שירות לקוחות בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקישמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הדוור לא מצלצל גם פעם אחת
שירות הדואר האמריקאי החדשני והשירות המקרטע של דואר ישראל - מצאו את ההבדלים
שירות הדואר האמריקאי, הידוע בחדשנות שלו, משיק שירות חדש השולח באמצעות המייל סריקה יומית של המעטפות שהצרכן ימצא באותו יום בתיבת הדו...המשך
  
 
אישה מדברת בטלפון סלולרי  /  צלם:  טינקסטוק
עברה בטרומית: הסוף לג'ינגלים במוקדים טלפוניים

עברה בקריאה טרומית הצעת לתיקון חוק הגנת הצרכן, לפיה בתפריט הראשוני של מוקדי שירות טלפוניים תופיע האפשרות להגיע למענה אנושי באופן מיידי - מבלי להאזין לג'ינגלים פרסומיים מיותרים

  
 
בזק מודם נתב ראוטר / צילום: יחצ
לקוחת בזק נזקקה ל-3 עסקאות שונות כדי להתחבר לאינטרנט
בזק בתגובה: "מבדיקת המקרה עולה כי במהלך הטיפול בפניית הלקוחה נעשו טעויות שלא אמורות היו להיעשות, ואנו מתנצלים על כך"
  
 
פייסבוק / צילום: יחצ
פלטפורמת שירות הלקוחות בפייסבוק: מה היא מציעה לארגונים?
פייסבוק מציגה בחודשים האחרונים אפשרויות חדשות למותגים ולארגונים לתת שירות לקוחות איכותי ע"י הפלטפורמה החברתית בעולם ■ מה בדיוק הם מציעים, ולמי זה טוב?
  
 
דואר ישראל / צילום: תמר מצפידניאל דותן  / איור: גיל ג'יבלי
דניאל דותן
התייעלות בדואר? לא ממש
הרפורמה לקיצור התורים בדואר נכשלת כישלון חרוץ
יעילותה של תוכנית הבאה להיטיב עם הציבור אינה נמדדת ברצון טוב או בהקצאת משאבים בלבד. היא מתבטאת ברובה בחשיבה מעמיקה על כלל פרטי התו...המשך
  
 
אפליקציית רובוהולד
הסוף להתייבשות על הקו במוקדי השירות הטלפוני?
אפליקציית Robohold מקצרת את זמני ההמתנה הטלפוניים במוקדי שירות לקוחות ■ מאחורי האפליקציה, שניתנת להורדה חינם, עומד היזם ירון גביש, לצד איש העסקים אלי להב והשחקן ציון ברוך
  
 
הוט מובייל / צילום אייל יצהר
לקוח הוט מובייל: חוייבתי על מוצרים שניתנו לי "ללא עלות"
הלקוח פנה להוט מובייל במטרה לנייד את מספרו, ונציג החברה מסר לו טאבלט סמסונג ורמקול אלחוטי והסביר כי הציוד ניתן ללא עלות ■ אלא שהבטחות לחוד וחיובים לחוד ■ בעקבות פניית "גלובס" העסקה בוטלה, והלקוח יזוכה
  
 
סניף סלקום / צלם: אייל פישר
זוג לקוחות סלקום: שילמנו 10,000 שקל על מכשירים שלא ביקשנו
רק אחרי שהעביר את פנייתו ל"גלובס", הצליח הלקוח לבטל עסקה הכוללת 4 מכשירי סלולר וטאבלטים, שבהם הוריו לא היו מעוניינים, ואשר נציג מכירות שכנע אותם לקבל באמתלה כי הציוד יוזיל את המסלול החודשי
  
 
מצלמה נסתרת מרכז שירות/ צילום: מהוידאו
עדות מבפנים: מוקדן חושף שיטה לגבות מכם יותר כסף
כך מתדרכים במוקדי השירות לגבות מאיתנו יותר כסף על שירותי התקשורת שאנו צורכים: צפו בתיעוד מקומם שחושף שיטה לפיה נציגי שירות מנצלים ועושקים ישראלים תמימים

  
 
שמלה שחורה, אופנה, תצוגת אופנה, דוגמנית / צילום: רויטרס
קיבלת הנחת מועדון בעמנואל? ייתכן שלא תקבלי החזר כספי
לקוחת הרשת: המוכרת המליצה לי להירשם למועדון הלקוחות ובכך לזכות בהנחת יום הולדת בסך 100 שקל, אך למחרת סירבה לאפשר לי להחזיר שמלה - בגלל ההנחה ■ רק לאחר פניית "גלובס" התקבל ההחזר המיוחל
  
 
אייפון 6 ואייפון 6 פלוס / צילום: יחצ
האייפון התקלקל - ולקוח פרטנר נאלץ להזמין שליח שוב ושוב
לקוח פרטנר נאלץ להזמין שליחות קרוב ל-10 פעמים בשל אייפון מקולקל ■ פרטנר: "מתנצלים על התנהלות חברת השליחויות"
  
 
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי
דוח אמון הציבור: השירות בפלאפון ובהום סלולר - הגרוע ביותר
012 מובייל ויו-פון מדורגות כנותנות השירות הטוב ביותר במדד ההתנהגות הראויה של ארגון אמון הציבור, המתבסס על מאות תלונות ותביעות קטנות
  
 
אייפון 6 ואייפון 6 פלוס / צילום: יחצ
סלקום וא.ל.מ מציגות: כך נראה שירות לקוחות טעון שיפור
לקוחה רכשה בסלקום אייפון 6 פלוס, הוא הגיע מקולקל, ובמקום להחליפו - הלקוחה נאלצה למסור אותו למעבדה ולהמתין שבועות ■ הטלוויזיה נרכשה בא.ל.מ לפני 4 חודשים, התשלומים ירדו - אך הטלוויזיה טרם הגיעה
  
 
הוט מובייל/ צילום: יחצ
הוט מובייל שלחה ללקוח מכתבים מעו"ד על חוב של 2 שקלים
הלקוח, שביטל 5 קווי סלולר בהוט מובייל, קיבל מכתב דרישת חוב בסך 30 אגורות ועוד מכתב על 1.7 שקלים ■ הלקוח: "אני מרגיש חסר אונים, לא יודע אם לצחוק או לבכות" ■ הוט מובייל: המכתבים נשלחו בטעות
  
 
הכיסאות של קסטיאל / צילום פרטי
הריפוד של הכיסא מקסטיאל התקלף. כיצד הגיבו בחברה?
קסטיאל: "איננו יכולים להיות אחראים לבדי ריפוד הנתונים לבלאי לתקופה בלתי מוגבלת; כמחווה שירותית הצענו ללקוחה להחליף את הריפוד במחיר עלות"
  
 
סמסונג   NOTE 4 / צילום: יחצ
מה עובר על שירות הלקוחות של סמסונג ישראל?
סמארטפונים חדשים מתגלים כלא תקינים, ובסמסונג לא מחליפים בחדשים; מקררים עתירי תקלות שהחברה לא מתקנת; התעלמות במוקדי השירות ■ חשבתם שקנייה מהיבואן הרשמי תבטיח לכם שירות ואחריות? תחשבו שוב
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988