניתן לעשות"

שני מוזס 17.03.2020
קניון tlv/ צילום:auev fvi

הקניונים ורשתות האופנה נפגעים מהקורונה: כך הם מקווים לשרוד את הסערה

המרכזים המסחריים וחברות הנדל"ן המניב נערכות לקראת מתן הקלות לשוכרים • "אנו חיים את הסיטואציה בזמן אמת ונשוב ונבחן זאת בחלוף הזמן"

שני מוזס 12.03.2020
גבי רוטר / צילום: יאיר שגיא

מנכ"ל קסטרו: "לא נוכל לעמוד בירידות כאלה בתנועת הלקוחות"

גבי רוטר, מבעלי קסטרו, השתתף בכנס חירום שערך המגזר הקמעונאי ואמר כי "אם המשבר יימשך, יהיה גם חוסר בסחורות; אם תהיה ירידה מתמשכת בתנועת הלקוחות, גם מבצעים לא יועילו" • גם בפוקס ובמשביר קראו לממשלה להתגייס לעזרת רשתות הקמעונאות

שני מוזס 09.03.2020
סופרמרקט בהונג קונג / צילום: Kin Cheung, AP

כשבסין משתעלים, אנחנו מרגישים את ההשפעה בכיס ועל המדפים

הודעת קסטרו כי "אין צפי למועד חזרת הפעילות בסין לסדרה" שברה את האופטימיות, שלא לומר התעלמות, של חברות האופנה הציבוריות בישראל מהמשבר בסין • התוצר של סין מהווה כ-20% מהתוצר העולמי, וההשפעות יגיעו למגוון רחב של שווקים, ובהם גם רכב, חשמל, אלקטרוניקה ומזון

שני מוזס 10.02.2020
קסטרו / צילום: בר אל

וירוס הקורונה משפיע גם על קסטרו: "אין צפי למועד חזרת הפעילות בסין לסדרה"

לפי עדכון שהוציאה קסטרו, ספקיה בסין אינם חוזרים לפעילות סדירה בשל "אי-הבהירות בדבר התפשטות נגיף הקורונה" • ככל שהשיבושים יתארכו, צופה החברה כי "השפעתם השלילית על תוצאותיה תלך ותגדל" • מניית קסטרו רשמה ירידה של 45% בשנה החולפת

שני מוזס 10.02.2020
אקססורייז / צילום: יחצ

תתמקד במותגי הליבה: קסטרו סוגרת את המותג לאדילה ואת רשת אקססורייז

חלק מחנויות רשת אקססורייז יהפכו לסניפים חדשים של מותג האיפור קיקו מילנו • רון רוטר, המשנה למנכ"ל קסטרו-הודיס: "המטרה - להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה ולהתנתק מפעילויות שאינן רווחיות מספיק"

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2019
קים קרדשיאן ובר רפאלי בקמפיין של קרולינה למקה ברלין  / צילום: יח"צ

עכשיו זה רשמי: קסטרו וקרולינה למקה נפרדים מקים קרדשיאן

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות

שני מוזס 05.12.2019
חנות קסטרו בקניון שרונים / צילום: בר־אל

אופנת הקיץ המאכזבת של קסטרו: הפסד של 31 מיליון שקל ברבעון השלישי

רכישת קבוצת הודיס ממשיכה להעיב על תוצאות חברת האופנה, שבסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה הגדילה את הפסדיה ב-15% ל-68 מיליון שקל • המניה נחתכה 50% בקצת יותר משנה

גיא בן סימון אביב לוי ושני מוזס 28.11.2019
קים קרדשיאן ובר רפאלי בקמפיין של קרולינה למקה ברלין  / צילום: יח"צ

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה? קרולינה למקה מקצרת את השת"פ

קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל

שני מוזס 24.11.2019
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019
חגיגת הנחות ברשתות האופנה / צילום: שני מוזס, גלובס

ההנחות של רשתות האופנה שוברות שיאים, הצרכנים חוגגים, והדוחות מדאיגים; מי ישלם את המחיר?

פוקס, קסטרו וגולף העמיקו את ההנחות בחצי הראשון של 2019, וכעת הן מדווחות על ירידה בשיעור הרווח הגולמי • מנכ"ל גולף ברוקמאייר: "הקמעונאים מגיבים לתחרות. הם משפרים כל הזמן את הצעת הערך, לכן רואים שההנחות השנה עלו כיתה" • היועץ הכלכלי בן שחר: "הרשתות יורות לכל הכיוונים, ללא אסטרטגיה" • הצרכן הישראלי חוגג, אבל מישהו יצטרך לשלם את המחיר

שני מוזס 29.08.2019
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

קסטרו מסכמת רבעון עם שיפור בשורה התפעולית והפסד במחצית

עם זאת, שיעור הרווחיות מהמכירות ברבעון השני לא השתפר • בסיכום המחצית הראשונה של השנה קסטרו מציגה הפסד של כ-36 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד

אביב לוי ושני מוזס 28.08.2019
חנות איב רושה / צילום: יח"צ

איב רושה מחזקת את הנוכחות הפיזית והמקוונת בישראל

מותג הטיפוח הצרפתי מקבוצת קסטרו פותח את החנות ה-17 בארץ בקניון הזהב בראשון-לציון ומשיק מחדש את אתר הסחר המקוון

שני מוזס 10.08.2019
מדד המותגים: אופנה / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

השנה המאתגרת של מותגי האופנה המובילים בישראל

ענף האופנה סובל ממשבר עמוק: אשתקד נסגרו 12% מהעסקים בתחום, וגם הקמעונאיות הגדולות סובלות מצניחה בשווי - חוץ מקבוצת פוקס • אבל המצב לא מפריע לענקיות אופנה בינלאומיות להיכנס לארץ

שני מוזס 03.08.2019
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי

האם צניחת קסטרו הופכת אותה להזדמנות השקעה?

האינדיקטור המוביל בניתוח פיננסי של קמעונאים הוא השינוי במכירות החנויות הזהות - אלה שפעלו תקופה מלאה גם בשנה שעברה • כשמביטים בפרמטר הזה בדוחות של קסטרו, התמונה מטרידה

אייל דבי 12.07.2019
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 264 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 17

צרו איתנו קשר *5988