רגב קויצקי בחדשות

סוכן חדשות
 
הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי
המסר של הדר גור אריה לגברים ששולטים בענף הפרסום
קריירה ארוכה במשרדי הפרסום של תל-אביב הכינה את הקרקע לשינוי הגדול שעברה הדר גור אריה, כיום מנכ"לית מקאן וואלי ■ "המשחק השתנה. אני לא מכוונת רק לשורת הרווח"
  
 
"אני שואף להביא את ליאו ברנט לחמישייה המובילה תוך שנתיים"
גיא קלנר מסיים שנה ראשונה בתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, ולאחר שהשלים בהצלחה את המיזוג עם רגב-קויצקי הוא מתפנה לסמן את היעדים הבאים ■ מה לגבי העתיד שלו? "אני לא צריך לצאת לפנסיה מענף הפרסום"
  
 
תקציב הפרסום של בסט ביי וביג בוקס עובר לליאו ברנט
העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס
  
 
הדר גור אריה תמונה למנכ"לית מקאן ואלי
שימשה קודם לכן כמנכ"לית רגב-קויצקי וכמנכ"לית מקאן דיגיטל ■ מקאן ואלי הוא פרויקט חדש במצפה רמון שיציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לעסקים קטנים ובינוניים
  
 
תקציב הפרסום של איסתא עובר למשרד ליאו ברנט
התקציב, בהיקף כ-750 אלף דולר, עובר עקב מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד
  
 
גיא קלנר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל
קלנור שימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ■ ליאו ברנט הוא שמו החדש של משרד הפרסום רגב-קויצקי שנמצא בבעלות קבוצת פובליסיס‏
  
 
פובליסיס: תקציבי ליאו ברנט בישראל עוברים לרגב-קויצקי
מדובר בתקציבי פרסום בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל, שעוברים מגלר-נסיס (פובליסיס ישראל): נתח מ-P&G, סמסונג ומותגי הסיגריות של פיליפ מוריס
  
 
קבוצת פובליסיס בדרך להפוך לגורם דומיננטי בענף הפרסום בישראל
על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס
  
 
פובליסיס חידשה את המו"מ לרכישת באומן-בר-ריבנאי
אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט
  
 
תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי
  
 
תקציב מוזיאון המדע בירושלים עובר מרגב-קויצקי ליורו ישראל
היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל בשנה ■ יורו ישראל מחזיק גם בתקציב יחסי הציבור של המוזיאון
  
 
תקציב הפרסום של סונול יטופל ב-GPS וביורו ישראל
זאת על רקע חילופי ההנהלה בסונול ■ ב-2010 פרסמה סונול בהיקף של 4.1 מיליון דולר‏
  
 
רגב-קויצקי זכה בתקציב הפרסום של טיב טעם
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ענבר-מרחב-שקד ודרורי-שלומי ■ תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-10 מיליון שקל
  
 
ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי בגמר על תקציב טיב טעם
בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס
  
 
תקציב הפרסום של פיצה האט יוצא למכרז
‎היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
  
 
4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של טיב טעם
‎‎גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל ‏
  
 

   12    >

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988