חיפוש ב
כתבות
ני"ע
חפש
ראשי
פורטל פיננסי
כל הכותרות
שוק ההון
בארץ
גלובלי ושוקי עולם
נדל''ן ותשתיות
נתח שוק וצרכנות
דין וחשבון
גלובס טק
דעות
מגזין G
ליידי גלובס
המשרוקית
שירות לקוחות
מדורים
כל הכותרות
שוק ההון
בארץ
גלובלי ושוקי עולם
נדל''ן ותשתיות
נתח שוק וצרכנות
דין וחשבון
גלובס טק
דעות
מגזין G
ליידי גלובס
המשרוקית
פורטל פיננסי
ראשי
תיק אישי
מניות
מניות בחו"ל
ארביטראז'
אופציות
מט"ח
אג"ח
ק. נאמנות
קרנות סל
המלצות אנליסטים
עוד בגלובס
כל כותרות היום
פודקאסטים
וידאו
חזון גלובס
קריפטו
רכב
תיירות
קריירה
שימושי
דואר אדום
ועידות גלובס
שירות למנויים
עיתון אלקטרוני
מינוי לגלובס
ניוזלטרים
RSS
עמוד הבית
תגיות כלליות
שירות לקוחות
+ עקבו אחר הנושא
שירות לקוחות בחדשות - עמוד 17
זאפ מאפשרת השוואת מחירים באמצעות מוקד טלפוני
השירות מתבצע 24 שעות ביממה בחיוג ל-*2211, בעלות של 3 שקלים לשתי שאילתות בשיחה ■ השירות מיועד בעיקר ללקוחות הדיוטי פרי, הנדרשים להשוואת מחירים בכל שעות היממה
המשך
אפרת אהרוני
20.10.2010
הלקוח הקטן מול HOT: תמליל שיחה עם מנוי המבקש להתנתק
התמליל חושף את שיטות השכנוע - החל מהתשובות המנומסות והמכובסות, דרך ההעברה מנציג לנציג, וכלה במריחת הזמן עד לניתוק בפועל ■ HOT בתגובה: "אנו פועלים בהתאם לדין"
המשך
אפרת אהרוני
20.10.2010
תו "אמון הציבור" נשלל ממחסני חשמל: מתנערת מאחריות למוצרים
השופטת בדימוס דליה דורנר: מחסני חשמל מפרה התחייבויות חוקיות, מתנערת תדירות מאחריות למוצרים פגומים ולא מטפלת כנדרש בתלונות צרכנים ■ מחסני חשמל: הטענות לא נכונות
המשך
אפרת אהרוני
05.10.2010
דינמיקה סלולר גבתה 1,000 שקל על ביטוח לטלפון נייד לא פעיל
החברה טוענת כי הודעת הביטול הטלפונית של הלקוחה לא הספיקה, וכי היה עליה לשלוח בקשת ביטול בכתב ■ "ההחזר המרבי שהלקוחה תוכל לקבל הוא על מחצית מהתקופה"
המשך
מיכל רז-חיימוביץ'
04.10.2010
לקוחות פרטנר: החברה מסרבת לבטל שירותים - בניגוד לחוק
לקוחות פרטנר, שהצטרפו לחברה אך לא יכלו להשתמש בשירותיה בשל בעיות קליטה, טוענים כי ביקשו לבטל את העסקה - ונענו בשלילה ■ רק בעקבות פניית "גלובס" בוטלה העסקה במלואה
המשך
אפרת אהרוני
04.10.2010
דירוג 20 החברות המרגיזות במשק: HOT מובילה לפני חברות הסלולר
חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת
המשך
דפנה הראל-כפיר
16.09.2010
יעל מהודר
לקוחות לא תמיד צודקים
במקום למצוא פראייר תורן שיתחנף ללקוח המעצבן שלך, לפעמים כדאי פשוט להיפטר ממנו
לקוחות לא תמיד צודקים. לקוחות שעושים חיים קשים לנציגי השירות, שלא משלמים, מטרידנים שיטתיים, תובעניים ולא נחמדים, ביקורתיים מוגזמים...
המשך
יעל מהודר
09.09.2010
HOT: לקוחות רבים מאיימים להתנתק כקלף מיקוח - ולכן הניתוק אינו מיידי
טוענת בתשובה ל
תביעה ייצוגית
בסך 105 מיליון שקל שהוגשה נגדה: "חלקם הגדול של מנויי HOT המבקשים להתנתק עושה זאת כדי לשפר את תנאי ההתקשרות מול החברה"
המשך
אפרת אהרוני
01.09.2010
שמחה סיגן
הסוד של ג'ו
רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?
לפני כ-5 שנים התפרסמה ב"גלובס" כתבה שלי על התופעה הייחודית של רשת הסופרמרקטים TJ) Trader Joe's) שבארצות-הברית. כבר אז, כפי שגם היו...
המשך
שמחה סיגן
31.08.2010
"לא צריך לשקר ללקוח בהקלטה, מספיק לא להגיד את כל האמת"
"גלובס" חושף: מה קורה מאחורי הקלעים של מוקדי השירות? ■ למה מטרטרים אתכם מנציג לנציג? ■ ולמה מבטיחים לכם שהאחראי יתקשר אליכם - אבל כמעט אף פעם זה לא קורה?
המשך
אפרת אהרוני
30.08.2010
אין גבול? HOT חייבה ביודעין לקוח על הזמנות VOD של אדם אחר
רק בעקבות פניית "גלובס" הסכימה HOT לפצות את הלקוח על התנהלותה ■ הלוגיקה: "כל עוד לא הצליחה החברה לאתר את בעל המנוי הנוסף ולבקש ממנו אמצעי תשלום חלופי – לא בוטל אמצעי התשלום הקיים"
המשך
אפרת אהרוני
16.08.2010
תלונה ל-HOT על תקלה הסתיימה בהתחייבות ל-3 שנים
בעקבות תקלה בביתה של לקוחת HOT היא נותרה 3 ימים ללא חיבור לכבלים, לטלפון ולאינטרנט ■ כחודש לאחר שדיווחה למוקד השירות על התקלה התברר לה כי חוברה - ללא בקשתה - למבצע טריפל תוך התחייבות ל-3 שנים
המשך
אפרת אהרוני
09.08.2010
לקוח yes לא הצליח לקלוט ערוצים, התנתק - ונדרש לשלם קנס
בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"
המשך
אפרת אהרוני
09.08.2010
יזהר שי
אורנג' עונה לטענותיי
אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות
בשבוע שעבר התרעמתי כאן על מסמך, שעליו נאלצתי לחתום בעת שרכשתי מכשיר בלקברי 9700, שנמצא בשימוש ברשת אורנג'. המסמך הצהיר על תקלות מר...
המשך
יזהר שי
02.08.2010
סקר: 72% מהמוזמנים לתפקידים זוטרים "מבריזים" מהראיון
אתר הדרושים JobMaster: רק 2% מהמועמדים לתפקידי מנהלים, סמנכ"לים ומנכ"לים "מבריזים" מהראיון
המשך
מיכל יושאי
27.07.2010
אורי שמואלי
אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים
איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול
אם אתה לא שם - אתה לא קיים. כמה פעמים במהלך עבודתכם שמעתם או נתקלתם במשפט הזה? במהלך השנים, המושג או הזירה או המותג שהיוו את ה"שם"...
המשך
אורי שמואלי
20.07.2010
<
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
>
נמצאו 323 כתבות
|
עמוד 17 מתוך 21
תגיות
חיפוש
בזק
ביורוקרטיה
המומחה
מגזין Leaders
מסחר מקוצר
משרד הבריאות
משרד המשפטים
סקר
עסקים קטנים
פילת
תוכן מקודם
צרו איתנו קשר
*5988