שילוט חוצות בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
פרסום רווחי: גיא ברעם גרף 4.7 מיליון שקל ב-3 שנים
כך עולה מדוחות חברת אמנת, המחזיקה 29% ממניות חברת ברעם פרסום מקורי שבניהולו
  
 
ניצחון למרקעים וחוצות זהב: לא יהיה שינוי בשילוט בת"א
עיריית ת"א נסוגה מכוונתה לשנות את שיטת התשלום ולהסיר חלק משלטי הפרסום בעיר
  
 
דוחות 2010: JCDecaux היא חברת השילוט הגדולה בעולם
חברת הפרסום, המחזיקה בין היתר בזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל-אביב, דיווחה על הכנסות בגובה 2,350 מיליון אירו בשנה החולפת
  
 
גיא ברעם ואמנת זכו במכרז על זכויות הפרסום ברכבת ישראל
ברעם פרסום מקורי שבשליטת אמנת תשלם לרכבת כ-7 מיליון שקל בשנה למשך 10 שנים
  
 
ביהמ"ש: אברי גלעד יחשוף את הסכמיו עם גורמי פרסום
זאת במסגרת תביעת הדיבה שמנהלים נגדו משה נור ונורסטאר על רקע סוגיית השילוט באיילון
  
 
שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
  
 
אברי גלעד דרש - והשלט הנושא את פניו הוסר מנתיבי איילון
מדובר בשלט המקדם את תוכניתו החדשה של גלעד, שתעלה בקרוב ברשת ■ ‏גלעד הוא מהפעילים הבולטים נגד שילוט החוצות ■ הורדת השלט עשויה לעלות לרשת מאות אלפי שקלים
  
 
סיוט לנהגים במחלף ההלכה: שלט ענק - בר רפאלי בטרנינג
השלט עלה במסגרת קמפיין החורף של פוקס תחת הסלוגן "BASIC IS BEAUTIFUL" ■ עלות השקעה במהלך: כ-400 אלף שקל
  
 
חברת CTV הקימה את מסך החוצות הגדול בישראל
‎המסך, בגודל 60 מ"ר, הוצב בסינמה סיטי בראשון-לציון בהשקעה של 4 מיליון שקל ■ עפ"י הערכות, מעל מיליון איש בשבוע נחשפים למסך
  
 
נדחתה תביעת פוסטר מדיה נגד עיריית ירושלים בגין אגרת השילוט
חברת שילוט החוצות טענה כי העירייה היתה אמורה לחייבה עבור השנים 1997-2001 לפי תעריף של "אגרת שילוט" - אך היא חויבה לפי תעריף של "אגרת פרסום" הגבוה יותר, ובכך עיריית ירושלים התעשרה על חשבונה
  
 
חברת שילוט החוצות JCDecaux יוצאת בפעילות לט"ו באב
תאפשר ל-10 גולשים להציע נישואים או להצהיר על אהבתם על גבי מודעות פרסום בתחנות אוטובוס בתל-אביב
  
 
מי עדן מעלה שלט פרסום אינטראקטיבי ענק בקיר הקריה
השלט, שהעלה משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יאפשר לעוברים והשבים לשתות מים מברים ענקיים של מים מינרליים
  
 
דברים שרואים מקאן: מה למדנו מפסטיבל הפרסום בצרפת?
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
  
 
"יש בישראל פוטנציאל גדול לשילוט חוצות"
מחסום נתח ה-4% מעוגת הפרסום, השמור לשילוט החוצות, עומד להיפרץ - כך לפחות לפי ז'אן שארל דקו, בעלי ענקית שילוט החוצות הצרפתית JCDecaux ■ בראיון ל"גלובס" הוא מתאר איך הוא מתכוון לכבוש את תל-אביב
  
 
שיטת מדרוג חדשה לתעשיית פרסום החוצות האמריקנית
טכנולוגיה חדשה של חברת אייז און תמדוד את הקהל "שסביר שיראה" מודעת חוצות, וזאת בשילוב מידע דמוגרפי ואתנוגרפי עשיר ■ המדרוג החדש יקל על המפרסמים להשוות את פרסום החוצות עם סוגי פרסום אחרים
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 130 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988