שירות לקוחות בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
אילן צחי / צלם: תמר מצפי
הוט מנסה למזער נזקים: מגייסת 450 נציגי שירות כדי להשתפר
החברה תגייס כבר בחודש יולי 200 נציגי שירות לקוחות ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "שיפור השירות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו"
  
 
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי
ועדת הכלכלה מקדמת: מענה אנושי במוקד תוך 3 דקות
היום אישרה ועדת הכלכלה לקריאה ראשונה הצעה שתחייב מענה אנושי תוך שלוש דקות, לכל פנייה של לקוחות לחברה
  
 
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי
באיזו חברת ביטוח תקבלו את השירות הטוב ביותר?
בפעם הראשונה פרסם האוצר את דירוג השירות הפרטני של חברות הביטוח ■ בענף נשמעת ביקורת נרחבת על האופן שבו הוכן המדד
  
 
אילן צחי / צלם: תמר מצפי
ייצוגית: זמן ההמתנה במוקד הוט - 5,130% יותר מהמותר
הוט, שנקנסה בשבוע שעבר ב-1.3 מיליון שקל בגין המתנה ארוכה במוקד השירות, נתבעת ב-40 מיליון שקל ■ התובע: "הוט עוברת על חוק הגנת הצרכן; הגיע הזמן שנגרום להוט, שמזלזלת בצרכנים וחוסכת על חשבוננו, לשלם על התנהלותה"
  
 
פטריק דרהי / צילום: איל יצהרגד פרץ / איור: גיל ג'יבלי
גד פרץ
השירות בהוט לא ישתפר
האג'נדה של דרהי היא שיפור שורת הרווח על חשבון השירות
רוצים לדעת את האמת בעניין איכות השירות של הוט, בלי משחקים והעמדות פנים? אז ככה: מי שרוצה שירות איכותי או מצפה לקבל שירות כזה עבור ...המשך
  
 
הוט FIBER BOX / צלם: יחצדפנה כפיר הראל
דפנה הראל-כפיר
למה לא נוטשים את הוט?
על מחיר הצרכנים מוחים, אבל על שירות גרוע הם מבליגים
למרות שהוט היא שם נרדף לשירות גרוע כבר שנים, ולמרות נטישה עקבית של לקוחות, מצליחה החברה להמשיך לשמר לא מעט לקוחות ואפילו לגייס חדש...המשך
  
 
בניין הוט / צלם: יחצ
שירות הלקוחות בחברת הוט רושם שפל חסר תקדים
המתנה של שעות למענה במוקד שירות הלקוחות, תקלות בשידור, ממירים ששורפים טלוויזיות, טכנאים שלא מגיעים, עלייה במספר המתלוננים וקנס כבד של 1.3 מיליון שקל ■ מה קרה להכרזה של הוט על מהפך שירותי?
  
 
אילן צחי / צלם: תמר מצפי
הוט נקנסה ב-1.3 מ' ש' על המתנה ארוכה במוקד השירות
זאת בניגוד להוראות הרישיון ■ מועצת הכבלים: "החריגות משמעותיות ומביעות זלזול בצרכנים" ■ יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ עדי קול: "הוט חושבת שהיא באליפות העולם לשירות גרוע" ■ הוט: "מודעים לזמני ההמתנה ופועלים לקצרם"
  
 
לפטופ אסוס T300L/ צילום: יחצ
לקוח אסוס: הלפטופ התקלקל, בחברה מעכבים את החלפתו
הלקוח: "זו חוויית השירות הגרועה ביותר שנתקלתי בה בחברה גדולה כלשהי" ■ אסוס: "הלקוח חזר בו מאישורו לקבלת מחשב חדש ודרש זיכוי כספי"
  
 
מטוס ממריא / צילום: thinkstock
כך נודע ללקוח קשרי תעופה שהטיסה חזרה לארץ בוטלה
לקוח קשרי תעופה התבשר כי טיסתו חזרה מנאפולי לישראל בוטלה - 5 ימים לפני יציאתו מהארץ ■ קשרי תעופה: "אכן טעינו. שאר הנוסעים יודעו מראש"
  
 
גיל חפר / צילום: יח"צ
בעלי עסקים - כך תגדילו את המכירות ללא השקעות ענק
כולם רוצים להגדיל את הרווחים, אולם במקרים רבים זה דורש השקעה ראשונית ■ יש כמה כללי אצבע שיכולים לצמצם את ההשקעה
  
 
פרטנר ORANGE / צילום: יחצ
פרטנר: הדוכנים בקניונים יתנו שירות תיקונים למכשירים
יתנו שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים בנושאי פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה - תקלות המהוות כ-70% מהתקלות בגינן פונים הלקוחות
  
 
גיל חפר / צילום: יח"צ
בעלי עסקים - גם זו שיטה יעילה לגיוס לקוחות חדשים
"הוכח כי עצם השימוש בצ'אט האנושי מגדילה משמעותית את כמות הלידים האיכותיים", מספר גיל חפר, מנהל חטיבת השירותים העסקיים בחברת "ביפר"
  
 
אבישי מתיה
אבישי מתיה
תשקיעו בלקוחות, לא בפרסום
החיים מתקצרים כשמנסים לקבל שירות מ"הוט", "012" ובנק לאומי
המטרה: לקצץ בתשלום ל"הוט". הדרך: שיחה עם שירות הלקוחות. התוצאה: הנציגה לא מעדכנת את המחשב בסיכום בינינו, ורושמת את השליח שהוזמן עב...המשך
  
 
הטאבלט של סמסונג הגיע לא תקין - הלקוח טורטר חודשים
לקוח שרכש את הטאבלט סמסונג גלקסי טאב 3 טוען כי מאז שקנה את המכשיר, הוא נמצא יותר זמן במעבדה מאשר בשימוש אישי שלו, משום שמעולם לא היה תקין: "זמן השהייה המצטברת במעבדות בארץ עומד על כ-70 ימים"
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988