שמעוני פינקלשטיין

כתבות אחרונות

 

y&r יטפל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית ת"א-יפו

היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב המכללה האקדמית ת"א-יפו יוצא למכרז

התקציב טופל במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר, גיתם, ראובני ושמעוני עלו שלב במכרז הרכבת

‎‎בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב‏ לתקציב הפרסום של רכבת ישראל

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2012
גינדי החזקות | לפני כולם

תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לדרורי-שלומי

בשנת 2011 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של כ-4.2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 15.01.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של בנק ירושלים יוצא למכרז

על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2011
ACE (אייס) | לפני כולם

גליקמן, פוגל ושמעוני מתמודדים על תקציב הפרסום של ACE

התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2011

שמעוני-פינקלשטיין זכה בתקציב הפרסום של מתחם מגורים בת"א

מדובר במתחם המגורים החדש של חברת גרין פארק בשכונת נווה-שרת בצפון ת"א ■ על-פי הערכות, היקף התקציב עשוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2011

תקציב הפרסום של ערוץ 9 עובר לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי

התקציב טופל באחרונה בענבר-מרחב ■ בשנת 2010 פרסם הערוץ בהיקף של 750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2011
מירס | לפני כולם

מירס בוחנת משרדי פרסום קטנים לטיפול בתקציב המותג

מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2011

תקציב הפרסום של דנשר יחולק בין גלר-נסיס לזרמון-גולדמן

היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2011

שמעוני ו-GPS מצטרפים למכרז על תקציב דפי זהב

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2011

תקציב הפרסום של מותגי LG עובר ליהושע TBWA

היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2011

קבוצת MGS תרכז את תקציב הפרסום בשמעוני-פינקלשטיין

המשרד, שטיפל עד עתה רק במגה ספורט, יטפל מעתה גם במותגים סקצ'רס, ארנה, קונברס, קאפה ובמותגי אינטר ג'ינס ■ היקף הפעילות הפרסומית יעמוד השנה על 4 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2011

שמעוני-פינקלשטיין-ברקי יטפל בתקציב תשלובת אלוני

התקציב טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ■ מ-2004 לא ביצעה אלוני מהלך פרסום משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2010

תקציב הפרסום של בורגראנץ' עובר למקאן-אריקסון

בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר

חגית ברונסקי 22.06.2010

   1234   

   נמצאו 50 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988