קריאטיב

כתבות אחרונות

 
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס

"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"

ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס • טווח שכר: 15-20 אלף שקל • "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"

שירי דובר 19.08.2018
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק

מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"

לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם

גלובס 11.07.2018
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ

תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית

חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?

וול סטריט ג'ורנל 21.06.2018
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף

צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD

מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב

שירי דובר 18.07.2017
קמפיין של סניקרס / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: החדשנות פתחה הזדמנויות חדשות למשווקים

מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי

מאור חן 27.06.2017
קמפיין של jet.com / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית

רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים

אילנה מונקה 27.06.2017
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום מעמוד הפייסבוק של הפסטיבל

קריאייטיב 3.0: בעידן הדיגיטציה גם הקריאייטיב עובר שינוי - והוא לא רק טכנולוגי

פסטיבל הפרסום בקאן הציב את הטכנולוגיה בחזית וניסה להגדיר את השפעתה על התחום מבוט שנותן שירות אמיתי לחולי אלצהיימר ועד אפליקציה המעצבת את ההתנהלות על הכביש כבר בשלב שיעורי הנהיגה - הקריאייטיב מציע אפיקים חדשים היעד הבא יהיה הטמעת הדאטה גם בו

זהר אוריין 25.06.2017
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

להיות גדעון עמיחי: "הטריק היה ונשאר היכולת לספר סיפור"

עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2016
אמיר הספרי/ צילום: יחצ
משרדי פרסום | לפני כולם

אמיר הספרי במו"מ על הצטרפות לדרורי-ארועטי

הספרי משמש כמנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל שצפוי להיסגר

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2016
קריירה ראיון עבודה / צילום: thinkstock

היי-טקיסטים מרוויחים יותר מדי

חלק משמעותי מאנשי הפיתוח הם סוג של פקידי קוד עם תדמית גבוהה ושכר מנופח

אורנה רודי 21.07.2016
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי

עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה

המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה

גבי אטל 14.07.2016
אריה הזהב

שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?

השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו

גבי אטל, קאן 27.06.2016
שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי

"אריות" ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן: 7 מדליות למקאן רומניה

לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
יגאל בראון והדר ליבר מעניקים פרס לעידו קציר / צילום: תמר מצפי

זוכי תחרות young creative: אסא קרן ועידו קציר מאדלר-חומסקי

הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2015

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988