שירות לקוחות בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
dell / צילום: יחצ
המחשב נרכש מקולקל, KSP ו-DELL טרטרו את הלקוחה
לקוחה רכשה ברשת KSP מחשב נייד של DELL וגילתה למחרת שהוא מקולקל, אבל גם KSP וגם DELL סירבו לקחת על כך אחריות - עד להתערבות "גלובס"
  
 
אילן צחי / צלם: תמר מצפי
הוט: זמני ההמתנה במוקד השירות צנחו ב-50% באוקטובר
החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"
  
 
אילן צחי / צלם: תמר מצפי
סוגיית השירות בהוט מגיעה לוועדת הכלכלה של הכנסת
בעקבות סדרת התחקירים על הוט בתוכנית "צינור לילה", פנה ח"כ מיקי רוזנטל ליו"ר ועדת הכלכלה וביקש לכנס דיון על ממצאי התחקיר ■ הוט: "הטענות בתחקיר - של גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בחברה"
  
 
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
"צינור לילה" ו"סטטוסים מצייצים" בקמפיין: "חם על הוט"
סדרת תחקירים חדשה, ובמרכזה חברת הוט, תעלה הערב ב"צינור לילה" בערוץ 10 ■ הוט: "הטענות בתחקיר אינן משקפות את מדיניות החברה או את המצב בפועל"
  
 
גיל חפר / צילום: יח"צ
מה עושים כשאין מספיק מכירות בעסק ואין תקציב לשיווק?
לא פעם בעלי עסקים מתארים תחושת מלכודת - אין מספיק מכירות, ואם אין מספיק מכירות אז אין מספיק כסף, ואם אין כסף אז אי אפשר לשלם לחברת יח"צ או שיווק, ואם אין שיווק, אז אין מכירות
  
 
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
לקוחות מתוסכלים של הוט מפיצים תמונות של זמני ההמתנה
גולש בפייסבוק מציג: כך המתנתי 33 דקות לנציג שירות של הוט - ורק 24 שניות לנציג מכירות
  
 
נציגת שירות אורנג' / צילום: thinkstock  יחצ
אורנג' הפסידה בייצוגית - והלקוחה נאלצה להילחם על הזיכוי
פרטי האשראי שהיו בידי אורנג' לא היו רלוונטיים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של הלקוחה, הסכום לא הועבר אליה כנדרש
  
 
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי
קנס של 230 א' ש' לפלאפון: שירות חסר במוקד בחוה"מ פסח
רישיון חברות הסלולר מחייב אותן לאייש את המוקד הטלפוני לפחות 13 שעות ביממה, ואולם בחוה"מ פסח ניתן שירות במוקד פלאפון במשך 10 שעות בלבד
  
 
קריירה הייטק סלולר / צילום: thinkstock
10 סיבות שבגללן צריך לבקש סליחה מהצרכנים
כמה גורמים עוינים לצרכן חייבים לנו התנצלות עמוקה על עוולות צרכניות שספגנו מהם השנה - ולא בטוח שזה יספיק ■ הנה דוגמאות נבחרות ■ מדריכים בתחום
  
 
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי
איומים, קנסות והתראות לפני הליכים משפטיים: ה"פיגוע" הצרכני של כאל
אילנית חיות ביטלה הצטרפות לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי של YOU וקיבלה אישור שהכרטיס בוטל. אז קיבלה ■ בפועל היא מצאה את עצמה נתונה ל"פיגוע" צרכני שנמשך חודשים ■ דוגמה נוספת לשירות הגרוע בישראל
  
 
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
השירות בהוט מידרדר - והלקוחות מתוסכלים מתמיד
הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"
  
 
סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי
מנהלת שירות הלקוחות בשופרסל טענה: שניים זה לא זוג
לקוח שופרסל טוען כי בסניף הרשת היה מבצע של שתי יחידות חטיף דגנים פיטנס ב-25 שקל, אך המחיר שהופיע בקופה היה 33 שקל; הלקוח ניגש למנהלת השירות בסניף כדי שזו תפתור את העניין, אך זו טענה בפניו כי "שניים זה לא זוג"
  
 
הוט מובייל / צילום אייל יצהר
הוט מובייל גבתה תשלום על פנייה לשירות הלקוחות - ונקנסה
הוט מובייל גבתה בטעות כסף מלקוחות שהתקשרו להתלונן על תקלות ■ משרד התקשורת קנס אותה ב-44 אלף שקל וחייב אותה להחזיר 16 אלף שקל ללקוחות ■ החברה טענה כי מדובר בתקלה טכנית שטופלה מיד
  
 
מרכזנית טלפנית מרכזניות טלפניות שירות לקוחות קריירה עבודה תעסוקה ניהול מנהל  / צלם: פוטוס טו גו
נציגת שירות בהוט: "בגלל העומס מנתקים ללקוחות בפנים"
‎‎נציגת השירות לשעבר, שהתראיינה לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10, נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף‏ ■ "היעד הוא יותר מ-6 שיחות לשעה, שזה לא ריאלי, אז נציגים פשוט מנתקים את השיחות" ■ הוט: "דוחה את הטענות על הסף"
  
 
גלעד ארדן / צילום: קובי גדעון - לע"מ
הקץ לזמני ההמתנה הארוכים? שר התקשורת מקדם רפורמה
על-פי רפורמה שמציע משרד התקשורת, זמן ההמתנה לחברות תקשורת לא יעלה על 6 דקות, והחברה תהיה מחויבת לחזור ללקוחות תוך 3 שעות לכל היותר - או שתהיה חשופה לתביעה של 1,000 שקל ללא הוכחת נזק
  
 
דואר ישראל / צילום: תמר מצפי
השר ארדן יוצא נגד השירות הלקוי של דואר ישראל
שר התקשורת: ראשי ערים ברחבי הארץ מוחים על השירות הלקוי בדואר, שבא לידי ביטוי בהמתנה ארוכה בסניפים, איבוד דברי דואר שאינם מגיעים ליעדם ועוד
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988