שירות לקוחות בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
סמסונג   NOTE 4 / צילום: יחצ
מה עובר על שירות הלקוחות של סמסונג ישראל?
סמארטפונים חדשים מתגלים כלא תקינים, ובסמסונג לא מחליפים בחדשים; מקררים עתירי תקלות שהחברה לא מתקנת; התעלמות במוקדי השירות ■ חשבתם שקנייה מהיבואן הרשמי תבטיח לכם שירות ואחריות? תחשבו שוב
  
 
אסוס/ צילום: יחצ
אסוס ישראל: "אנו מטפלים בנושא השירות בצורה אגרסיבית"
בעיות השירות הובילו לירידה משמעותית במכירות המחשבים של אסוס בתקופה האחרונה
  
 
סמייל 012  / צילום: יחצ thinckstock
חובות מהעולם הבא: למה 012 לא ניתקה לקוחה שנפטרה?
למרות שבתה של הלקוחה שנפטרה הודיעה על ניתוק החשבון, החיובים מ-012 סמייל נמשכו ■ 012: "מתנצלים, אירע כשל בטיפול"
  
 
תמי 4 / צילום:יחצ
צפו: ג'וקים בתמי 4; שטראוס מים: מהמטבח - לא מהמכשיר
בחברה סירבו לשלוח טכנאי ודרשו ביצוע הדברה ירוקה ■ צפו בצילומי המכשיר: לא לבעלי פוביית תיקנים...
  
 
מכשירי חשמל/ צילום: אריאל ירוזולימסקי
מוצרי חשמל: איזו יבואנית נותנת את השירות הטוב ביותר?
אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב
  
 
חדר בקרה בחברת חשמל / צילום ארכיון: תמר מצפי
יש שיפור: ירידה של 23% בתלונות לחברת החשמל ב-2014
ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות
  
 
טאבלט טרנספורמר פד TF303 של אסוס / צילום: יחצ
מסע הייסורים של הישראלי שקנה לפטופ אסוס לבתו
ב' רכש לבתו לפטופ ללימודים, שהיה לא תקין מיום קנייתו ■ במקום להחליפו מיד, אסוס שלחה המחשב לתיקון מספר פעמים - ללא הועיל ■ הלקוח: "מאוכזב ופגוע, אין לי אמון באסוס" ■ החברה: "מחויבות עמוקה לשביעות-רצון לקוחותינו"
  
 
דורית סלינגר   / צילום: ליהי אבידן
קונים ביטוח? אלה החברות הכי טובות בכל מוצר שתצטרכו
משרד האוצר מפרסם את מדד שירות חברות הביטוח על מנת לקדם את התחרות בענף
  
 
סטן פלפס/צילום: יחצ
"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"
סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר
  
 
סמסונג גלקסי נוט אדג Galaxy Note Edge / צילום: יחצ
סמסונג ישראל פותחת מוקד שירות לקוחות טלפוני
המוקד יטפל בסלולר, טאבלטים, שעונים ומצלמות ■ בחברה יהיו מוכנים לטפל טלפונים גם בלקוחות שרכשו מכשירים בחו"ל או ביבוא לא רשמי, וכמובן גם במכשירים שנרכשו דרך סקיילקס-סאני או בחברות הסלולר
  
 
dell / צילום: יחצ
רכש מחשב תקול - והצליח לקבל החזר כספי רק אחרי שתבע
גם לאחר אינספור ניסיונות לא הצליחה DELL לפתור את התקלות במחשב
  
 
טלפנית / צילום: שאטרסטוקיעל מהודר / איור: גיל ג'יבלי
יעל מהודר
אימת הלקוחות האלימים
יש עובדים שפוגשים כל יום במקרים כמו השוקולד במטוס
בזמן שמקרי השוקולד במטוס והקב"ט במלון מעוררים שלל תגובות ברשת, עובדים מתמודדים יומיום עם לקוחות אגרסיביים, שמביעים את אי-שביעות-רצ...המשך
  
 
אפליקציית WhatsApp / מתוך: יח"צ
הקץ להמתנה על הקו: שירות הלקוחות עובר לוואטסאפ
חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי השיקו השבוע שירות לקוחות בוואטסאפ, תוך הבטחה למענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות
  
 
נציגת שירות / צילום: thinkstock
דוח המועצה לצרכנות 2014: מרבית התלונות - נגד חברות התקשורת
עוד תחום בולט לרעה הוא ענף התיירות, שבו צמח מספר התלונות ביותר מ-10%, וכמובן חברת איקיוטק ■ המתלוננים קיבלו חזרה 5.7 מיליון שקל - עלייה של 11% לעומת 2013 ■ ובתיירות: מבטלים ובוכים
  
 
נטוויז'ן 013
ליקויים קשים בשירות: תו אמון הציבור נשלל מחברת נטוויז'ן
שורת תלונות של צרכנים: ריבוי חיובים לא מוצדקים, הטעיית לקוחות, פער בין הבטחה למימוש וקושי בהתנתקות ■ לחברה הוקצו 8 חודשים לתיקון הליקויים - והיא לא עמדה בזה ■ נטוויז'ן: "השירות נר לרגלנו"
  
 
טלפנית / צילום: שאטרסטוק
מי צריך שירות לקוחות בטלפון? הפתרונות שיקלו על הצרכנים
מייל, מסרון, וואטסאפ, צ'אט, פייסבוק ועוד ועוד: לא חסרות דרכי תקשורת היום, אך כשמדובר בשירות לקוחות, רבות מהחברות הישראליות מסתפקות היום במענה אוטומטי, בניווט קולי ובדרישה למשלוח פקס ■ אפשר גם אחרת
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988