שיווק ויראלי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אילת נוף
איילת נוף
כמה שווים 4,000 אוהדים בפייסבוק?
שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר
כשאדם מעוניין לברר את ערכה של משבצת פרסום בטלוויזיה, מציגים לו את מספר הצופים הממוצע, במשבצת הזמן לגביה שבה התעניין ואת המאפיינים ...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הסוד של ג'ו
רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?
לפני כ-5 שנים התפרסמה ב"גלובס" כתבה שלי על התופעה הייחודית של רשת הסופרמרקטים TJ) Trader Joe's) שבארצות-הברית. כבר אז, כפי שגם היו...המשך
  
 
אדם שוב
אדם שוב
לדבר אל הקיר
לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת
"מוזס, אתמול מיסדתי איתך את הקשר :) תודה על התיק". ה"סטטוס" הסנטימנטלי הזה נכתב באחרונה על ה"קיר" בעמוד המותג הרשמי של רשת ההמבו...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
לא סומכים על חברים
המודל הצרכני של פייסבוק מתערער: הגולשים כבר לא סומכים על המלצות ה"חברים" שלהם
כמו זוגות צעירים רבים בני גילם, התמכרו קרי מקמולן ובעלה ממדינת אינדיאנה לפייסבוק ול"חבריהם" החדשים, כשהם חולקים איתם חוויות ורעיונ...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
עליית הפרסום מתחת לקו
יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי
נהוג לחשוב כי הסיבה העיקרית לירידה בהיקף הפרסום בעיתונות המודפסת היא התעצמותה של המדיה המקוונת. אך במאמר שהתפרסם בימים אלה במגזין ...המשך
  
 
איציק בנבנישתי
איציק בנבנישתי
משנים הרגלים
השימוש במדיה החברתית מעיד על שינויים בהתנהגות צרכנים ועל שינוי בציפיות שלהם
זירת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לזירה השיווקית הפופולארית: השקעות ממוקדות, חשיפה באתרים ייעודיים, אפשרות לפילוחים נכונים של קהל ...המשך
  
 
רן רימון
רן רימון
הבתולה השנייה הכי מפורסמת
התגלות סוזן בויל היא סיפור טוב מדי. אין פלא שברשת מתרוצצת שמועת קונספירציה
כ-60 מיליון צפיות ב- YouTube(נכון לזמן הקלדת שורות אלו כשכל דקה ודקה יש הקלקה נוספת) זה כבר קטן עליה, על סוזן בויל. מספר הצפיות בה...המשך
  
 

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988