קראט מדיה וואן

חברת מדיה

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

פוגל נפרד מאדלר-חומסקי; ירכוש מדיה דרך קראט

זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2014
יוניון | לפני כולם

תקציב המדיה של החברה המרכזית למשקאות עובר ליוניון

‎‏התקציב, בהיקף 85 מיליון שקל, כולל את כל מותגי המשקאות של החברה, הבירות, המים המינרליים ומוצרי טרה ■ טופל במשך 13 שנה בקראט מדיה וואן

ענת ביין 08.05.2013

עטר מנור פורשת מניהול חברת המדיה קראט מדיה וואן

החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2010

בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT

היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט

ענת ביין-לובוביץ 04.01.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M

זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2009

מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M

ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2009

מכינה את הקרקע: רשת האופנה H&M הוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה

בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF ; הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2009

טופ מדיה וקראט מדיה וואן הצטרפו למכרז על תקציב המדיה של מזרחי-טפחות

תקציב המדיה של מזרחי-טפחות טופל עד כה ע"י יונייטד ; ב-2008 עמד היקף הפרסום של הבנק על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2009

תקציב המדיה של ווינסטון וקאמל עובר ליהושע TBWA

היקף תקציב המדיה של מותגי הסיגריות עומד על כ-4 מיליון שקל ; טופל עד כה בקראט מדיה ואן

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 23.09.2008

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988