שירות לקוחות בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
פרטנר מובילה בסקר מרקטסט בחוויית שירות הלקוחות בסלולר
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות של חברות הסלולר הגדולות אשר פנו במהלך שלושת החודשים שקדמו לסקר למרכזי השירות של החברות
  
 
קניתם סמארטפון מהיבואן הרשמי והמכשיר התקלקל? צפו לבעיות
צרכנים רבים מעדיפים לרכוש סמארטפון אצל היבואנים הרשמיים ■ אלא ששם - כך עולה מבדיקת "גלובס" - נדרשים לקוחות שנתקלו במוצר מקולקל להמתין שבועות לתיקון מוצר, להתמודד עם היעדר שירות ולהיתקע ללא מכשיר חלופי
  
 
בעיות חמורות במערך התיקונים של אסוס - הלקוחות זועמים
צרות שירות בחברת אסוס ישראל: אין חלקי חילוף, מחשבים חוזרים לא תקינים מהטכנאים ומחשבים חלופיים מקולקלים ■ אסוס: "הנהלת החברה מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי"
  
 
לקוח: הוט מובייל חייבה אותי ב-500 שקל על קווים שלא הזמנתי
הלקוח מסר לחברה את מספר כרטיס האשראי שלו במעמד ההתקשרות הראשונית, אך מיד לאחר מכן הודיע על ביטול העסקה ■ במשך שנה הוא דרש שכספו יוחזר, אך ללא הועיל ■ בעקבות פניית "גלובס" הכסף יוחזר לצרכן
  
 
מדוע חברות הסלולר הוותיקות מקצצות את מרכזי השירות?
חברות הסלולר הוותיקות מנסות להסתיר את סגירת מרכזי השירות בזה אחר זה, מהלך בו הן נוקטות בניסיון לחסוך כסף על גבו של הצרכן ■ התוצאה: מחצית מהלקוחות, עפ"י סקר TRI, מוצאים את עצמם בהמתנה ארוכה ומייגעת לשירות
  
 
טעון שיפור: כך חויב לקוח yes על ממיר שהחזיר לחברה
החברה הודתה בטעות, אך הכסף לא הושב במשך חודשים - עד לפניית "גלובס" בנושא ■ yes: "אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים"
  
 
רוצים לפנות לתאגיד המים מיתב? כדאי שתפנו חצי יום
צרכנים מדווחים על המתנה של 40-320 דקות במוקד השירות הטלפוני של החברה
  
 
יעל מהודר / איור: גיל ג'יבלי
יעל מהודר
הלקוח הצודק האחרון
הנטייה העסקית הרווחת בימינו היא להגדיר את הלקוח כטועה
את העיקרון "הלקוח תמיד צודק" הגה בשנת 1909 גורדון סלפרידג', מייסד כלבו סלפרידג', כדי לשכנע את לקוחותיו שיקבלו אצלו את השירות הטוב ...המשך
  
 
קנס של 100 אלף שקל להוט על זמן המתנה ארוך במוקד השירות
הקנס הוטל בגין חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי השירות של החברה, וזאת בניגוד להוראות הרישיון ■ ארדן: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי הוט מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן"
  
 
פרטנר מרחיבה את שירות הלקוחות דרך ערוצי שירות דיגיטליים
משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה
  
 
בפלאפון מספקים שירות רק בטלפון - ומה עם לקויי השמיעה?
לקוחה לקויית שמיעה הגיעה למרכז השירות הפרונטלי של פלאפון כדי לשנות מסלול - אך הופנתה למוקד הטלפוני ■ פלאפון: "חוסר רגישות נקודתי; התנצלנו"
  
 
מדוע נדרשת לקוחת הוט להוכיח שוב ושוב שהיא לקויית שמיעה?
הלקוחה לא קיבלה מהוט שירות בצ'אט, למרות ששלחה כמה וכמה פעמים טפסים המוכיחים כי נדרש לה שירות כזה - ובחברה שינו לה את המסלול ללא ידיעתה
  
 
סטארט-אפ בשבוע: המוצר שיעזור לכם מול נציגי השירות
ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו
  
 
כמה זמן תצטרכו לחכות למענה במוקד הטלפוני של מגדל?
לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"
  
 
דביר בר
דביר בר
דרישת שלום מהפרטיות שלך
משתמש בסלולר וכרטיס אשראי? פייסבוק היא הבעיה האחרונה שלך
לא מזמן פגשתי חבר טוב אך מעט פרנואיד, שסיפר לי שהוא לא נכנס יותר לפייסבוק בגלל תחושת אובדן הפרטיות. מאחר שמדובר בחבר שאני מחשיב לא...המשך
  
 
"הפוקוס של חברות צריך להיות החוויה הרגשית של הלקוח"
חוויית הלקוח בישראל היא אחד התחומים שעדיין רחוקים מהטופ העולמי ■ מה אפשר ללמוד מהמקרים של AT&T ,BURBERRY וחברת השילוח Ship Track
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988