קסטרו בחדשות

סוכן חדשות
 
קסטרו / צילום: איל יצהר
מוכרים במיליארד שקל בשנה, אבל מאבדים מומנטום: האתגרים של קסטרו
המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
בתוך שנתיים איבדה מניית קסטרו מחצית משוויה; נקודת האור - עסקי המשקפיים של קרולינה למקה
חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה
  
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"
  
 
חנות קיקו מילאנו / צילום: שני מוזס.
מותג איפור הלואו קוסט האיטלקי נחת בקניון איילון: "קיקו מילאנו הוא קרולינה למקה של הביוטי"
מותג האיפור האיטלקי, שהביאה לישראל קבוצת קסטרו-הודיס, מציע 1,200 פריטים במחירי לואו קוסט שנעים בין 10 שקלים לפריט הזול ביותר ועד 160 שקל לפריט הכי יקר • החנות טרם ערכה השקה רשמית - מה שלא מנע מלקוחות סקרניות להסתער פנימה כבר בשעות הבוקר המוקדמות
  
 
ליאת רון בתצוגה של ליאת אוברזון/   צילום באדיבות חברת אוברזון
השתיקה אינה יפה לנו: ליאת רון חזרה לרגע למסלול הדוגמנות, 25 שנה אחרי התצוגה האחרונה
וונדר וומן יכולה לדבר רק על המסך, רותם סלע מקבלת אישור להשמיע קול רק אם היא קוראת מהפרומפטר או מתבדחת בתחרות זמר • מילה לא במקום, ויחרימו לה את העסק המשפחתי • ליאת רון חוזרת למסלול שעליו צעדה בימים שלא היה MeToo# 
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת לאינטרנט של בזק - המושקעת, האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, והוא מדורג במקום השלישי באהדה ובמקום הרביעי בזכירות
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה
  
 
קסטרו / צילום: איימי נקדאי
דרוש קונה: קסטרו מחפשת רוכש לחנויות שלה בגן העיר בת"א
בקסטרו שכרו לשם כך את שירותיו של משרד עורכי הדין פישר בכר חן • מדובר בשתי חנויות ששייכות לחברה, האחת בקומת הכניסה והשנייה בקומה התחתונה • בחודש שעבר עזבה המשביר לצרכן שטח משמעותי במתחם גן העיר
  
 
חנות גולף / צילום: איל יצהר
פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
  
 
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן
סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן
זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב
הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני
כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
גבי רוטר / צילום: אביב חופי
פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות
הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס
  
 
אורי גורן /  יחצ פלג אלקלעי
קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על • עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה
  
 
מור פסו-אבלגון / צילום: זוהר שטרית
נשארת באופנה: סמנכ"לית השיווק של דלתא עוברת לקסטרו
מדובר על תפקיד שלא אויש במשך מספר שנים והיה תחת שרביטו של מנכ"ל קסטרו גבי רוטר • זהו מינוי בכיר ראשון מאז הודיעה קסטרו על המיזוג עם קבוצת הודיס • במינוי של מור פסו-אבלגון מבקשת קסטרו לחזק את יכולותיה גם בעולמות הדיגיטל
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
  
 
קסטרו / צילום: בר אל
הקניונים והרשתות ימשיכו להילחם: זה מה שצפוי בשוק האופנה
מבחינת הצרכנים, השנה ככל הנראה תהיה חיובית, והם ימשיכו ליהנות ממגוון הולך וגדל: רשתות בינלאומיות שנכנסות לפעילות בשוק המקומי, מסחר מקוון עם גיוון אינסופי באמצעות אתרים כמו אסוס, נקסט ואמזון, שלפחות במציאות הנוכחית ניתן להזמין מהם מוצרים פטורים ממיסוי בתקרה של עד 75 דולר • פרשנות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 238 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15