שירות לקוחות בחדשות - עמוד 20

סוכן חדשות
 
עירן פאר, כתב בכיר לבנקאות ושוק ההון
עירן פאר
לישראכרט לא אכפת שתמתינו
עם 200 מיליון שקל רווח שנתי, אפשר היה לצפות שתשפר קצת את המענה ללקוחות
לפני כשבועיים ערך "גלובס" סקר שבדק את תפקודם של מוקדים טלפוניים שמפעילות חברות במשק. בכל 14 המוקדים שנבדקו התגלתה תופעה מרתקת: פער...המשך
  
 
בדיקת "גלובס": ההמתנה הקצרה ביותר למוקדי השירות - בחברת החשמל
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
  
 
חשבון נפש: מי פגע השנה בצרכנים, והיכן צריכים הצרכנים להשתפר?
ביררנו עם מספר דמויות המעורות במציאות הצרכנית בישראל מהן הנקודות הדורשות תיקון - ושמענו לא מעט טענות על חברות התקשורת, ענף הרכב, המחוקקים וגם על הצרכנים האדישים
  
 
סקר מובילי השירות: השירות באיקאה טוב יותר מאשר ב-ACE ובהום סנטר
דווקא הרשת שמצהירה כי השירות המינימליסטי מאפשר מחירים נמוכים מנצחת בסקר השירות של "גלובס", בחסות פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", בתחום רשתות "עשה זאת בעצמך" ■ הום סנטר מדורגת שנייה, ACE אחרונה
  
 
האח הכתום: מערכת הקלטת השיחות של פרטנר תזהה לקוחות ששוקלים נטישה
משיקה מעבדה מרכזית בפ"ת שמחליפה את כל מעבדות השירות ברחבי הארץ ■ מערכת הקלטת השיחות החדשה תשלח איתותים למנהלי פרטנר על ויברציות בקול או על מילים מסוימות המעידות על אי שביעות-רצון
  
 
אדם שוב
אדם שוב
"הקנטינה" פינת פייסבוק
מעשה במסעדה אופנתית שחוותה השבוע על בשרה את כוחם ההרסני של פייסבוק וטוויטר
בשבוע האחרון זה תקף אותי מכל כיוון. מיילים, פייסבוק, טוויטר, בכולם קיבלתי ריקושטים מהמעגלים החברתיים שלי שבהם המסר היה אחד: להחרים...המשך
  
 
מנכ"ל HOT מודה: "עשינו טעות כשהפסקנו לקדם את המג'יק והתמקדנו רק בשירות ה-VOD"
הרצל עוזר חשף פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת HOT בנושא השירות, תחת הכותרת "הבטחה זאת הבטחה"
  
 
מנכ"ל HOT הרצל עוזר: "השירות שלנו הוא איום אסטרטגי על החברה - והוא עובר כעת מהפכה"
(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה
  
 
יזהר שי / איור: גיל ג'יבלי
יזהר שי
HOT לשירותכם
לאחר המתנה, ניתוק, חיבור ולחיצות שלט עצבניות, אנו נמצאים מול אותו מסך בדיוק
לפני כשבוע, הגינו אשתי היקרה ואני רעיון מהפכני לבילוי: הערב נצפה בסרט בטלוויזיה. כן כן, הננו עומדים להשתמש לראשונה בשירות החדשני ה...המשך
  
 
שי ניב / איור: גיל ג'יבלי
שי ניב
השר לענייני דבר חשוב
בתפקיד שתפר ביבי ל ח"כ מיכאל איתן טמון פוטנציאל עצום ; משרד הרישוי כדוגמה
אין תוכנית אקטואליה ברדיו ובטלוויזיה שלא לעגה לרשימת התארים החדשה שניפקה לנו ממשלת נתניהו, כאשר את ההגדרה העוקצנית במיוחד שגרה יו"...המשך
  
 
סלקום חנכה מרכז שירות חדש בטבריה שיעסיק 200 עובדים
המנכ"ל עמוס שפירא: "ההחלטה על פתיחת המוקד בטבריה מהווה החלטה אסטרטגית של החברה, ונבחנה כהשקעה עם פוטנציאל גידול והתרחבות מתוך ראייה ארוכת טווח"
  
 
בדיקת "גלובס": שירות הלקוחות של חברות המזון אדיב, מקצועי ומהיר - וגם הפיצוי נדיב
בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב ; חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן
  
 
סלקום מפטרת עשרות עובדים ממחלקות תומכות כגון הנדסה ומשאבי אנוש
במקביל לגיוס כוח-אדם במרכזי השירות בפריפריה, עשרות עובדים בסלקום ישוחררו כתוצאה מתהליכי התייעלות פנימיים
  
 
HOT יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים בהשקעה של 2 מיליון שקל
העובדים החדשים שיגויסו לשורות החברה ישובצו בתחומים שונים הקשורים לשירות הלקוחות
  
 
עירן פאר, כתב בכיר לבנקאות ושוק ההון
עירן פאר
לוחמת גורילה
הבנק הגדול והכבד התעורר סוף-סוף והחליט להשיב מלחמה לבנקים הקטנים
כמו גורילה גדולה ישן לו בנק הפועלים מתחת לעץ הקוקוס ונתן לקופים הקטנים והזריזים לגנוב לו את האגוזים. במקרה הטוב הוא פקח עין לרגע, ...המשך
  
 
רועי גולדנברג
רועי גולדנברג
טיפ גדול למנכ"ל HOT
לפני שאתה מסתער על מתחרים וטכנולוגיות חדשות - עשה סדר בשירות הלקוחות
מה יעזור למנכ"ל החדש של הוט? לא פיתוחי טלפוניה מתקדמים ולא דרמות חדשות שייכנסו בסרטי התעודה המעולים של המתחרה, הדבר היחיד שהוא זקו...המשך
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 323 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988