שיווק

כתבות אחרונות

 

תהום בין שווקים

חציית התהום שבין חובבי החדשנות לבין השמרנים היא האתגר האמיתי של המשווקים

יעקב גולדנברג 06.05.2009

ארה"ב: 86% מהמשווקים עושים שימוש פרסומי במדיה חברתית

מסקר חדש עולה כי טוויטר היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר ; רק 41% עושים שימוש ב-YouTube למטרות שיווקיות

נועה פרג 22.04.2009

למרות המשבר: יבואניות הרכב בישראל השקיעו ב-2008 כ-200 מיליון שקל בפרסום ושיווק

4 יבואניות הרכב הגדולות כמעט לא צמצמו את תקציבי השיווק ב-2008, אך תקציבי הפרסום בשוק הרכב ממשיכים במגמת הירידה ; ב-2009 מגמת הקיצוץ תימשך, לצד גידול במבצעי מכירות ובפעילויות שיווק ממוקדות

דובי בן גדליהו ואורי רודריגז-גרסיא 21.04.2009

קרן נאמנות בחצי חינם

על מקורה של הקזת הדם ההדדית בזירת התחרות בין בתי ההשקעות בישראל

אורי שמואלי 21.04.2009

לא כל יום קונים רהיטים

איקאה נדרכת לקראת המיתון המתפשט, ורק הקטלוג המפואר שלה במקומו עומד

שלומי גבאי 06.04.2009

פעם אחרונה: שיווק עצמי אינו יח"צ

שיווק עצמי אינו מכירות, לא פרסום ולא יח"צ. מי שלא יפנים זאת, יבין זאת בדרך הקשה

אורנה רודי 16.02.2009

שומרים על חוויית הלקוח

דווקא בתקופת מיתון חשוב להשקיע בחוויית קנייה חיובית, גם אם באמצעים דלים יחסית

שמחה סיגן 03.02.2009

ברצלונה הפרה הסכם שיווק עם חברת הטלוויזיה סוגקייבל ותשלם לה 57.2 מיליון אירו

על-פי ההסכם בין הצדדים, המועדון הספרדי היה אמור להעביר לחברה סכום קבוע של הכנסות משיווק ; בברצלונה טענו כי ההסכם חל רק על ההכנסות של המועדון מזכויות שידור של הצ'מפיונס ליג, ולא מסעיפים אחרים

מערכת גלובס ספורט 15.01.2009

השפעות חוק הספאם: השיווק האוטומטי התחלף בשיווק טלפוני אנושי

מאז נכנס חוק הספאם לתוקפו מוצאים בתי העסק דרכים חדשות וחוקיות לפנות ללקוחות ישירות: באמצעות טלפנים

מיכל רז חיימוביץ' 31.12.2008

שוק המזון במגזר הערבי נמצא ברובו בידיים פרטיות

ואולם, גם רשתות המזון שנכוו שם בעבר מבינות כעת שניתן לממש את הפוטנציאל של שוק המזון במגזר, שנאמד בכ-5-6 מיליארד שקל בשנה ; במגזר הערבי אין כמעט נציגות לרשתות אופנה גדולות ואין כמעט קניונים "רציניים"

אילנית חיות 20.11.2008

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 314 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988