שיווק נדל"ן

כתבות אחרונות

 
רינת פאר ודוד רפאל / צילום: גבע טלמור

יזם הנדל"ן דוד רפאל השקיע 10 מיליון שקל באתר השיווק Zira1

אתר שיווק הנדל"ן Zira 1, שבבעלות רינת פאר, השלים סבב גיוס שני • ההשקעה באתר נעשתה לפי שווי של 300 מיליון שקל

גיא ליברמן 01.10.2020
אתר חברת Costar. שישה עשר מיליון מבקרים בשנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

החברות שמשנות את "משפך השיווק" של פרסום הנדל"ן

בעולם השיווק נהוג לדבר על "משפך השיווק" - התהליך שלקוח פונטציאלי עובר מהשלב שבו אינו מכיר כלל את המוצר ועד שהוא קונה אותו • טכנולוגיות מגוונות משנות בשנים האחרונות את המשפך המסורתי הזה, ומאפשרות לאנשי השיווק בעולם הנדל"ן לשפר, לנטר ולנהל תהליכים אלו בצורה חכמה ויעילה תוך חיסכון במשאבי זמן ותקציב

מור זיו 05.07.2020
דורית סדן, יורם אביסרור, טלי כהן, אמיר כהן, מיכאל לוין  / צילום: תמר מצפי, יח"צ, רוברט ולדינגר

"זה לא שאם נוריד מחיר בכמה אחוזים כולם יבואו לקנות"

מנהלי השיווק, החוליה המקשרת בין חברות הבנייה לרוכשים, נאלצים בימים אלה למצוא פתרונות מחוץ לקופסה כדי להמשיך ולמכור דירות • בתפריט: סיורים וירטואליים, שיחות מכירה ב"זום" ופריסת תשלומים • בלי פאניקה

גיא נרדי 30.03.2020
מערכת 'DREAMS להמחשה המתקדמת של הדירה וסביבת המגורים / צילום: freepik

שיווק דירות במנהטן: טכנולוגיה ישראלית מגיעה לשוק האמריקאי ומקווה לשנות את עולם מכירות הנדל"ן

הפרוספקטים וההדמיות הישנות לדירות מוחלפים באפליקציות 3D, מסכי ענק עם אינטליגנציה מלאכותית ומשקפי VR • הכירו את bmby, חברה ישראלית מפארק ההייטק ביוקנעם, שמציעה טכנולוגיה המאפשרת לדמות דירה באופן הכי קרוב למציאות • האם אנו לקראת מהפכה בתחום מכירות הנדל"ן?

06.02.2020
דירות לדוגמה / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

למכירה דירה מתצוגה: כך הפכו הדירות המרוהטות לדוגמה לעוד מוצר נדרש

דירות לדוגמה הפכו בשנים האחרונות למוצרים שמשקיעים בהם מאות אלפי שקלים, וחלקן גם נמכרות בסוף כמו שהן ללקוח • גיא נרדי יצא לבדוק אילו דירות זוכות להפוך לדירות לדוגמה, ומה הרציונל שמאחורי העיצוב המוקפד

גיא נרדי 01.01.2020
חנוך קס / צילום: יוסי זמיר

"אני מעדיף לקנות קרקע זולה ולהשקיע בחוויה": הכירו את האיש שבונה לירושלמים מתחם חדש לעיצוב הבית

היזם חנוך קס, שעומד מאחורי שכונת היוקרה לציבור החרדי, רמת גבעת זאב, מקים בימים אלה את דיזיין סיטי: מתחם ראשון לעיצוב הבית באזור ירושלים • לדבריו, האזור סובל מחוסר בשטחי מסחר בתחום הריהוט: "השכרנו 16 אלף מ"ר בתוך 4-5 חודשים. יותר מ-60% מהתושבים בסביבה לא רוכשים את הפריטים הללו באזור"

הדס מגן 28.04.2019
שיווק בהתחדשות עירונית. ליצור שינוי בתפיסה של הלקוחות/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

צפו: כיצד חברות התחדשות עירונית יכולות למתג עצמן?

הפופולריות של תמ"א 38 גרמה להצפת השוק בחברות הפועלות בתחום ■ איך הן יכולות לבדל עצמן אל מול כל האחרות ועד כמה הדבר נחוץ?

שירות גלובס 04.01.2018
התחדשות עירונית. להתמקד בקהל יעד נכון/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מדוע קל יותר לשווק פרויקטים של התחדשות עירונית?

קשר בלתי אמצעי עם הדיירים, המאפשר להבין העדפותיהם, ורוכשים בעלי פרופיל אחיד המגיעים מסביבתו הקרובה של הפרויקט, תורמים לשיווק ולמכירת דירות תמ"א 38 ■ "למנהלי שיווק בחברות שעוסקות בהתחדשות עירונית יש יותר כלים לטרגט את הקונה הפוטנציאלי שלהם"

דדי פיק 07.12.2017
פריסייל מוצלח הודות לשיווק ממוקד ומקוון לפרויקט הריסה ובנייה בשכונת ראשונים. / הדמיה: קבוצת שכטר

"פריסייל נכון חוסך אלפי שקלים ללקוח ומבטיח ליזם הצלחה"

יזמים רבים בתחום הנדל"ן משתמשים במכירה מוקדמת, כדי להשיג מימון לפרויקטים. מהם היתרונות של פריסייל? וכיצד בונים נכון את אסטרטגיית השיווק לכל פרויקט?

בן קרני 05.01.2017
סיור וירטואלי- הדרך לשווק דירות על הנייר/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

טוב מראה עיניים: איך לשווק דירה על הנייר באופן מיטבי?

סיור וירטואלי באמצעות הדמיות יכול לשמש לקוחות פוטנציאלים, המתעניינים ברכישת דירה על נייר להיכרות עם הנכס ואף להוות תמריץ מכירתי

קורן דור 30.10.2016
צרו איתנו קשר *5988