שירות לקוחות בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
ממחר: עד 3 דקות המתנה במוקדי השירות הטלפוניים
מחר ייכנסו לתוקפן תקנות בנוגע לזמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוני החינמיים ■ החברות יחויבו לחזור לצרכן אם זמן ההמתנה ארוך מ-3 דקות
  
 
מרכזנית טלפנית מרכזניות טלפניות שירות לקוחות קריירה עבודה תעסוקה ניהול מנהל  / צלם: יחצ
יועצי השקעות - כך תתמודדו עם לקוח "בעייתי"
ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות
  
 
מאוכזבים מהשירות במסעדה? פידבוקס יכול לפתור את הבעיה
Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד
  
 
ליאת רון / איור: גיל ג'יבלי
ליאת רון
לקוחה נאמנה להוט עד מותה ואחריו
לשווא ניסיתי לנתק את חמותי המנוחה מהכבלים. הצצה ראשונה למגזין G
תחילת אוגוסט, זמן קצר לאחר מות חמותי חסיה טריבטיש זכרה לברכה, עוד כמה שעות תחל הלוויה. פתאום מצלצל הטלפון, מספר חסוי. "שלום, חסיה?...המשך
  
 
מנכ"ל פרטנר: "אין לשינויים בבעלות השפעה על פעילותנו"
חיים רומנו דוחק בעובדים לשים דגש על שירות לקוחות: "שביעות-רצון לקוחותינו הייתה ועודנה המטרה החשובה ביותר לה אנו מחויבים. לצורך כך נדרשת עבודת צוות"
  
 
פלאפון מקצצת במיקור החוץ; לא ברור מה יעלה בגורל העובדים
חברת הסלולר החליטה לסיים את ההתקשרות עם חברות מיקור החוץ תקשוב ו"כל יכול" המעסיקות כ-200 עובדי קבלן עבורה ■ פלאפון: "בעקבות החרפת הרגולציה נאלצנו לסיים התקשרות עם מוקדי שירות חיצוניים"
  
 
האזינו: מה קורה כשאייפון גנוב מגיע למוקד של פלאפון?
לקוחת פלאפון גילתה כי החברה לא נקפה אצבע כדי להשיב לה מכשיר שנגנב ■ פלאפון: "בעל המכשיר הוא היחיד הרשאי להגיש תלונה במשטרה כשמכשירו נגנב"
  
 
סלקום הבטיחה ללקוחה סלולר ב-247 שקל - וחזרה בה
בחשבונית גילתה מ' כי היא ממשיכה לשלם שלא בהתאם לסיכום ■ רק עקב פניית "גלובס" קיבלה את החבילה שהובטחה ■ האזינו לשיחה בין נציגת סלקום ללקוחה
  
 
רמי לוי/ אייר: גיל ג'יבלי
רמי לוי
נאמנות הדדית
כשאתה נאמן ללקוחות שלך וחושב איך לעשות להם טוב, הם יחזירו לך
אני ושאר עובדי רשת רמי לוי שיווק השקמה מבינים את חשיבותו של הסל הזול ביותר במחיר הנמוך ביותר לצרכן, בלי להתפשר על איכות ושירות. זו...המשך
  
 
לקוחות הוט: גבו מאיתנו חיוב לא מוצדק במשך חודשים
בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו
  
 
לקוח yes שביקש להתנתק נדרש ל-4 חודשי "צינון"
א' גילה כי מבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים, ולפיכך ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש - אך נאמר לו כי לא יוכל להתחבר במשך 4 חודשים ■ yes: טעות בתום-לב
  
 
גולן טלקום על תלונות הלקוחות: "חסרים 100 נציגי שירות"
לקוחות מציפים את קיר הפייסבוק של גולן טלקום: "לא מצליחים להשיג אתכם כבר ימים" ■ "13 ימים בלי שיחות נכנסות מסלקום, פלאפון והוט" ■ יש גם מפרגנים: "שכחתם איך הגדולות מצצו לכם ת'דם? רוצים להיות פראיירים? תחזרו לעלוקות"
  
 
10 הדברות לעסקים: לקדם עסק קטן בלי להשקיע כסף גדול
ירדן נוי, מנכ"ל BNI ישראל, מסבירה איך נכון לקדם עסקים קטנים וממה יש להיזהר ■ באמצעות נטוורקינג ניתן לפתח קשרים עסקיים וכמעט ללא תקציב ניתן להגדיל את קהל הלקוחות והמחזורים העסקיים
  
 
דב מורן משיק: רשת חברתית להשוואת מחירים ושירות
האפליקציה, שירות.נט, מותאמת לכל המכשירים ומאפשרת הקלטת שיחות וקבלת תזכורות ■ מסייעת לצרכן שטובע במידע ולא מצליח להחליט אם ההצעה כדאית
  
 
כל עובדי פרטנר גויסו לשירות הלקוחות עקב הצפת המוקדים
גם היום נרשמו אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות של החברות הסלולריות, ולקוחות שנהגו לשלם חשבונות של מאות שקלים דורשים להוזיל את המחיר לרמה שמציעים המתחרים ■ מסתמן: פרטנר נפגעת פחות מכניסת החברות החדשות
  
 
בדיקת "גלובס": בגולן טלקום ממתינים על הקו 17 דקות - עד לניתוק; בפלאפון עונים תוך 50 שניות
במרכזי השירות של סלקום ופרטנר ממתינים בממוצע 2.5 דקות לנציג; בהוט מובייל - 12 דקות ■ מיכאל גולן: "אני מזכיר לכולם שאם רוצים להירשם אפשר לעשות זאת דרך האתר. אנחנו מגייסים כל יום עד אנשים ומרחיבים את המוקד"
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988