קריאטיב

כתבות אחרונות

 

4 פרסים לשלמור-אבנון-עמיחי בתחרות הפרסום Grand LIA

המשרד זכה בפרס Grand LIA עבור קמפיין הרדיו "הספק" שנעשה למען הוועד למלחמה באיידס ■ עבודה נוספת של המשרד באינטרנט, מחיקת הטוקבקים של קולגייט, זכתה בפסלון ארד בקטגוריית הדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

סערה בענף הפרסום: קמפיין "להעביר את דביר" דומה לקמפיין אמריקני

הקמפיין של ראובני-פרידן למזרחי-טפחות וקמפיין Bank Intervention בנויים על אותו קונספט ■ מנהל הקריאייטיב בראובני: "בא לי למות. לך תסביר שכשהקמפיין האמריקני יצא - אתה כבר היית אחרי הצילומים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2009

גם השנה: רק אנשי קריאייטיב ישראליים ישפטו בקקטוס הזהב

מדובר בהישג עבור ה"מורדים" באיגוד חברות הפרסום, שפסלו הצעה קודמת של הנהלת האיגוד להרחיב את פאנל השופטים ולשתף גם שופטים חיצוניים מתחומי התקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2009

למה קווין רוברטס, נשיא סאצ'י העולמית, מזועזע משיחותיו עם לקוחות?

וגם: איך מסכם הראל ויזל את החלטתו להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? ולמה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? ■ התשובות - במגזין "פירמה" שיופץ מחר

שירות גלובס‏ 19.10.2009

תחרות קקטוס הזהב 2010: פאנל השופטים יורחב

פאנל השופטים יורכב מ-21 מנהלי קריאטייב ו-36 אנשי מקצוע מתחום הפרסום, האינטרנט, הטלוויזיה והאקדמיה ■ בנוסף, התחרות תורחב למתכונת של פסטיבל פרסום בן יומיים

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2009

תקציב הפרסום הבינלאומי של פיצה האט יוצא למכרז

היקף התקציב עמד ב-2008 על 239 מיליון דולר ■ סוכנות BBDO מחזיקה בתקציב כבר יותר משני עשורים

אדוורטייזינג אייג' 05.10.2009

ההימור של יוניליוור: הצרכנים יהפכו לפרסומאים

יוניליוור מרחיבה את השימוש ב"מיקור-קהל" - היעזרות בגולשים ליצירת קריאייטיב: החברה פיטרה את סוכנות הפרסום לואו שניהלה את מותג הנקניקים פפראמי - והוציאה בריף הקורא לקהל הרחב להציע הצעות לקמפיין

אדוורטייזינג אייג' 05.10.2009

קוד פתוח

היצירתיות שכובשת את עולם הפרסום לאחרונה היא זו שנובעת משיתופי-פעולה

אימי עירון 22.09.2009

גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם, מונה למשנה למנכ"ל

עד נוי מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן במקום עומרי טאוב

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

קריאייטיב אחר

הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים

איריס בק, קאן 25.06.2009

גן עדן של ביקיני

בלעדי ל"גלובס": בכירי משרד הפרסום מקאן-אריקסון מדווחים מפסטיבל קאן

אלדד ויינברגר 24.06.2009

נפתחת ההצבעה לעבודות הישראליות באתר "קריאייטיב ואלי" של "גלובס" ותפוז

אתר "קריאייטיב ואלי" יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן ■ שניים ממדרגי העבודות באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז

שירות גלובס 22.06.2009

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988