שירות לקוחות בחדשות - עמוד 19

סוכן חדשות
 
פלאפון תגדיל את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלה ב-20%
מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות
  
 
ליאורה ליפץ
ליאורה ליפץ
קפיטליזם מונע לקוח
רק אם הנהלת החברה תעמיד בראש מעייניה את טובת הלקוח היא תבטיח את עתידה
ימים יגידו האם טויוטה תצא מחוזקת מפרשה דוושת המצערת או שהתקרית תביא לקריסתה. כך או כך, זו הזדמנות לדון במידת מחויבותן של חברות מסח...המשך
  
 
HOT השיקה מערכת CRM חדשה בעלות של 10 מיליון שקל
המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות
  
 
הטבה זמנית בפורטל orange time הפכה לחיוב מתמשך
נציגת השירות של אורנג' הציעה פיצוי בגין תקלה באתר - והלקוחה גילתה כי היא משלמת מדי חודש 50.40 שקל על חבילת מדיה שלטענתה כלל לא הזמינה
  
 
"בממשק עם הלקוח נציג השירות צריך להרגיש כמו מנכ"ל"
רביב צולר, חיים רומנו, צביקה גיור ושלושה סמנכ"לי שירות בחברות מובילות מדברים על הסוגיות העיקריות שבלעדיהן אי-אפשר להתחרות היום בתחום שירות הלקוחות
  
 
שירות חדש באתר "כמהזה": חיוג לשירות הלקוחות של כל חברות התקשורת
בחיוג לכוכבית "כמהזה" (54262*) ניתן יהיה להגיע לכל אחת מחברות התקשורת, מבלי לזכור את מספריהן בנפרד ■ השירות מאפשר חיוג למספר אחיד, בחירה בחברה הרצויה וקישור לנציג השירות של החברה הנבחרת
  
 
למה כל-כך מעט חברות מציעות צ'אט עם נציג שירות?
מעטות החברות שמאפשרות ללקוחות לפנות אליהן באמצעות צ'אט או שיחת וידיאו, למרות שמדובר בשירות פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית ■ "גלובס" בדק את יעילות השירות באתרי החברות שכן מציעות אותו - וחזר מעודד
  
 
הלקוח תמיד צודק: איך משפרים את שירות הלקוחות בעסק?
בעידן של תחרות חסרת פשרות, לקוחות לא מרוצים הם גזר דין מוות לעסק ■ מנהלי מזרחי-טפחות, סודה קלאב ואינפיניטי מסבירים איך משפרים את השירות ללקוח
  
 
בעקבות האופציה להתנתק ללא קנס: עומס במוקדי yes ו-HOT
בשתי החברות יש תנועה ערה מהרגיל של פונים לשירות הלקוחות, שמנצלים את ההזדמנות כדי להתנתק ■ מספר הפונים גבוה משמעותית ממספר הצופים שהיו לערוץ הולמרק, אשר בשל הסרתו ניתנה האופציה להתנתק ללא קנס
  
 
שלומי יוסף
שלומי יוסף
תשואות! הצלחתי להתנתק מ-HOT!
יומנו של אזרח ולקוח, אשר רגע לפני שהשתגע - ולחילופין התגרש - עשה זאת
(שני בערב. 22:00 דירה ממוצעת בלב תל-אביב) אולי נזמין סרט? יאללה נזמין סרט! (כעבור חצי שעה) אין מה לראות! לא יכול להיות, ...המשך
  
 
רועי גולדנברג
רועי גולדנברג
בבית הכלא של HOT
איך אפשר לחטוף עוד ועוד ביקורת על שירות הלקוחות ולא לעשות דבר כדי לשפר אותו
עזיבת סמנכ"ל השירות מיקי מרגלית את HOT מצביעה על הבעיה העיקרית של החברה - שירות הלקוחות הלקוי שלה. עזיבתו - ככל הנראה על רקע אי שב...המשך
  
 
סמנכ"ל השירות ב-HOT אולץ לסיים את תפקידו לאחר שנה
הסיבה לעזיבתו של מיקי מרגלית נעוצה ככל הנראה בכך שמערך השירות בחברה לא התרומם לרמה הנדרשת
  
 
גד פרץ / איור: גיל ג'יבלי
גד פרץ
מהדקים את השירות לסלולרי
חברות הסלולר חויבו לחזור ללקוח למחרת ההודעה שהשאיר במוקד שירות הלקוחות
סיני ליבל, פנסיונר של צה"ל, הוא מגיש בקשות לתביעות ייצוגיות סדרתי. בשנים האחרונות הוא מנהל מאבק עיקש נגד החברות הסלולריות ומשרד הת...המשך
  
 
גד פרץ / איור: גיל ג'יבלי
גד פרץ
המגנה-כארטה החדשה של אירופה
בצל חגיגות החומה קבע הפרלמנט האירופי ציון דרך בנורמות בתחום האינטרנט והסלולר
הפרלמנט האירופי אישר בסוף השבוע שעבר חבילת רפורמות בתחום התקשורת באירופה, שיהוו ציון דרך חשוב בהתפתחות ענף הטלקום בשנים הבאות. א...המשך
  
 
התוכנית של מיכאל איתן: פייסבוק וטוויטר בשירות הממשלה
השר הממונה על שיפור הקשר עם האזרח רוצה למחשב את שירותי הממשלה ולהקפיץ את ישראל להיות אחת מ-10 המדינות המובילות בעולם בתחום שירותי ממשל - והכול עם תקציב של 6 מיליון שקל ■ השגת היעד יכולה להתקיים רק אם יושקעו מאות מיליוני שקלים ב-10 השנים הקרובות ■ הפיל הלבן של ממשלת ישראל / פרשנות
  
 
מנכ"ל ישראכרט יטפל אישית בלקוחות בנייד: 052-5334333
בעקבות הביקורת שנמתחה ב"גלובס" על השירות ועל זמני ההמתנה במוקד הטלפוני של ישראכרט, הודיע היום מנכ"ל החברה דב קוטלר כי יטפל בנושא באופן אישי: "השירות עומד בראש סדר העדיפויות של החברה"
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 323 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988