קסטרו בחדשות

סוכן חדשות
 
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן
סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן
זאת אחרי כמעט 30 שנה ● מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב
הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני
כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה ● זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית ● מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
גבי רוטר / צילום: אביב חופי
פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות
הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס
  
 
אורי גורן /  יחצ פלג אלקלעי
קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על ● עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה
  
 
מור פסו-אבלגון / צילום: זוהר שטרית
נשארת באופנה: סמנכ"לית השיווק של דלתא עוברת לקסטרו
מדובר על תפקיד שלא אויש במשך מספר שנים והיה תחת שרביטו של מנכ"ל קסטרו גבי רוטר ● זהו מינוי בכיר ראשון מאז הודיעה קסטרו על המיזוג עם קבוצת הודיס ● במינוי של מור פסו-אבלגון מבקשת קסטרו לחזק את יכולותיה גם בעולמות הדיגיטל
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 ● בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
  
 
קסטרו / צילום: בר אל
הקניונים והרשתות ימשיכו להילחם: זה מה שצפוי בשוק האופנה
מבחינת הצרכנים, השנה ככל הנראה תהיה חיובית, והם ימשיכו ליהנות ממגוון הולך וגדל: רשתות בינלאומיות שנכנסות לפעילות בשוק המקומי, מסחר מקוון עם גיוון אינסופי באמצעות אתרים כמו אסוס, נקסט ואמזון, שלפחות במציאות הנוכחית ניתן להזמין מהם מוצרים פטורים ממיסוי בתקרה של עד 75 דולר ● פרשנות
  
 
קים קרדשיאן ובר רפאלי/ מתול אינסטגרם
קים קרדשיאן תצטרף לקרולינה למקה תמורת 30 מיליון דולר
בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה ● כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
"חשבתי שזה מרתק שגשר יכול לחבר בין אנשים"
גבי רוטר (61), בעלים ומנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו, חלם להיות מהנדס בניין ולתכנן גשרים ● פרויקט חגיגי לראש השנה: אנשי עסקים בכירים מדברים בפתיחות על המסלולים שלא בחרו בהם בחייהם 
  
 
בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע
  
 
מתוך הקמפיין של קסטרו שירד מהאוויר./ צילום: דודי חסוןיפעת בלפר / איור: גיל ג'יבלי
עו"ד יפעת בלפר
הבראה מגדרית לעולם האופנה
המגזר העסקי רוצה נורמות מגדריות אחרות
חברות פוקס וקסטרו זכו השבוע לקריאת השכמה מצלצלת מצד הציבור הישראלי על היותן חברות שמקדמות יחס פוגעני, מחפיץ ומזלזל כלפי נשים. האחת...המשך
  
 
אודי פרידן / צילום: איל יצהרענת ביין / איור: גיל ג'יבלי
ענת ביין-לובוביץ'
ייזהרו המפרסמים והפרסומאים
תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר
בשבוע שעבר, בעקבות החלטת הרשות השנייה לפסול סרטון פרסומת של קסטרו שבו הדוגמנית רותם סלע חוטפת אישה וכולאת אותה בתא המטען של מ...המשך
  
 
מתוך הקמפיין של קסטרו שירד מהאוויר./ צילום: דודי חסון
הרשות השנייה הורתה להסיר את הפרסומת החדשה של קסטרו
בעקבות הביקורת הקשה שעוררה הפרסומת החדשה של רשת האופנה על כך שהיא מעודדת אלימות והחפצת נשים, הרשות השנייה הורתה היום לערוצים המסחריים להפסיק לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
עיתוי החג פגע במכירות קסטרו: הרווח הנקי צנח ב-45% ברבעון
חברת האופנה של בני הזוג רוטר סיכמה את הרבעון השני במגמה שלילית ● ההכנסות ירדו ב-18% ל-222 מיליון שקל, והרווח הנקי הרבעוני ירד לכ-13 מיליון שקל ● הרווח התפעולי הרבעוני צלל בכמעט 60% ל-14 מיליון שקל ● התוצאות בדוחות עדיין לא כוללים את פעילות הודיס, שנרכשה ע"י קסטרו
  
 
רון רוטר / צילום  אביב חופי
קסטרו-הודיס לוטשת עיניים לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי
סמנכ"ל הכספים של קסטרו, רון רוטר, ל"גלובס": "הכול על השולחן. אנחנו מאוד ערים למה שקורה מבחינת המתחרים ומבחינת ההזדמנויות בשוק" ● היום דיווחה החברה על השלמת המיזוג עם קבוצת הודיס, המעניק שווי שוק של 860 מיליון שקל לקבוצה המאוחדת ● במקביל, השיקה כרטיס גיפט קארד לשוק הלקוחות העסקיים והמוסדיים הכולל את כלל מותגי הקבוצה
  
 
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון   / צילום: אביב חופי
קסטרו מדווחת: הושלמה עסקת המיזוג עם קבוצת הודיס
שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה ● בנוסף הודיעה היום החברה על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15