רכבת מהירה

כתבות אחרונות

 

כך נראית חציבת המנהרה של קו הרכבת המהירה לירושלים

3.5 קילומטרים, 150 אלף מטרים מעוקבים בטון, 12 אלף טונות ברזל, צריכת חשמל בסדר גודל של יישוב קטן, 200 פועלים, 700 מיליון שקלים ובעיקר מכונה ענקית שנבנתה במיוחד

שחר סמוחה 01.12.2012

חיזוק הפריפריה - למראית עין בלבד

נתניהו מאוהב בתוכנית להקמת רכבת מהירה לאילת. בחוגים המקצועיים דווקא מלגלגים

עמירם ברקת 29.02.2012
אילת (עיר) | לפני כולם

הסינים באים: הרכבת המהירה לאילת מתקדמת

‎‎ההצעה שתוגש לאישור הממשלה כוללת חוק שיזרז את הליכי התכנון ‏‎‎‏ ■ עלות הפרויקט הבסיסית עשויה להגיע ל-7 מיליארד שקל‏

‎‎עמירם ברקת‏ 25.01.2012

צפו: סיור ראשון בתוואי הרכבת המהירה מת"א לירושלים

"גלובס TV" הצטרף לשר התחבורה ישראל כץ לסיור בפרויקט התשתית הגדול ביותר בהסטוריה של מדינת ישראל, שעלותו מוערכת בכ-7 מיליארד שקל

שירות גלובס‏ 02.11.2011

פרויקט קו הרכבת החשמלית עכו-כרמיאל יוצא לדרך

חברת טר ארמה זכתה במכרז הראשון שפרסמה החברה הלאומית הדרכים במסגרת הפרוייקט ■ כולל הכנת תוואי להנחת מסילת ברזל באורך של 6.5 קילומטרים

עמירם ברקת 29.06.2011

תתכוננו; דיווח: הרכבת המהירה תעבור בגדה המערבית

כך מדווחת "איי.פי" ■ משרד התחבורה, כפי שצוטט בסוכנות הידיעות, נכתב כי ההחלטה נועדה להבטיח שבעתיד גם האוכלוסייה הפלסטינית תוכל להרוויח מהיתרונות של הרכבת המהירה

אתר חדשות ערוץ 2 06.11.2010

סין חנכה הרכבת המהירה בעולם: עוברת 1,100 ק"מ ב-3 שעות

ממשלת סין השקיעה 17 מיליארד דולר בבניית קו הרמוני ■ מרבית הנוסעים בנסיעת הבכורה היו בני המעמד הבינוני שהתפתו לקסם החדשנות של הרכבת ויצאו ליום כיף

פייננשל טיימס‏ 29.12.2009

חופרי השרון תקים את הקטע האחרון בקו המהיר לירושלים - זכתה במכרז רכבת ישראל

העבודות כוללות מנהרות באורך 3.8 ק"מ בפרויקט של 640 מיליון שקל

ליאור ברון 04.10.2009

הרכבת ביטלה את ההתקשרות עם רמט להקמת תחנת בנייני האומה

רמט הפסיקה העבודות לאור הקשיים שנקלעה אליהם ■ הגישה היום לביהמ"ש בקשה להקפאת הליכים

ליאור ברון 13.09.2009

"צריך לבחור: או רכבת לאילת, או רכבת קלה בגוש דן"

הצמד המוביל את תוכנית ההאצה בתחום התשתיות, עמית לנג ואבי דור, מודע היטב למשמעות ההשקעה בתשתיות לדחיפה של כל המשק, אבל גם למגבלות התקציביות; בראיון בלעדי ל"גלובס" הם דוחים את הטענות שניתן להשקיע יותר, מזהירים ממקסם השווא של שיתוף הסקטור הפרטי ומודאגים מהתקציב לשנים הבאות

ליאור ברון 12.07.2009

הפסד לארגונים הירוקים: קו הרכבת המהיר לירושלים יעבור בגשר ולא במנהרה

גלובס tv ארגוני הירוקים דרשו לשנות את התוואי שהציעה ברכבת כך שמעבר בנחל יתלה יהיה במנהרה במקום בגשר תוך צמצום הנזק הסביבתי לשמורת הטבע

ליאור ברון 23.06.2009

תדהמה בארגוני הירוקים: משרד הפנים פסל השתתפות הגופים הסביבתיים בדיון המכריע על תוואי הרכבת המהירה לירושלים

נציגי קק"ל ורשות הטבע והגנים קיבלו הודעה על פסילתם מלהשתתף בדיונים ובהצבעות בנוגע למעבר המסילה בנחל יתלה ■ בכך קיבל משרד הפנים את בקשת הרכבת ■ החברה להגנת הטבע: "מההחלטה עולה ריח של סתימת פיות - נפנה לביהמ"ש"

ליאור ברון 22.06.2009

עזרא סדן: "אם תתקבל חלופת הירוקים - סביר להניח שלא תהיה רכבת מהירה מת"א לירושלים בשנים הקרובות"

סדן עמד בראש ועדה בלתי תלויה שבחנה בעבר את הנושא והמליצה להקים גשר ■ הירוקים דורשים שהרכבת תעבור במנהרה ולא על גשר ■ הולנת"ע החלה בדיון המכריע על המעבר הרכבת בנחל יתלה

ליאור ברון 09.06.2009

רוצים רכבת מהירה? קחו 10 שנות פקקים: רכבת ישראל תקים בצמוד למחלף שער הגיא עיירה תעשייתית עם מאות עובדים ועשרות משאיות בטון מסביב לשעון

גלובס tv העיירה תשתרע על-פני 220 דונם ותפעל 24 שעות ביממה במשך 8-10 שנים ; מדי יום יגיעו עשרות משאיות של חומרי בנייה וייצאו עשרות משאיות פינוי עמוסות בחול ; באתר ימוקמו גם שתי מכונות קידוח אדירות, עם זחל מתכת באורך 200 מטר ובקוטר 10 מטרים ; לסיפור המלא

משה ליכטמן 29.01.2009

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988