שירות לקוחות בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קובי הבר / צילום: איל יצהר
שירות בביטוח: ביטוח ישיר ו-AIG מככבות; מנורה ואיילון למטה
החברות המובילות בדיגיטציה: כלל ביטוח ו- AIG ישראל • סגן בכיר לממונה: "בין הענפים שאנו מזהים כאתגר, ענף הביטוח הסיעודי וביטוחי אובדן כושר עבודה"
  
 
איתן כבל / שלומי יוסף
הצעת חוק: לא נצטרך להמתין מעל 6 דקות לנציג שירות
הצעת החוק תקפה לכל החברות במשק, כולל ענפים שהורגלו להיות מוחרגים כמו ביטוח • ההצעה מגדירה מפורשות כי מענה של נציג שירות אנושי יינתן בפרק זמן של עד 6 דקות, והיא עוקפת את הקבוע בחוק כיום, לפיו החברות חייבות לספק מענה בטווח של עד 3 דקות
  
 
נציגת שירות / צילום: Shutterstock
נציגי השירות של הוט ובזק יהיו חייבים לענות לכם תוך 6 דקות
משרד התקשורת פרסם היום שורה של תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות • חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו
  
 
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
51% מהתלונות למועצת הכבלים והלוויין ב-2017: נגד הוט
מספר התלונות שהפנו צרכנים נגד הוט הכפיל את עצמו ביחס לשנה הקודמת והגיע ל-1,500 • גידול של 22% בכלל התלונות למועצה • העלייה המשמעותית ביותר - 112% - בנוגע להערמת קשיים בניתוק מחברה
  
 
טל גרנות גולדשטיין/ צילום: צילום: רפי דלויה
מועצת הכבלים נגד הוט: הליך בירור בשל זמני המתנה ארוכים

ההליך נוגע ל-45 מקרים בהם נמצא כי זמן ההמתנה למענה הגיע עד ל-42 דקות, באופן שחורג ממה שנקבע ברישיון החברה ■ הוט: "במקום להצדיע על המהפכה שעשינו בתחום השירות, המועצה בוחרת לעסוק בממצאי בדיקות נקודתיות"

  
 
מלחמת התשה / צילום: רויטרס - Yuriko Nakao
כל השיטות שנועדו לגרום לכם לוותר על זכויות שמגיעות לכם
טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך
  
 
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי
מחקר של נייס: העסקים מרוצים מעצמם - הלקוחות פחות
המחקר התבסס על סקר בקרב 300 מקבלי החלטות במרכזי שירות ופניות צרכנים מול 700 צרכנים ■ ביותר מ-10 ערוצי שירות דירגו הצרכנים את השירות בציון נמוך ב-17% בממוצע מהדירוג שהעניקו העסקים לעצמם
  
 
חדוה בר / צילום: איל יצהר
בנק ישראל רוצה לשפר פעילות המוקד הטלפוני בבנקים
לפי טיוטה חדשה שמתגבשת, הבנק בוחן אפשרות לדרוש מהבנקים גישה למענה אנושי גם ללא שימוש בסיסמה ■ הרקע: ההתייעלות בבנקים וסגירת הסניפים
  
 
טלפנית / צילום: שאטרסטוק
בקרוב: מענה אנושי במוקדי השירות כבר בתפריט הראשון
למרות הלחצים - ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתחייב את החברות להעניק מענה אנושי טלפוני במוקדי השירות מיד בתחילת השיחה
  
 
לייבפרסון IBM / מתוך יוטיוב
שת"פ של IBM ולייבפרסון: שירות לקוחות ע"י בוט ונציג אנושי
הפלטפורמה "LiveEngage With Watson" מאפשרת ללקוחות הקצה ליצור קשר עם המותגים הגדולים באמצעות המובייל ולקבל מענה באופן מיידי מבוטים ■ נציג אנושי יתערב בשיחה רק במקרה בו הבוט אינו מספק מענה משביע-רצון
  
 
דורית סלינגר / צילום: יח"צ - הקרית האדמית אונו
"ב-3 השנים האחרונות דירוג השירות עשה טוב לענף הביטוח"
רשות שוק ההון בראשות דורית סלינגר פרסמה זו השנה השלישית את מדד השירות בענף הביטוח ■ המובילות לשנת 2016 - החברות הישירות AIG וביטוח ישיר, הבולטות לחיוב ■ בתחתית המדד: איילון, הכשרה, מגדל, כלל ביטוח, הפניקס, הראל ומנורה מבטחים
  
 
נטפליקס מציגה /  צילום: בלומברג
לקראת נטפליקס בעברית: מקימה מוקד תמיכה מקומי
פרסמה מודעה לחיפוש תומכים בעברית תמורת שכר הוגן

 

 

  
 
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
הוט פותחת מוקד שירות חדש באשדוד - תגייס 150 עובדים
סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים בהוט: "לא נפסיק להשקיע בשיפור השירות ובשמירה על שביעות-רצון גבוהה של לקוחותינו" ■ ב-2016 הועברו נגד הוט כ-950 תלונות למועצת הכבלים והלוויין
  
 
הוט מובייל / צילום אייל יצהר
מנוי הוט מובייל נפטר - אך בחברה התעקשו לקבל את הכסף
האב נפטר, הבת הקפיאה את חשבון הבנק שלו - אך זה לא הפריע להוט מובייל לנסות להמשיך לגבות ממנו תשלום על חודשיים נוספים ■ הוט מובייל: "נפלה לצערנו טעות, מתנצלים; המנוי זוכה"
  
 
מספרך בתור / צילום: דרור פויר
הלו, זה ישראל פה? התור טס בביטוח לאומי, העובדים אדיבים
החוויה מלפני כמה שנים נחרטה עמוק בלבי העדין: בלגן, דחיפות, צעקות ושירות נוראי ■ לא עוד ■ כתבה רביעית בסדרה: דרור פויר בעקבות התורים המייגעים בישראל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988