רשת ויקטורי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אייל רביד / צילום: גל חרמוני
ויקטורי לביהמ"ש: "מיזוג בין רמי לוי לקואופ הוא מיזוג למונופול"
אייל רביד, מנכ"ל רשת השיווק ויקטורי ומבעלי השליטה בה, טוען כי "התוצאה של מיזוג עם רמי לוי היא ריכוזיות גבוהה מאוד באזור ירושלים וכן שווי משקל מתואם בין רמי לוי לשופרסל שיחזיקו בנתח שוק משותף של כ-70%" • עוד הוא טוען כי "מיזוג של קואופ עם זול ובגדול מחסל את התחרות בשכונות עצמן"
  
 
קניית ירקות בסופרמרקט/ צילום: אייל פישר
המלצת "תשואת יתר" לסקטור קמעונאות המזון: "חזר לצמוח, המחירים מטפסים, והרווחיות משתפרת"
לפי בית השקעות ווליו בייס, "לנקודת המוצא הזו מצטרפים אירועים ספציפיים בכל אחת מהחברות, החל מהשקעות לטווח ארוך בשופרסל וכלה במכרז קואופ ישראל, אשר עשוי להוות מקפצה לרשת שתרכוש את החברה"
  
 
קואופ שופ / צילום: אביבה גנצר
נאמני קואופ לא מרוצים: מבקשים מרשתות המזון המתעניינות לשפר את ההצעות שהגישו לרכישת הרשת
עפ"י גורמים בשוק, גובה ההצעות שהוגשו עד כה עומד בין 100-130 מיליון שקל • בנוסף מעוניינים הנאמנים לשמר את התנאים של העובדים שנהנו מהטבות ותגמולים ש"לא אופיניים לענף הקמעונאות", ולמצוא רוכש שיאפשר לחברי האגודה להמשיך ליהנות מהנחה
  
 
אייל רביד / צילום: גל חרמוני
מנכ"ל ויקטורי אייל רביד נחקר ברשות ההגבלים בחשד לניסיון להסדר כובל
ברשות ההגבלים התעורר חשד כי בראיון שנתן רביד בשבוע שעבר למוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות", הוא סימן למתחרותיו כי אם הן יעלו מחירים, גם הוא צפוי לעשות זאת • רביד צוטט אומר כי "לא אאשר לאף ספק עליית מחירים – אלא אם שופרסל ורמי לוי אישרו לו לפניי"
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
קריסת קו-אופ: ויקטורי ורמי לוי כבר מתעניינים ברכישת 42 סניפים של הרשת
בנוסף, בענף גורסים כי גם הרשת הירושלמית "זול ובגדול" עשויה להתעניין ברכישת הסניפים • לפי הערכות, ויקטורי היא מועמדת בולטת לרכישת הפעילות הקמעונאית של קו-אופ, ומנגד רמי לוי יתקשה להשיג אישור לכך מרשות ההגבלים
  
 
אייל רביד / צילום: גל חרמוני
שיפור בהכנסות וברווח הגולמי הגדיל רווחי ויקטורי ב-25%
הרווח הסתכם ב-9.7 מיליון שקל • ויקטורי הודיעה כי תחלק דיבידנד בהיקף 10 מיליון שקל
  
 
כיסא מנהלים
"פעם זה היה וואו להחזיק כבד אווז בבית. היום כבר לא"
הרגולציה חונקת? "אנחנו כבר תלויים, אני מחכה שישחטו אותנו עד הסוף" • הר מזומנים? "אנחנו מחפשים עסקאות בתחום קמעונאות המזון" • מכירות באינטרנט? "אם לא נרוויח, לא נהיה שם" • אייל רביד, מנכ״ל ויקטורי והילד הרע של עולם הקמעונאות, משתתף בפודקאסט שוק ההון של "גלובס", "כיסא מנהלים"

  
 
אייל רביד / צילום: יחצ
ויקטורי נהנית משיפור הרווחיות בעקבות התרחבות הרשת
רשת השיווק רשמה עלייה של 10% ברווח הגולמי לאחר שנהנתה משיפור בתנאי הסחר • הרווח הנקי ירד ב-20% ל-9 מיליון שקל, וזאת בשל רווח הון חד-פעמי של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל
  
 
מרכז מיון משלוחים של אמזון / צילום: רויטרסאלה אלקלעי / איור: גיל ג'יבלי
אלה אלקלעי
יוצאים לקניות - של מצרכים ושל מניות
גם בהנחה שאמזון לא תיכנס לתחום המזון, האתגרים בענף גדולים. "אונליין" אינו הבטחה לתשואה
תחום רשתות השיווק מספק לנו בתקופה האחרונה 3 סיפורים מעניינים. פרק ראשון - ההסתבכות ב-3 השנים האחרונות שופרסל הוסיפה כמעט שקל ו...המשך
  
 
אייל רביד / צילום: יחצ
"מניית ויקטורי בעלת האפסייד הגבוה ביותר מבין המתחרות"
בית ההשקעות אי.בי.אי ציין כי בעוד המתחרות שופרסל ורמי לוי עסוקות בהתרחבות לתחומים חדשים ויקטורי צפויה להמשיך ולהתמקד בפעילות המסורתית • בשורות טובות לוויקטורי גם בגזרת החוב: על רקע שיפור בפרופיל הפיננסי של רשת המזון, העלתה חברת מידרוג את דירוג האג"ח שלה בדרגה אחת, מ-A3 ל-A2
  
 
מבצעים ברשתות השיווק/ צילום:  יח"צ-וליץ סטדיו
ברוסאריו ממליצים על רשתות המזון: "המגמה החיובית תמשיך"
חברת הייעוץ והמחקר מעניקה לשופרסל, לויקטורי ולטיב טעם מחירי יעד הגבוהים ב-20%-26% משוויין הנוכחי, ואילו האפסייד במניית רמי לוי מוגבל יותר ועומד על כ-5%
  
 
מוצרי חלב על מדפי שופרסל / צילום: תמר מצפי
מחירי המזון בישראל נמוכים כיום בכ-5.5% מהשיא ב-2013 ו-2015
כך עולה מסקירה שמפרסם היום הכלכלן הראשי באוצר • באוצר מציינים את הירידה ברווחיות הרשתות רמי לוי וויקטורי, שבאה דווקא על רקע התרחבות מואצת של רשתות אלה, ומציינים כי גם בשופרסל הורגשה ירידה ברווחיות
  
 
מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן / צילום: איל יצהר
השיפור בתנאי השוק הוביל לזינוק ברווחי רשתות המזון ב-2017
התוצאות השנתיות שהציגו שופרסל, רמי לוי, ויקטורי וטיב טעם מעלות כי בדומה למצב בסוף 2016, הן ממשיכות ליהנות מתנאי שוק נוחים מאז קריסת רשת מגה • הרווח הנקי המצרפי של 4 הרשתות עמד על 440 מיליון שקל אשתקד - עלייה של 26% לעומת 2016
  
 
אייל רביד / צילום: יחצ
הטרנד מגיע לויקטורי: מקימה מחלקות טבעוניות בסניפים
המחלקה הטבעונית, שתמכור מאות מוצרים בקטגוריות שונות, מצטרפת למחלקת מוצרים ייעודית נוספת שקיימת ברשת, למוצרי נטולי גלוטן • לדברי בעלי הרשת אייל רביד, ברבעון הראשון של 2018 צמחה הפעילות של ויקטורי בתחום המוצרים הטבעוניים ב-49% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
  
 
תקציב הפרסום של רשת ויקטורי עובר למשרד מנצ'
היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה
  
 
אייל רביד / צילום: אייל יצהר
רשת ויקטורי מסכמת שנה חיובית; מציגה זינוק גדול בהכנסות
הקמעונאית מציגה צמיחה של 15% במכירות ב-2017 ורווח נקי של 32 מיליון שקל, ומעוניינת לרכוש עוד סניפים, אחרי שבשנה האחרונה פתחה 4 חדשים
  
 

   12345678910    >

   נמצאו 151 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988