דוח אמון
2019

רד בול בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
רד בול מצמצמת חשיפה בישראל - ותפטר עשרות עובדים
המהלך של רד בול בא לאחר שנתח השוק בישראל של משקה האנרגיה הפופולרי ירד בשנים האחרונות, ברקע תחרות עזה מצד המותגים XL ו-BLU
  
 
רד בול תשקיע מיליון שקל באירוע המוזיקה "רד בול סאונד קלאש"
במסגרת האירוע יתחרו עברי לידר ולהקת הדג נחש 'ראש בראש', במה מול במה, בקרב מוזיקלי
  
 
סוס עבודה, מופנם, לא מצייץ בטוויטר
כזה הוא סבסטיאן ווטל: אפילו את הסלולארי הישן הוא מסרב להחליף לסמארטפון ■ אלוף הפורמולה 1 אשתקד דורס גם העונה את כל מה שזז, וגם שומאכר בטוח: "הוא ישבור את השיאים שלי"
  
 
צפו ברשימה: עמודי המותגים הצרכניים המובילים בפייסבוק
חברות שונות ומפרסמים הבינו מזמן שהדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם הלקוחות היא לייצר נוכחות ברשתות החברתיות ■ צפו ברשימה: מהם המותגים השולטים בפייסבוק?
  
 
רד בול משקיעה 4 מיליון שקל באירוע שיווקי
אירוע "רד בל פלוגטאג" ייערך זו הפעם השלישית בשיתוף עם עיריית תל-אביב
  
 
קמפיין פרובוקטיבי של משקה האנרגיה BLU מעורר סערה באוסטרליה
בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני
  
 
מקום ראשון או כלום
שיטת הניקוד החדשה שהנהיגו השנה בפורמולה 1 גרמה לשינוי משמעותי בענף: היא הפכה ניצחון בכל מירוץ להרבה יותר משמעותי, כשהמקום הראשון מתוגמל יותר מבעבר ■ היא גם יצרה צפיפות מטורפת בצמרת, כשעדיין בלתי אפשרי לדעת מי יהיה אלוף ב-14 בנובמבר
  
 
איך הופכים 66 מיליון אירו להצלחה בפורמולה 1
קבוצת רד-בול השקיעה ב-2009 כ-66 מיליון אירו במחקר ופיתוח, עלייה של 18.8% לעומת ההשקעה בשנה שלפני כן. ב-2010 היא בדרך לזכות באליפות היצרנים בפורמולה 1
  
 
"אדרנלין, כוח, אנרגיה. אי-אפשר שלא להתחבר לזה"
בגיל 25 הבין כריסטיאן הורנר כי הקריירה שלו כנהג מרוצים לא תהפוך אותו למיכאל שומאכר ■ בגיל 31 הוא הפך להיות המנהל של קבוצת רד-בול, המנהל הצעיר אי-פעם בפורמולה 1, עם 560 עובדים תחתיו ■ בראיון ל"גלובס" הוא מנסה להסביר מה סוד הקסם של הענף הזה
  
 
תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
  
 
זעזועים ברדבול ישראל: המנכ"ל רונן בן נון הודיע על פרישתו
בן נון החליט לפרוש בשל חילוקי דעות עם בכירים בהנהלה האוסטרית ■ אורלי שמש, סמנכ"לית הכספים של החברה, תחליף אותו באופן זמני
  
 
המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה
זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה
  
 
שרון בורנשטיין
שרון בורנשטיין
נותנים להם כנפיים (ולוקחים את כל השאר)
"מדובר במהלך שמסמל את כל מה שרע בכדורגל הקפיטלסטי החזירי", אמר ארגון האוהדים של רד בול זלצבורג, שהתנגד לרכישת הקבוצה ע"י יצרנית המשקאות ■ כיצד תהליך אגרסיבי של מיתוג מחדש הרגיז את אוהדי זלצבורג, ולמה הם ממש לא לבד בעניין הזה?
הסלוגן הפרסומי הידוע של רד בול, יצרנית משקאות האנרגיה האוסטרית, הולך ככה: "רד בול נותן לך כנפיים". או במילים אחרות, מדובר במשקה שב...המשך
  
 
באומן-בר-ריבנאי ומקאן-אריקסון מתמודדים על תקציב הפרסום של XL
בשלבים מוקדמים של המכרז נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
  
 

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2