שיווק

כתבות אחרונות

 

שיווק תיאורטי

מסלולי השיווק והניהול במוסדות להשכלה גבוהה מתמקדים בתיאוריה ולא בפרקטיקה

שמחה סיגן 07.01.2010

"לעסק יש שתי פונקציות בלבד: שיווק וחדשנות"

ציטוט זה שייך לגורו הניהול והשיווק פיטר דרוקר, שהשבוע מציינים 100 שנים להולדתו ■ דרוקר, שנחשב לאבי הניהול המודרני, הותיר חותם עמוק לא רק בפירמות שבהן הוא הועסק אלא בכל עולם השיווק - גם אצלנו

שמחה סיגן 24.12.2009

אשכול במקום תחרות

מגמה חדשה: עסקים מאותו תחום הקרובים מבחינה גיאוגרפית מאחדים כוחות

שמחה סיגן 17.12.2009

מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?

מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף

עינב בן-יהודה 14.12.2009

טיפים לשיווק נכון: "בעסק עם מוצר אחד אין מקום לטעויות"

הרבה עסקים קטנים בנויים על מוצר אחד בלבד ■ הסיכון: המוצר נכשל, העסק נסגר ■ אבל יש גם יתרונות כמו השקעה כספית פחותה, התמקדות והרבה פחות כאב ראש ■ האם זה כדאי? ■ ויש גם 10 טיפים לשיווק נכון

ספיר פרץ 14.12.2009

צו הגיוס של הפועלים

אחרי שנות נמנום ארוכות, החליטו השנה בבנק הפועלים לשנות את כללי המשחק

עירן פאר 01.12.2009

חבר עם אינטרס

מדיה חברתית מאפשרת לפלח קהלי יעד ביעילות ■ המשווקים בדרך לפייסבוק וטוויטר

שמחה סיגן 12.11.2009

"אם היה לי למי להוריש את העסק, הייתי מתרחב"

כל אב שהקים עסק מצליח שואף להעבירו לצאצאיו בבוא היום - אבל לפעמים לדור השני יש תוכניות משלו ■ איך מתמודדים עם הגזירה?

ספיר פרץ 09.11.2009

שיווק אישי

הפילוח השיווקי עולה מדרגה בעזרת המדיה החברתית: מכרטיסי שי ועד מוצרי טיפוח

שמחה סיגן 03.11.2009

רק מה שצריך

הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו

אביחי מיכאלי 03.11.2009

בחן את עצמך: איזה סוג של משקיע אתה, וכיצד משווקים לך

הפסיכולוגיה בשירות הפיננסים

רועי ברגמן 21.10.2009

מלחמות השיווק שבדרך: פרויקט מיוחד לראש השנה

באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר

כתבי גלובס 19.09.2009

חג שמח - ורגל בדלת

אנשי שיווק, מכירות ועסקים: הודפים אתכם בתואנת "אחרי החגים"? אל תיכנעו

גבריאל אסולין 10.09.2009

איך עושים מבצע-מבצע?

למשווקים בישראל יש הרבה מה ללמוד מהאמריקנים בכל הקשור למבצעים מוצלחים

אושיק רושינק 12.08.2009

תהום בין שווקים

חציית התהום שבין חובבי החדשנות לבין השמרנים היא האתגר האמיתי של המשווקים

יעקב גולדנברג 06.05.2009

ארה"ב: 86% מהמשווקים עושים שימוש פרסומי במדיה חברתית

מסקר חדש עולה כי טוויטר היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר ; רק 41% עושים שימוש ב-YouTube למטרות שיווקיות

נועה פרג 22.04.2009

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 328 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988