ריפרש

חברת שיווק ופרסום במדיה החברתית בבעלות אדם שוב

כתבות אחרונות

 
אדם שוב / צילום: תמר מצפי

אדם שוב: "ענף הפרסום תמיד ראה בי בן חורג"

אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2016
גרייט, גיא סעד / צילום: יחצ
אדם שוב | לפני כולם

גרייט דיגיטל קונה את פעילות ריפרש של אדם שוב

שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2016
אדם שוב / צלם: איל יצהר

Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister

שירות גלובס 12.08.2014
אדם שוב, מנכ"ל ריפרש / צילום: איל יצהר

האם אדם שוב, בעלי Refresh, בדרך ל"האח הגדול"?

שוב שיתף השבוע בפייסבוק שלו הודעת SMS שבה קיבל פנייה מהפקת "האח הגדול" כדי לבדוק אפשרות לשלבו בעונה הבאה של התוכנית הפופולרית

רועי גולדנברג 18.06.2014

לייק לקבלנים? חברות הנדל"ן מתחילות לשווק בפייסבוק

חברות מגורים מקימות עמודי פייסבוק לכל פרויקט חדש, וחברות הקניונים מעבירות את תקציבי הפרסום שלהן לפייסבוק ■ "אם אני לא בקריון, אני בפייסבוק של הקריון"

מירב מורן 19.04.2011

אדם שוב: "קניית דירה זה קלאסי רשת חברתית"

מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית

מירב מורן 28.03.2011

ריפרש זכתה בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב

גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G

שירות גלובס 22.03.2011

"ריפרש" זכתה בתקציב השיווק במדיה החברתית של רכבת ישראל

תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר

נועה פרג 07.03.2011

בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל בשיווק במדיה החברתית

לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק

נועה פרג 17.10.2010

בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק

זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"

נועה פרג 23.06.2010

ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז על פעילות האינטרנט של הפיס

ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת

שירות גלובס 14.02.2010

אתר תוכן ומערכת בלוגים - גם לראש עיריית הרצליה יעל גרמן

האתר והבלוגים יוקמו על-ידי חברת Refresh בבעלות אדם שוב ; גרמן תעמוד בקשר מול בוחריה גם דרך רשתות חברתיות, YouTube וקישורים ממומנים בגוגל

שירות גלובס 02.11.2008

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988