דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > ראובני פרידן

ראובני פרידן בחדשות

סוכן חדשות
 
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ
חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
  
 
אילן שילוח/צילום: יחצ
משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות
יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"
  
 
אופטיקנה / צילום: איל יצהר
יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
  
 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
  
 
חנות גולף / צילום: איל יצהר
פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
  
 
מחאה/ צילום: רויטרס
מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים
מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה
  
 
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן
סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן
זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון
  
 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
משרדי הפרסום והיח"צ נרתמים לעזרה בשביתת הנשים
משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן
  
 
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ
מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן
הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב
  
 
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ
רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב
ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד
  
 
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ
מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב
ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל
  
 
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר
יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי
בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת
מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי
  
 
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר
מקאן ואדלר מתמודדים ראש בראש על הובלת תחרות האפי
אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית
  
 
קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית ייצא למכרז
היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן
  
 
אודי פרידן / צילום: איל יצהר
הג'וב של אודי פרידן בחברת הריגול העסקי בלאק קיוב
פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, משמש כחבר בוועדה המייעצת לדירקטוריון בלאק קיוב ■ בין לקוחות העבר של החברה: איש העסקים נוחי דנקנר והמפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין
  
 

   123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12