חיפוש ב
כתבות
ני"ע
חפש
ראשי
פורטל פיננסי
כל הכותרות
שוק ההון
בארץ
גלובלי ושוקי עולם
נדל''ן ותשתיות
נתח שוק וצרכנות
דין וחשבון
גלובס טק
דעות
מגזין G
ליידי גלובס
המשרוקית
שירות לקוחות
מדורים
כל הכותרות
שוק ההון
בארץ
גלובלי ושוקי עולם
נדל''ן ותשתיות
נתח שוק וצרכנות
דין וחשבון
גלובס טק
דעות
מגזין G
ליידי גלובס
המשרוקית
פורטל פיננסי
ראשי
תיק אישי
מניות
מניות בחו"ל
ארביטראז'
אופציות
מט"ח
אג"ח
ק. נאמנות
קרנות סל
המלצות אנליסטים
עוד בגלובס
כל כותרות היום
פודקאסטים
וידאו
חזון גלובס
קריפטו
רכב
תיירות
קריירה
שימושי
דואר אדום
ועידות גלובס
שירות למנויים
עיתון אלקטרוני
מינוי לגלובס
ניוזלטרים
RSS
עמוד הבית
תגיות כלליות
שירות לקוחות
+ עקבו אחר הנושא
שירות לקוחות בחדשות
גונג מהרצליה מגייסת 65 מיליון דולר על פי שווי של 750 מיליון דולר
בין לקוחות החברה, שמפתחת מערכת בינה מלאכותית לשיפור הביצועים של מערכי שירות לקוחות נמצאות פייסבוק, ג'נרל אלקטריק, פייפאל, בורסת נאסדא"ק • סך הכל גייסה החברה 134 מיליון דולר
המשך
אורי ברקוביץ'
03.12.2019
משרד התקשורת שתל שיחות למוקדים לצורך פיקוח על חוק 6 דקות
הודיע לחברות התקשורת שהוא יזם שיחות שהוקלטו למוקדים וזאת על מנת להזהירן מפני העברת נתונים כוזבים
המשך
גד פרץ
03.12.2019
הצ'אטבוט של LeO ימכור ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס
מנכ"לית ומייסדת ליאו היא לירי הלפרין-סגל • לליאו הסכמים להפעלת צ'אטבוטים עם סוכנויות ביטוח ובהן עם סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים שקל, שבבעלות הפניקס
המשך
רון שטיין
13.11.2019
משרדי הבריאות והמשפטים נותנים את השירות הגרוע ביותר; מי המשרד הממשלתי המצטיין?
בדוח של רשות התקשוב במשרד רה"מ, הציון הממוצע שהעניק הציבור לרמת השירות שהוא מקבל מיחידות הממשלה מסתכם ב-65 בלבד • את הציון הגרוע ביותר קיבל משרד המשפטים (האפוטרופוס הכללי והכנ"ר) • רשות הגבייה והאכיפה קיבלה ציון מספיק בקושי • ומה הכי מעצבן את האזרח?
המשך
מיכל רז-חיימוביץ'
21.08.2019
מיום חמישי חברות יצטרכו לתת מענה טלפוני אנושי תוך 6 דקות. מי לא נכלל בחוק?
ביום חמישי ייכנס לתוקפו תיקון לחוק מענה טלפוני לצרכנים: המענה האנושי יוגבל לטווח זמן של 6 דקות ויינתן גם בפניות במקרים של טיפול בתקלות, בירור חשבון וסיום התקשרות • התיקון אומנם מכליל עוד חברות שעד כה לא נכללו בחוק מענה של עד 3 דקות, אך עדיין מחריג לא מעט גופים ובראשם המוסדות הציבוריים ומשרדי הממשלה
המשך
מיכל רז-חיימוביץ'
21.07.2019
רוצים חברות שאכפת להם: דור ה-Z נכנס לשוק העבודה ומחפש מעסיקים ערכיים
קארן קווינטוס, סמנכ"לית הלקוחות של חברת Dell והאישה הבכירה בארגון, מספרת בראיון ל"גלובס" על השינויים האסטרטגיים שעוברת החברה, על החשיבה לטווח ארוך ועל המעורבות של מייקל דל בנושאים של גיוון והכלה • "למה נושאי גיוון הם באחריות של סמנכ"לית הלקוחות? כי ללקוחות שלנו אכפת מהם"
המשך
יסמין יבלונקו
20.07.2019
מנפלאות השירות: מסר סמאטרפון להחלפת סוללה באיידיגיטל וקיבל לידיו חזרה מכשיר "מת"
הסמארטפון נמסר לחנות בראשון לציון • כשבא לקחת את המכשיר חזרה, ניסו להחתים אותו על מסמך שכלל תקלות ש"התווספו" למכשיר • תגובת החנות: "כשהמכשיר הגיע למעבדה הוא כבר לא עבד ולא קיבל מתח"
המשך
מיכל רז-חיימוביץ'
16.07.2019
אמזון בדרך לכאן: האם החנות האינטרנטית שלכם ערוכה לכך?
הדומיננטיות של המסחר המקוון ברשת והפיכתו למנוע צמיחה לעסקים קטנים, מחייבות אותם לטפח חנות אינטרנטית פעילה • מערכת ERP יעילה לתכנון משאבים, תוכל להתאים את אותה החנות לסטנדרט השירות ושילוח המוצרים לו מצפים הלקוחות כיום, במיוחד לקראת כניסת אמזון לישראל
המשך
יובל ניסני
16.07.2019
מתחזקת בדיגיטל: שופרסל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ
לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", היקף ההשקעה השנתי של שופרסל בכוח-אדם בתחום השירות עומד על כ-30 מיליון שקל
המשך
שני מוזס
21.05.2019
דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes
לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?
המשך
מיכל רז-חיימוביץ'
02.05.2019
מדד השירות: ילין לפידות בולט לחיוב בגמל, אלטשולר שחם בתחתית הדירוג בפנסיה
בתחום הפנסיה החדשה, הפניקס ניצבת בראש טבלת השירות, ואילו אלטשולר שחם בתחתית • במדד שביעות-הרצון וההמלצה לחבר בתחום הפנסיה לשנת 2018 בולטות הקרנות של מיטב דש, הפניקס וכלל ביטוח
המשך
רון שטיין
26.02.2019
דנה ארדיטי
האם לצ'טבוטים יש אתיקה?
התחום נמצא עדיין בחיתוליו, והשאלות המוסריות רק מתחילות לצוץ
אחד השימושים השכיחים ביותר ביישומי בינה מלאכותית כיום הוא צ'טבוטים. בין אם מדובר בסייען אישי או במערכת המסייעת לשירות לקוחות, צ'טב...
המשך
דנה ארדיטי
30.01.2019
לאומי חוזר לשים דגש גם על השירות האישי ומוכיח שהעתיד עדיין לא כאן עבור כולם
ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי •
פרשנות
המשך
רון שטיין
09.01.2019
רץ מהר מדי רק על הדיגיטל: בנק לאומי מחזק את השירות הפרונטלי
זאת לאחר ששם דגש על התייעלות ושליחת הלקוחות לדיגיטל, ובעקבות הרעה בשביעות רצון של קהלי מסוימים • הבנק צפוי להוסיף 200 בנקאים למוקד הטלפוני ולהגדיל את תקציב המוקד ב-30 מיליון שקל • הבנק ממשיך בפעילות הדיגיטל שלו ללא שינוי
המשך
רון שטיין
08.01.2019
הציבור מעדיף בנקים שנותרו עם שירות אישי, ובנקים שבחרו בדיגיטל בולטים לרעה
מסקר בנושא שביעות-רצון משירות הבנקים, שנערך לראשונה, עולה לקוחות הבנקים הקטנים והבינוניים, בהם מזרחי–טפחות והבינלאומי, מרוצים יותר מאשר לקוחות הבנקים הגדולים • העמלות והיעדר שירות אישי הם הפרמטרים שהכי מרגיזים את הלקוחות במערכת הבנקאית
המשך
רון שטיין
01.01.2019
שנים לאחר החרם החרדי הגדול: אל על שוב משחקת באש
הזעם ברשת "מנצח" כשהוא אנטי חרדי, אבל כשאל על תפסה עליו טרמפ היא שכחה מה המחיר שהיא עלולה לשלם • עם כל הכבוד לדיס-אינפורמציה מכותבת אנונימית בפייסבוק, הציבור בוחר להאמין לידוענים שהיו עדים לטירוף • יש מחיר להתעמרות בחרדים
המשך
פישל רוזנפלד
18.11.2018
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
>
נמצאו 323 כתבות
|
עמוד 1 מתוך 21
תגיות
חיפוש
בזק
ביורוקרטיה
המומחה
מגזין Leaders
מסחר מקוצר
משרד הבריאות
משרד המשפטים
סקר
עסקים קטנים
פילת
תוכן מקודם
צרו איתנו קשר
*5988