שירות לקוחות בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
כך חתך לקוח נטוויז'ן את המחיר ב-87% - וקיבל אינטרנט 100 מגה
פתאום קם צרכן בבוקר ומגלה שהוא משלם על אינטרנט במהירות 2.5 מגה פי 8 ממה שמשלמים אחרים ■ צרכנית אחרת עדיין מנויה של חברת הסלולר הוותיקה שלה - ומשלמת לה 450 שקל בחודש ■ זה מה שקורה כשנרדמים בשמירה
  
 
בדיקת "גלובס": חברות הביטוח לא עונות לטלפון
רוצים לפדות את הפנסיה? התאזרו בסבלנות: חברות הביטוח, שמחזיקות במיליארדי שקלים של מיליוני ישראלים, לא ממהרות לענות במוקדי השירות שלהן ■ ומה הפלא, כשהמפקח על הביטוח מסתפק בדרישה של מענה "בזמן סביר"
  
 
לא רק בעניינים טכניים: חברות יחויבו לספק מענה טלפוני תוך 3 דקות
הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק של ח"כ איתן כבל, הקובעת כי חברות יחויבו לספק מענה טלפוני לצרכן תוך 3 דקות גם אם לא פנה בעניין טכני
  
 
לקוחות כלל ביטוח: "אין מענה לפניות טלפוניות בחברה"
כלל ביטוח מפעילה מוקד חיצוני שמעביר את ההודעות לנציגי השירות - והלקוחות ממתינים שבועות לתשובה ■ החברה: "המוקד עונה כיום למרבית הפונים"
  
 
הלפטופ הגיע מקולקל - ואסוס תפצה לקוחה ב-4,500 שקל
הלקוחה תבעה לאחר שהחברה סירבה להחליף את המוצר ■ במקביל הוקם עמוד פייסבוק ע"י מתלוננים נגד אסוס, המבקשים לבדוק הגשת תביעות נגד החברה
  
 
כך ביטל מלון לאונרדו הזמנת חדר של זוג ביום כלולותיו
בבוקר החתונה צלצלו מהמלון והודיעו כי למרות ההזמנה לא יתאפשר האירוח בשל תפוסה מלאה עקב כנס שנערך שם ■ במקום להתרגש מההכנות לחתונה, עסק הזוג בחיפוש חדר חלופי ■ רשת פתאל: "מתנצלים, אך הצענו חלופות"
  
 
לקוח אסוס: הסמארטפון הגיע מקולקל - והעסקה לא בוטלה
לטענת הלקוח, במקום להחליף את המכשיר - החברה מציעה תיקון בתשלום
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
שירות בלחיצת כפתור: האבולוציה של שירות הלקוחות
בזמן שעמדנו בתור לנציג שירות, בתחום שירות הלקוחות נעשתה קפיצה גדולה לכיוון המודל של "שירות עצמי" ■ קווים לדמותה של המהפכה
  
 
כך "התעללה" אופטיקנה בלקוחה קשישה בת 75
הלקוחה רכשה משקפיים, התחרטה באותו יום, ואז זכתה לסאגה של טרטורים והבטחות-שווא להחזר התשלום ■ רק לאחר פניית "גלובס" דברים התחילו לזוז: חודש וחצי לאחר ביטול העסקה כרטיס האשראי זוכה, והצ'ק המיוחל הגיע
  
 
לקוח פלאפון: חוב לא מוצדק תפח ל-4,000 שקל
במשך חודשים נדרש הלקוח לשלם על שירות שלא קיבל, ובינתיים החוב הצטבר ■ הלקוח, חולה במחלת לב, הרגיש שההתנהלות הזו עולה לו בבריאות ■ פלאפון: "הגענו עם הלקוח להסדר לתשלום החוב לשביעות-רצונו"
  
 
נציג גינדי החזקות ללקוחה: פנית לתקשורת? לא נתקן את התקרה
כבר שבועיים שאתי ואבי כרמי מראשל"צ לא יכולים לישון במיטתם, מחשש שחלקי טיח נוספים ייפלו מהתקרה ■ בני הזוג קיוו שבגינדי החזקות יתקנו את הליקויים, אך בדיעבד הסתבר להם כי בחברה שינו את דעתם, וזאת כיוון שפנו לתקשורת
  
 
תמר אוסטר
שיפור חוויית הלקוח קריטי
אם לא תעניקו ללקוח חוויה טובה, הוא ינטוש לטובת המתחרים
מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח, הצהירה בנאומה הראשון, כשנכנסה לתפקיד, כי היא מוכנה לספוג ירידה ברווחי הבנק בטווח הקצר לטובת שי...המשך
  
 
אסוס ישראל העלימה תלונות לקוחות מעמוד הפייסבוק שלה
בעקבות תלונות רבות על רמת השירות של אסוס ישראל שהופיעו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, החליטה החברה למחוק את ההודעות ולהשאיר בעיקר פוסטים חיובים ■ לאחר פרסום הידיעה ב"גלובס" התלונות חזרו לעמוד
  
 
לקוח אסוס: "שני המחשבים שרכשתי סבלו מתקלות"
לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"
  
 
הוט תפצה לקוח בגין "התעלמות ויחס פוגעני, מזלזל ומשפיל"
ביהמ"ש: הלקוח זכה להתנהלות מזלזלת מצד הוט, לאחר שניסה להשיג שירות בטלפון ללא הצלחה; הלך מיוזמתו למשרדי הוט ונשלח הביתה בלי שקיבל יחס ■ "יש לפצותו בסכום גבוה ביותר, אך הלקוח הגביל תביעתו ל-3,000 שקל בלבד"
  
 
מדוע שילם קשיש לנטוויז'ן 3,000 שקל על חבילת 79 שקל?
הדיל לכל היעדים לא כלל שיחות לפיליפינים ■ עקב פניית "גלובס" הלקוח יזוכה
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988