ראובני פרידן

משרד פרסום ישראלי בבעלות משה ראובני ואודי פרידן

כתבות אחרונות

 
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול

ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן מצטרפים להתמודדות על תקציב טבעול

עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

אחרי 8 שנים: תקציב הפרסום של רב -בריח עובר לראובני-פרידן

התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2020
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ראובני פרידן מקים סוכנות דיגיטל עצמאית

הסוכנות החדשה תיקרא ARLO על שם רחוב ארלזורוב בתל אביב שבו שוכן המשרד • בהתאם למגמה בשוק הפרסום, הסוכנות החדשה תנסה לבסס את יכולותיה על שילוב של קריאטיב ואסטרטגיה מצד אחד ויכולות טכנולוגית מבוססות תוצאות מהצד השני

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
דגם של קאדילק - קבוצת UMI משווקת בארץ את המותגים קאדילק איסוזו ושברולט / צילום: יח"צ

סבב תקציבי רכב: UMI עובר לבורודה קפלן, המזרח עובר לראובני פרידן

היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
מתוך פרסומת תפוזינה בראובני פרידן / צילום: מתוך יוטיוב

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת"א

תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020
hanteng מותג הנישה של UMI/ צילום:יחצ

האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019
אילן שילוח/צילום: יחצ

משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות

יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2019
אופטיקנה / צילום: איל יצהר

יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן

הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2019
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
קסטרו | בלעדי

אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה

זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
חנות גולף / צילום: איל יצהר

פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2019
מחאה/ צילום: רויטרס

מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים

מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה

פולי טובמן 17.02.2019

   12345678910111213   

   נמצאו 195 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988