רשת ויקטורי בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
הניצחון של רשתות הדיסקאונט: גם ויקטורי בדרך לבורסה
‎‎בכוונת הרשת של משפחת רביד לגייס 50-60 מיליון שקל לפי שווי של 300 מיליון שקל לפני הכסף ‏‎‎‏■ מונה 13 סניפים, בעיקר בדרום ■‏‎‎‏ סיימה את 2009 עם הכנסות של 460 מיליון שקל
  
 
סכסוך כספי בין הרשת הרביעית ליצרנית "ברנד פור יו"
רמי לוי, ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב וסופר דוש טוענות כי ברנד פור יו גבתה מאחורי גבן עמלה מהיצרנים וייקרה את המותג הפרטי ברשתות ■ דורשות השבה של מיליוני שקלים ■ ברנד פור יו: "הרשתות מפירות את ההסכם עימנו"
  
 
שוק המזון לא צומח - אך רשתות השיווק פותחות עוד ועוד סניפים
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
  
 
"גלובס" בודק: מתי המותג הפרטי של הרשתות באמת משתלם
המחירים לרוב נמוכים יותר, למרות שהמותג הפרטי מיוצר לא פעם ע"י היצרן של המותג המוכר; המוצרים עצמם זהים או דומים מאוד ■ החיסרון באסטרטגיה השיווקית: שטח המדף מצטמצם, ולכן המגוון מצטמצם והתחרות נחלשת
  
 
נילסן: הרשתות העצמאיות גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
  
 
הרשתות נערכות לפסח: רמי לוי מחליף את העוף בחבילת מצות וקוטג' בשקל
זאת לאחר שמספר רשתות מזון החליטו להעניק חבילת מצות בחינם או בשקל, בהתניית קנייה ; לוי לעומת זאת אינו מתנה את המבצע בקנייה ; שוק המזון נמצא במגמת ירידה כתוצאה מהמיתון, וברשתות מחכים לקניות לחג
  
 
24% מהקונים החרדיים ברשת "אלף" עברו למתחרים עקב ההסבה ל"יש"
מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי ; שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"
  
 

<    12345678910   

   נמצאו 151 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988