שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

"הפוקוס של חברות צריך להיות החוויה הרגשית של הלקוח"

חוויית הלקוח בישראל היא אחד התחומים שעדיין רחוקים מהטופ העולמי ■ מה אפשר ללמוד מהמקרים של AT&T ,BURBERRY וחברת השילוח Ship Track

אפרת אהרוני 30.05.2013

רשות השידור: לא ניתן לשלם אגרה על פחות מחצי שנה

גם אם טסתם לחו"ל למספר חודשים, או לחילופין גרתם במשך פחות מחצי שנה בדירה שאין בה טלוויזיה - לא מתאפשר כל זיכוי באגרה על פרק הזמן היחסי ■ חוסר היגיון? נציגת השירות ברשות השידור: "יש חוסר היגיון בהרבה דברים"

מיכל רז-חיימוביץ' 28.05.2013

yes לא אספה ממירים - והלקוח שהתנתק נדרש לשלם 4,000 שקל

לטענת הלקוח, נציגי yes לא הגיעו לאסוף את שני הממירים שברשותו ■ בהמשך דרשה ממנו yes כ-4,000 שקל באמצעות עו"ד ■ עקב פניית "גלובס" החיוב בוטל

אפרת אהרוני 27.05.2013

פנייה לביה"ד: הוט כופה על עובדים לעבור לחברות קבלניות

בארגון כוח לעובדים טוענים כי המהלך הואץ במקביל להתאגדות העובדים בחברה ■ הנהלת הוט בתגובה: "כל עובד רשאי לבחור אם לעבור או להישאר"

שי ניב 26.05.2013

ההיי-טקיסט שלא מוצא עבודה - גם לא בשירות לקוחות

פוסט בפייסבוק של ירון בר לב, שנפלט מהחברה בה עבד 5 שנים לפני שנתיים וחצי, הפך ל"באזז" ברשת

שירות גלובס 05.05.2013

איך מונעים מנציג שירות לקוחות לחולל את המשבר הבא?

בעולם של רשתות חברתיות, שירות הלקוחות של החברה הוא המפתח שלה לשביעות-רצון הצרכנים ■ 6 טיפים לניהול משבר מול לקוח

נעמה שלו וזמיר דחב"ש 19.03.2013

סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?

שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"

אפרת אהרוני 14.03.2013

הוט סיפקה ללקוח עיוור ממיר ושלט מת"ב ישנים ומלוכלכים

בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות ■ הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש ■ הוט: "נספק לו ציוד עדכני" ■ היכנסו וצפו בציוד המשומש

יוסי ניסן 12.03.2013

טיול בניו-זילנד, תאונה קטלנית - ו-11,000 שקל חשבון מאורנג'

הזוג הצטייד בחבילות חו"ל, אך הכול התהפך בתאונת דרכים ששלחה את האישה לטיפול נמרץ ■ מי צודק? שאלה טובה ■ איפה היה שיקול-הדעת? שאלה מצוינת

יוסי ניסן ודורון אביגד 04.03.2013

לקוחת איקאה: "קניתי שולחן - אך הרגליים מתקלפות"

נציגת השירות: "הסיבה היא שטיפת הרצפה. קני רגליים חדשות ב-400 שקל" ■ איקאה: "נעשה שימוש חריג במוצר. לפנים משורת הדין נחליף את כל השולחן"

מיכל רז-חיימוביץ' 28.02.2013

נציג שירות בבזק: "יש לך 15 מגה? לא יודע כמה תשלם"

בשעה שבזק הכריזה על שדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה ל-15 מגה, נציגי שירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך

שירות גלובס 18.02.2013

כמה לקוחות "תמי 4" מתמודדים עם ג'וקים במכשיר?

במוקד השירות ובפייסבוק ממשיכים לקוחות לתאר מצבים דומים, אך מנכ"ל שטראוס מים דבק בעמדתו: "האירוע לא קשור אלינו אלא לסביבת המטבח"

מיכל רז-חיימוביץ', אילנית חיות ורועי גולדנברג 18.02.2013

אתם מתייבשים על הקו במוקדי השירות? גם התקנות נתקעו

חלק מהחברות הפנימו את תקנות הגנת הצרכן שנכנסו לתוקפן בדצמבר האחרון, וחלק ממש לא ■ ומהן הסנקציות למי ששם פס על הרגולטור? אין כאלה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.02.2013

פרופ' גד אלון מציג: עצות למנהלי מוקדי שירות לקוחות

אלון, המתמחה במערכי שירות של חברות גדולות, סבור כי מנהלי מוקדי שירות לא צריכים להתרגש מכל לקוח שעוזב, וכי שירות טוב אינו שווה בהכרח למענה מהיר

עינב בן יהודה 28.01.2013

רוצים להצטרף למבצע החדש של הוט? חכו 20 דקות על הקו

כ-20 דקות המתנה, לעתים ללא מענה בסופן, צפויות למטלפנים להוט כדי להצטרף למבצע החדש ■ אז מה אם החוק מחייב מענה תוך 3 דקות?

מיכל רז-חיימוביץ' 16.01.2013

כמה זמן ממתינים על הקו במוקדי השירות של חברות התקשורת?

אחרי שנים של המתנה מורטת עצבים במוקדים של חברות התקשורת, נכנסו לתוקף תקנות שמגבילות את ההמתנה ל-3 דקות ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי זמני ההמתנה התקצרו משמעותית - למעט שיחה אחת לפלאפון שבה המתנו 8:30 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 08.01.2013

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 338 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988