דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > רכבת ישראל

רכבת ישראל בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
רכבת ישראל / צילום: דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל מציגה: תרגילים חשבונאיים בדרך לשום מקום והפסד רבעוני כבד
כך ניסתה הרכבת ליפות עד הרגע האחרון את הדוחות הקשים לסיכום הרבעון השלישי של השנה, לא בהצלחה גדולה
  
 
המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי
מתחת לרדאר: מה משותף לחברות שדיווחו על תוצאות הרבעון ברגע האחרון?
האחים יעקובי תקועים בשדה התעופה רמון • רכבת ישראל לא רואה את האור בקצה המנהרה • השגשוג בענף המחשוב דילג על טלדור • עוד רבעון שלילי למבטח שמיר • הכנסות אאורה נשחקו, אבל יש לה תחזיות ורודות • התוצאות שמסתתרות בדוחות "הדקה ה-90" בבורסת תל אביב
  
 
הקו המהיר לירושלים / צילום: עמירם ברקת
רכבת ישראל מודה: הפסדנו 273 מיליון שקל ברבעון השלישי, מכיסנו
ברכבת ישראל מסבירים כי אחת הסיבות העיקריות להפסדים היא "אי עלייה מספקת במספר הנוסעים, כתוצאה מהסטת רכבות מקווים רוויי ביקוש לטובת הקו המהיר לירושלים, הנמצא בהרצה ומוגבל ל-400 נוסעים לרכבת" • בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2018 רשמה הרכבת, שהנפיקה אג"ח ב-2015, הכנסות של כ-1.85 מיליארד שקל - עלייה של 2% לעומת התקופה המקבילה ב-2017
  
 
רכבת ישראל / צילום: דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל פרסמה שני מכרזים במסגרת פרויקט מסילת כביש 431
פרויקט הענק של הנחת מסילה חדשה בתוואי כביש 431 יוצא לדרך עם פרסום שני מכרזים • המסילה תחבר בין שתי תחנות הרכבת בראשון לציון לבין תחנת הרכבת פאתי מודיעין ותוואי הקו המהיר לירושלים • הצפי לסיום הפרויקט: שנת 2025
  
 
רכבת ישראל / צילום: דוברות רכבת ישראל
הפסדי עתק לרכבת ישראל בצל הפתיחה המקרטעת של הקו לירושלים
בין הגורמים להפסדים ברבעון השלישי של 2018: הפתיחה המקרטעת של הקו המהיר לירושלים שגרמה לירידה במספר הנוסעים הכללי, הפעילות המדשדשת של חטיבת המטענים ועדכון ערך של נכסי החברה •  "לאור כל אלה, החליטה החברה על כניסה לתהליך התייעלות על מנת לעמוד ביעדי הרווח השנתיים החדשים"
  
 
רכבת ישראל, ת"א - שלומי יוסף
ועד עובדי רכבת ישראל מרחיב את העיצומים
(עדכון) - בוטלו שתי הרכבות האחרונות בקו נתב"ג ירושלים בשל תקלה בקטר • החל ממחר לא יתקיימו עבודות חשמול על הקו המהיר במקטע שבין נתב"ג לת"א • בוועד מבהירים כי לא תהיה כל פגיעה בקו הפעיל בין נתב"ג לירושלים, אך השבתת עבודות החשמול של הקו המהיר עלולה לגרום לעיכוב נוסף בהשקת הקו המלא, ובכך תיגרם פגיעה בנוסעים
  
 
ישראל כ"ץ ומשה ליאון בסיור ברכבת בירושלים / צילום: רפי קוץ
כ"ץ: "הרכבת המהירה מירושלים מגיעה לת"א, אפשר לבצע החלפה בנתב"ג"
שר התחבורה במהלך סיור בתחנת הרכבת בנייני האומה בירושלים: "אני מתכוון להתחיל לנסוע ברכבת פעם בשבוע, ואני מבקש גם מראש עיריית ירושלים לנסוע ברכבת. תקופת ההרצה בעיצומה, אבל אחרי החודשיים הראשונים העסק מתייצב עם המעבר הזה בנתב"ג שהוא סביר לחלוטין"
  
 
ישראל כץ  גילה אדרעי / צלם: תמר מצפי אוריה תדמור
ועד עובדי הרכבת, ההנהלה ושר התחבורה ישראל כ"ץ לא הגיעו להסכמות; העיצומים יימשכו
פגישת ועד עובדי הרכבת, נציגי הסתדרות, הנהלת רכבת ישראל ושר התחבורה הסתיימה ללא הצלחה • העיצומים בחטיבת המטענים יימשכו גם מחר: לא ייצאו רכבות אמוניה מחיפה לאשדוד ומאשדוד לדימונה
  
 
גילה אדרעי, יו"ר ועד עובדי הרכבת / צילום: איל יצהר
ממחר: עיצומים בחטיבת המטען של רכבת ישראל; הוועד: "פגיעה מתמשכת בזכויות העובדים"
משמעות העיצומים: רכבות אמוניה לא יצאו מחיפה לאשדוד ומאשדוד לדימונה • גילה אדרעי, יו"ר ועד עובדי הרכבת: "אין לנו ספק שהשר יהיה קשוב וער למצוקת העובדים, ואנו מקווים שהפגישה תוביל להתקדמות במו"מ"
  
 
פקקים
חולצי הפקקים: 8 פרויקטים שיאפשרו לנו (אולי) עתיד תחבורתי שפוי יותר
מהשלמת חשמול הרכבת, דרך סלילת הנתיבים המהירים, תוספת המסילה הרביעית באיילון ועד הרגע שבו יושלם המטרו בגוש דן • בדיקת "גלובס" מגלה - מהם הפרויקטים שאמורים להוציא אותנו מהפקק, מהי עלות התקציבים, איפה הם עומדים, ומה הסיכוי שהם באמת ישנו את חיינו?
  
 
קטר דיזל גורר קטר חשמלי על גבי המסילה/ צילום :Shutterstoc .ס.א.פ קרייטיב
בגלל העומס והעיכוב במעבר לחשמל: ברכבת שוקלים לרכוש קטרים מזהמים ויקרים פי 2
פרויקט החישמול - הסבת הרכבת מדיזל מזהם לחשמל נקי - מתקדם בעצלתיים, מה שגורם לעומסים ולעיכובים • ל"גלובס" נודע שברכבת שוקלים להזמין 15 קטרים שיכולים לנוע גם על חשמל וגם על דיזל, שיספקו בינתיים פיתרון חלקי • העלות: 300 מיליון שקל, כפול מהקטרים החשמליים
  
 
תחנת רכבת ארלוזורוב/ צילום : איל יצהר
נוסעים על בטן ריקה: למה אין מה לאכול ברכבת ישראל?
בזמן שבאירופה תחנות הרכבת הגדולות מלאות במסעדות ובחנויות, אצלנו יש בקושי מזנון עם עגלה וכריכים בניילון נצמד. מי אשם?
  
 
ישראל כץ רכבת ישראל / צלם: תמר מצפי אריאל ירוזולימסקי
שוב תקלה בקו המהיר: תדירות הרכבות בקו ירושלים-נתב"ג ירדה לאחת בשעה
זאת בשל תקלה באחד מהקטרים הפועלים בקו • לפני חודש פרסמנו ב"גלובס" כי ייתכן והתקלות על הקו המהיר שנמצא כעת בשלב הרצה, קשורות לאספקת חשמל לא סדירה שמסופקת כיום באמצעות תחנות השנאה זמניות
  
 
רכבת ישראל/צילום: יח"צ
העומס ברכבת צפוי להימשך: מחלוקת עם האוצר מעכבת הגעת 64 קרונות
האוצר דורש לקיים מכרז חדש, הרכבת טרם הוציאה אותו, ו-64 הקרונות יתחילו להגיע רק בעוד שלוש שנים • הקרונות דרושים לעיבוי הקו לירושלים ולהפעלת קווים שהושבתו בשל המחסור בקרונות
  
 
מנהל העבודה לשעבר בקו הרכבת ת"א י-ם: "כל ערב אני חותם על ליקויים, אני לא מוכן לשתוק יותר"
ערן זפוליו, שהיה מנהל עבודה בחברת סמי הספרדית המבצעת את פרויקט הקו המהיר לירושלים, מספר על כשלי בטיחות קשים בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת • ח"כ איתן כבל: מדובר בדברים חמורים ביותר ובעלי משמעויות פליליות
  
 
רכבת נוסעים ראשונה בקו החדש ירושלים־ת"א /  צילום: יחצ
יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל: "הממשלה ואנחנו לא נערכנו מספיק טוב"
"על אותה כמות בסיסית של מערכים כמעט הכפילו את כמות האנשים. מה מתפלאים שיש כאלה עומסים? זה ילך ויחמיר" - כך אמר היום דן הראל בוועדת הכלכלה • "כל 7.5 שנים כמות הנוסעים ברכבת מוכפלת, ואם לא מכפילים את כמות המסילות ואת כמות הציוד בתוך 7.5 שנים בישראל, זו משימה בלתי אפשרית"
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 974 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 61