דוח אמון
2019

רכש מדיה בחדשות

סוכן חדשות
 
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
הממונה על התחרות תומכת בביטול ההגבלה על נתח השוק של חברות המדיה
חוות-דעת של הממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, ממליצה להסיר את המגבלה שמונעת מחברות המדיה למכור יותר מ-25% מדקות הפרסום בערוצים המסחריים • מי שתקבל את ההחלטה הסופית היא מועצת הרשות השנייה
  
 
הרשות השנייה לוגו / צילום: יחצ
נערכת לבג"ץ: הרשות השנייה תקיים שימוע על הגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים
ל"גלובס" נודע כי הרשות השנייה מתעתדת לקיים כבר השבוע שימוע בנושא הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה המסחרית ולאפשר לגורמים המעוניינים בכך להציג את עמדתם - זאת לקראת דיון הצפוי להתנהל בבג"ץ באמצע פברואר
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
שוק רכש המדיה בישראל: הפספוס הגדול של רשות ההגבלים
שוק רכש המדיה מתאפיין בריכוזיות ובתחרות מוגבלת • 4 חברות רכש מדיה - זניט, מדיה קום, TMF ויוניון - טענו בפני רשות ההגבלים כי היקף הרכישות המרוכז בידי יוניברסל מקאן מאפשר לה להשיג תנאים מסחריים משופרים במו"מ מול ערוצי הברודקאסט • למרות שגם בדיקת הרשות העלתה זאת, היא סירבה לאשר שיתופי-פעולה או מיזוגים בין חברות רכש המדיה - ובכך חיזקה את כשל השוק • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
קשת ורשת מכרו ליוניברסל יותר מדי זמן אוויר – ונקנסו
"גלובס" חושף מסמכים המראים כי הרשות השנייה קנסה את הזכייניות על כך שמכרו לחברת רכש המדיה החזקה בשוק, יוניברסל מקאן, זמן פרסום בהיקף העולה על המותר • קשת נקנסה ב–71 אלף שקל, ורשת ב–50 אלף שקל • בענף מעריכים כי הקנס הנמוך לא ירתיע את הזכייניות מלהפר שוב את התקנות
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מיכל הלפרין חושפת: מי חונק את ערוצי הטלוויזיה
המסמך שהוציאה לאחרונה הממונה על ההגבלים העסקיים, שבו נימקה את התנגדותה למיזוג בין שתי חברות רכש מדיה, כולל כמה קביעות חשובות בנוגע לזרימת הכסף בשוק הטלוויזיה, חושף את העיוותים בשוק הזה ויכול להיות אחד הנימוקים החזקים לאישור המיזוג בין רשת וערוץ 10 • פרשנות
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי
בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת
מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי
  
 
רונן סימן-טוב / צילום: יח"צ
IBM מפתחת פתרון מבוסס בלוקצ'יין לניהול תהליכי רכש מדיה
בשלב הראשון החברה משתפת פעולה עם יוניליוור, מהמפרסמות הגדולות בעולם, בפיתוח הפלטפורמה החדשה ■ רונן סימן-טוב, הממונה על תחום הבלוקצ'יין ב-IBM ישראל: "נסייע למפרסמים מכל הגדלים לצמצם את העלויות של המפרסמים ולשפר את היעילות"
  
 
עדי כהן / צילום: איל יצהר
זניט לבג"ץ: "ללא התערבותכם ייפגע רכש המדיה"
4 שנים חלפו מאז אימצה הרשות השנייה את המלצות ועדת שחם ■ זניט, חברת המדיה של פובליסיס, מבקשת להורות לרשות לאכוף את החלטתה או לחשוף את יישומה
  
 
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית
לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה
  
 
שלמה פילבר / צילום: לע"מ
מסתמן: ועדת פילבר תמליץ על ועדה נפרדת לבחינת רכש המדיה
זהו שינוי בהמלצות הביניים של הוועדה, שנבע בין השאר ממחאת ערוץ 10 והזכייניות קשת ורשת ■ עם זאת, הוועדה כנראה לא תתערב ביחסים בין גופי השידור לטלוויזיה הרב-ערוצית
  
 
אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו מקים חברת רכש מדיה עצמאית
החברה של המשנה למנכ"ל רשת היוצא, "טוביהו All Media", גייסה תקציב ראשון - סרטי גולן, בהיקף של 25 מיליון שקל
  
 
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק
מה זה Header Bidding - ולמה הוא יכניס לכם יותר כסף?
במציאות שהייתה קיימת עד כה בקמפיינים לא ישירים, התחרות לא באמת הייתה קיימת, וה-CPM לא תמיד מיצה את כל הפוטנציאל ■ לא עוד
  
 
ניר שוויקי, מנכ"ל הרשות השנייה בפועל / צילום: יחצ
הרשות השנייה לזכייניות: העבירו הנתונים על חברות המדיה
הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015
  
 
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר
"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"
למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
חברות רכש המדיה צופות: ביקושים גבוהים לפרסום בטלוויזיה בקיץ
חודש אפריל מפתיע לטובה, ובשוק רכש המדיה מתכוננים לחודשים החמים של הקיץ שבדרך-כלל מצליחים להעיר את שוק הפרסום ■ האם זכייניות הטלוויזיה יקבלו פיצוי על אובדן ההכנסות במבצע "צוק איתן"?
  
 
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום
מנפחים את הפריים-טיים: סיכום שנה בשוק רכש המדיה
שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?
  
 

   123    >

   נמצאו 33 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3