דוח אמון
2019
עמוד הבית > אישים > רונן ברקה

רונן ברקה בחדשות

סוכן חדשות
 
אורי נצר / צילום: תמר מצפי
טרגט ספירט זכתה במכרז לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור
הקבוצה, של טרגט מרקט ואורי נצר, הציעה לגזור עמלה של כ-16% על היקף מכירות של 60-120 מיליון שקל, לעומת עמלה של 20% ומעלה שהציעו המתמודדות האחרות במכרז
  
 
רונן ברקה, מנכ"ל חברת שפ"מ, פורש מתפקידו
ברקה עוזב את "שידורי פרסומות מאוחדים" לאחר שנתיים, וטרם מונה לו מחליף
  
 
מנכ"ל שפ"מ: "הפרסום ברדיו פחות סקסי, אבל זה עובד"
מבין כל אמצעי המדיה, הרדיו הוא היחיד שלא נפגע אשתקד מהתכווצות עוגת הפרסום ■ רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ המוכרת את הפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, מאמין שההצלחה הזו מבוססת על פרסום נושא תוצאות
  
 
רונן ברקה ימונה למנכ"ל שפ"מ במקום אברהם פרחי
פרחי, שהוא גם בעלי שפ"מ, יישאר בשפ"מ בתפקיד יו"ר פעיל ■ ברקה כיהן בעבר כסמנכ"ל ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 10 והיה ממקימי חברת התוכן הסלולרי לוגיה