שירות לקוחות בחדשות - עמוד 17

סוכן חדשות
 
זאפ מאפשרת השוואת מחירים באמצעות מוקד טלפוני
השירות מתבצע 24 שעות ביממה בחיוג ל-*2211, בעלות של 3 שקלים לשתי שאילתות בשיחה ■ השירות מיועד בעיקר ללקוחות הדיוטי פרי, הנדרשים להשוואת מחירים בכל שעות היממה
  
 
הלקוח הקטן מול HOT: תמליל שיחה עם מנוי המבקש להתנתק
התמליל חושף את שיטות השכנוע - החל מהתשובות המנומסות והמכובסות, דרך ההעברה מנציג לנציג, וכלה במריחת הזמן עד לניתוק בפועל ■ HOT בתגובה: "אנו פועלים בהתאם לדין"
  
 
תו "אמון הציבור" נשלל ממחסני חשמל: מתנערת מאחריות למוצרים
השופטת בדימוס דליה דורנר: מחסני חשמל מפרה התחייבויות חוקיות, מתנערת תדירות מאחריות למוצרים פגומים ולא מטפלת כנדרש בתלונות צרכנים ■ מחסני חשמל: הטענות לא נכונות
  
 
דינמיקה סלולר גבתה 1,000 שקל על ביטוח לטלפון נייד לא פעיל
החברה טוענת כי הודעת הביטול הטלפונית של הלקוחה לא הספיקה, וכי היה עליה לשלוח בקשת ביטול בכתב ■ "ההחזר המרבי שהלקוחה תוכל לקבל הוא על מחצית מהתקופה"
  
 
לקוחות פרטנר: החברה מסרבת לבטל שירותים - בניגוד לחוק
לקוחות פרטנר, שהצטרפו לחברה אך לא יכלו להשתמש בשירותיה בשל בעיות קליטה, טוענים כי ביקשו לבטל את העסקה - ונענו בשלילה ■ רק בעקבות פניית "גלובס" בוטלה העסקה במלואה
  
 
דירוג 20 החברות המרגיזות במשק: HOT מובילה לפני חברות הסלולר
חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת
  
 
יעל מהודר / איור: גיל ג'יבלי
יעל מהודר
לקוחות לא תמיד צודקים
במקום למצוא פראייר תורן שיתחנף ללקוח המעצבן שלך, לפעמים כדאי פשוט להיפטר ממנו
לקוחות לא תמיד צודקים. לקוחות שעושים חיים קשים לנציגי השירות, שלא משלמים, מטרידנים שיטתיים, תובעניים ולא נחמדים, ביקורתיים מוגזמים...המשך
  
 
HOT: לקוחות רבים מאיימים להתנתק כקלף מיקוח - ולכן הניתוק אינו מיידי
טוענת בתשובה לתביעה ייצוגית בסך 105 מיליון שקל שהוגשה נגדה: "חלקם הגדול של מנויי HOT המבקשים להתנתק עושה זאת כדי לשפר את תנאי ההתקשרות מול החברה"
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הסוד של ג'ו
רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?
לפני כ-5 שנים התפרסמה ב"גלובס" כתבה שלי על התופעה הייחודית של רשת הסופרמרקטים TJ) Trader Joe's) שבארצות-הברית. כבר אז, כפי שגם היו...המשך
  
 
"לא צריך לשקר ללקוח בהקלטה, מספיק לא להגיד את כל האמת"
"גלובס" חושף: מה קורה מאחורי הקלעים של מוקדי השירות? ■ למה מטרטרים אתכם מנציג לנציג? ■ ולמה מבטיחים לכם שהאחראי יתקשר אליכם - אבל כמעט אף פעם זה לא קורה?
  
 
אין גבול? HOT חייבה ביודעין לקוח על הזמנות VOD של אדם אחר
רק בעקבות פניית "גלובס" הסכימה HOT לפצות את הלקוח על התנהלותה ■ הלוגיקה: "כל עוד לא הצליחה החברה לאתר את בעל המנוי הנוסף ולבקש ממנו אמצעי תשלום חלופי – לא בוטל אמצעי התשלום הקיים"
  
 
תלונה ל-HOT על תקלה הסתיימה בהתחייבות ל-3 שנים
בעקבות תקלה בביתה של לקוחת HOT היא נותרה 3 ימים ללא חיבור לכבלים, לטלפון ולאינטרנט ■ כחודש לאחר שדיווחה למוקד השירות על התקלה התברר לה כי חוברה - ללא בקשתה - למבצע טריפל תוך התחייבות ל-3 שנים
  
 
לקוח yes לא הצליח לקלוט ערוצים, התנתק - ונדרש לשלם קנס
בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"
  
 
יזהר שי / איור: גיל ג'יבלי
יזהר שי
אורנג' עונה לטענותיי
אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות
בשבוע שעבר התרעמתי כאן על מסמך, שעליו נאלצתי לחתום בעת שרכשתי מכשיר בלקברי 9700, שנמצא בשימוש ברשת אורנג'. המסמך הצהיר על תקלות מר...המשך
  
 
סקר: 72% מהמוזמנים לתפקידים זוטרים "מבריזים" מהראיון
אתר הדרושים JobMaster: רק 2% מהמועמדים לתפקידי מנהלים, סמנכ"לים ומנכ"לים "מבריזים" מהראיון
  
 
אורי שמואלי
אורי שמואלי
אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים
איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול
אם אתה לא שם - אתה לא קיים. כמה פעמים במהלך עבודתכם שמעתם או נתקלתם במשפט הזה? במהלך השנים, המושג או הזירה או המותג שהיוו את ה"שם"...המשך
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 323 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988