שטרית מדיה גרופ בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
שטרית, y&r ופרסום אברהם מתמודדים על תקציב מרכנתיל
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר
  
 
הפרסומאי גיא וינברגר מצטרף כשותף לשטרית מדיה גרופ
לוינברגר הועברו 10% מהמניות והוא יופקד על הניהול המקצועי השוטף של משרד הפרסום
  
 
תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר לשטרית מדיה גרופ
בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב של המרכז האקדמי ר"ג
וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה
  
 
רק שני משרדים ניגשו למכרז הפרסום של קופ"ח מאוחדת
באומן-בר ושטרית מדיה גרופ הגישו הצעות למכרז, אף שכלל דרישות לא שגרתיות
  
 
תקציב הפרסום של אוניברסיטת ת"א עובר לשטרית מדיה גרופ
טופל ‎עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
  
 
מירס בוחנת משרדי פרסום קטנים לטיפול בתקציב המותג
מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ
  
 
תקציב הפרסום של פיצה האט יוצא למכרז
‎היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
  
 
המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
  
 
דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
  
 
רות שטרית מצטרפת למערך הפרסום של חברת ישפאר
שטרית מדיה גרופ יטפל בהשקה המחודשת של המותג הובר ובתקציבי מותגים נוספים שהעבירה חברת האם ברימאג לישפאר ■ צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר: "אנו מצפים להותיר חותם עמוק בשוק"
  
 
מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון
גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא
  
 
משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
  
 
7. שטרית-מדיה גרופ
בעיני רבים בענף הפרסום רות שטרית, מי שעומדת בראש שטרית מדיה-גרופ, היא נטע זר. אחת, שלמרות שנות הפעילות הרבות שלה, רבים מתקשים להבין אותה
  
 
שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב הפרסום של יבואנית וודקה חורטיצה
היבואנית, חברת א.ג.ד.ת, מתעתדת להשקיע כ-3.5 מיליון שקל בהחדרת המותג, שיופנו לקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות ■ חלק משמעותי נוסף בהשקה יהיה אירועים ופעילויות יחסי ציבור
  
 
רשת AM:PM מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ, יעלה למשך 3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-9
  
 

   123    >

   נמצאו 33 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988