שירות לקוחות בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
בדיקת "גלובס": בגולן טלקום ממתינים על הקו 17 דקות - עד לניתוק; בפלאפון עונים תוך 50 שניות
במרכזי השירות של סלקום ופרטנר ממתינים בממוצע 2.5 דקות לנציג; בהוט מובייל - 12 דקות ■ מיכאל גולן: "אני מזכיר לכולם שאם רוצים להירשם אפשר לעשות זאת דרך האתר. אנחנו מגייסים כל יום עד אנשים ומרחיבים את המוקד"
  
 
בקשה לייצוגית נגד הוט: נמנעת מהקמת מרכזי שירות
עו"ד שרון פינקלשטיין מבקש לתבוע את הוט ב-186 מיליון שקל ■ טוען: הוט מפירה את הרישיון ומפיקה רווחים על חשבון הלקוחות
  
 
yes הודתה בטעות - אך פרסה לתשלומים החזר של 2,500 שקל
הלקוח, שחויב ב-2,500 שקל בגין תקלה, התקשה לקבל החזר מיידי, אף שהסביר כי הסכום שווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית ■ עקב פניית "גלובס" העניין סודר
  
 
סקר: לקוחות yes מרוצים יותר מלקוחות הוט כמעט בכל תחום
סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת
  
 
עקב עומס במוקדי השירות: הוט פותחת ערוצים לסופ"ש
כפי שדווח ב"גלובס", הוט מודה כי בשל העומס הרב על מוקדי השירות חלה עלייה בזמני ההמתנה של הלקוחות - והיא מפצה אותם בפתיחת ערוצים בחינם לסופ"ש
  
 
הסוף להמתנה המייגעת במוקדי שירות - רק בעוד 9 חודשים
אושרו תקנות מענה אנושי תוך 3 דקות במרכזי השירות ■ אם לא יתאפשר מענה בפרק זמן זה, יחויבו החברות לאפשר ללקוח להשאיר הודעה ולשוב אליו תוך 3 שעות
  
 
לקראת השקת הפעילות: אלון סלולר מגייסת מאות עובדים
ל"גלובס" נודע כי בימים אלה עוסקת החברה, בניהולו של המנכ"ל אריאל שרייבר, בהכנות קדחתניות לקראת השקת הפעילות כמפעילת סלולר במודל של FULL MVNO
  
 
לקוחת הוט: חויבתי ב-630 שקל בנימוק של "דמי התקנה"
זאת למרות שהחיוב לא הוזכר בחוזה עם החברה ■ הוט: "זו טעות, הלקוחה זוכתה"
  
 
מאיר ברק,  מנכ
מאיר ברק
שוק ההון אוהב אותם נוחים לעיכול
מדוע מעסיקות הקרנות "ילדים" בגיל 25-35 בתפקידי מפתח? זה פשוט - קל לכופף אותם
שוק ההון לא אוהב נון-קונפורמיסטים. קונפורמיזם בשוק ההון היא תופעה מסוכנת. קונפורמיזם של משקיעים בעת התפתחות בועה, מוביל לתוצאה ידו...המשך
  
 
סלקום מקצצת: תסגור את מרכז השירות באבן גבירול בת"א
זאת בשל תנועה נמוכה של הלקוחות ■ העובדים ישובצו במרכזי השירות הסמוכים
  
 
לקוח סלקום: חוייבתי ב-220 שקל על גלישה חד-פעמית בסלולר
הידעתם? גלישה סלולרית חד-פעמית עולה בסלקום כמו חבילת גלישה ל-4 חודשים
  
 
האזינו: שיחה עם נציגת שירות של לאומי קארד היום
לאחר 8 דקות המתנה הרגיעה נציגת השירות ואמרה כי לאומי קארד חוסמת כרטיסים שפרטיהם נגנבו באינטרנט ויוצרת קשר עם הלקוחות
  
 
בהלה: לחץ עצום במוקדי השירות של חברות כרטיסי האשראי
מאז פורסמה ההודעה על מתקפת ההאקרים, כמות הפניות לחברות האשראי זינקה באופן מטאורי, והלקוחות מתלוננים כי הם נתקלים בצליל תפוס במוקדים הטלפוניים
  
 
פלאפון תחדל לבקש מלקוחות מתנתקים להתייצב במרכז השירות
במקום זאת תסתפק החברה בבקשת התנתקות בכתב, במייל או בפקס - זאת בעקבות הוראת משרד התקשורת ■ המשרד הבהיר כי על כל הפרה דומה עלולה פלאפון להיקנס ב-50 אלף שקל
  
 
מנכ"ל פלאפון: ב-2012 - מהפכה בשירות הלקוחות המקוון
פלאפון השיקה את שירות "פלאפון און ליין" המאפשר ללקוחות לנהל צ'אטים עם נציגי השירות ■ המנכ"ל גיל שרון: "דווקא שוק הסלולר מפגר אחרי הבנקים בשירותים מקוונים"
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988