רונה בן-דוד הוספה למעקב

מנכ"לית חברת "און דה מוב"

כתבות אחרונות

 

"למה לבזבז על שלטי חוצות?"

רונה בן-דוד, מנכ"לית ושותפה באון דה מוב, מנסה לעשות כסף בתחום הסלולר, ולעשות שימוש בכלים שמציעים הסמארטפונים כדי לקדם את הלקוחות שלה ■ לפרויקט 40 עד 40 של מגזין G

ליאת רון 06.12.2012

"גדל פה דור שיהיה מוכן לשלם כסף על תכנים בסמארפון"

למה לתלות שלטי חוצות ענקיים באיילון, כשבאינטרנט התנועה סואנת לא פחות? רונה בן-דוד, מנכ"לית "און דה מוב", מאמינה ושהגיע הזמן לפנות לצרכן באמצעות אפליקציות, חנויות אינטראקטיביות ותכנים ייעודיים און-ליין בסמארטפון שלו

אפרת זמר-ברונפמן 15.11.2012
צרו איתנו קשר *5988