תוכן בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
נדב שובל (מימין) וישי גרין / צילום: יח"צ
Spot.IM: "המטרה של פייסבוק היא להרוג את תעשיית המדיה"
השינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה מקשים מאוד על תעשיית התוכן, שמסתמכת על ההפניות מהרשת החברתית ■ האתרים מנסים למצוא דרכים להשאיר את הגולש אצלם, והסטארט-אפ Spot.IM מציע פתרון אפשרי
  
 
רותי רודנר / צילום: כושי ויריב פיין
רותי רודנר: "מה זה תוכן טוב? זו הגדרה כמעט בזויה בשטחיותה"
היוצרת ומנהלת התוכן רותי רודנר, שגויסה באחרונה למשרד הפרסום מקאן ת"א כסמנכ"לית תוכן, אופטימית לגבי תאגיד השידור החדש שאמור לתת בית ליוצרים כמוה
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
"האוסקר של הרשתות החברתיות" עושה עלייה: יוצרי תוכן יזכו בפרסים
באירוע, שיזם ארגון Vibe Israel עם Shorty Awards, יוענקו פרסים לתכנים שיצרו רעש תקשורתי בארץ ובחו"ל ותרמו לחיזוק המותג ישראל
  
 
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו
התוכן הוא (עדיין) המלך: קווים לדמותם של צופי הטלוויזיה
למרות פלטפורמות הצפייה השונות, מחקר של ויאקום מגלה כי התוכן הוא שמכריע במה נצפה ■ 60% מהישראלים חושבים שהתוכן הטלוויזיוני המוצע היום הוא הטוב ביותר אי-פעם ■ וגם: איך ילדים מחליטים איזה תוכן ראוי לצפייה?
  
 
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock
Inbound marketing - טרנד או מתודולוגיה שיווקית?
מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח
  
 
דפים של אתרי אינטרנט / צילום מתוך אתרי האינטרנט
התכנים בתשלום הולכים וגדלים; לאן הולכת התעשיה?
אחד ממקורות ההכנסה מהירי הצמיחה של תעשיית החדשות הוא גם אחד המקורות השנויים ביותר במחלוקת: התכנים בחסות או התכנים הממומנים ■ על פי הערכות, ההוצאה על תכנים בתשלום תצמח בקצב שנתי מצטבר של 33% ב-5 השנים הבאות, ל-3.4 מיליארד דולר ב-2018
  
 
אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו
ישראלי בן 34 ייסד חברה המוערכת ב-1.5 מיליארד דולר
חברת המלצות התוכן טאבולה מסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות של ההיי-טק הישראלי ■ היזם אדם סינגולדה מסביר למה הוא לא ממהר לאקזיט, איך מתמודדים עם עודף מידע, מה למד מהאבא הגיטריסט, ולמה הוא רוצה פסנתר במשרד
  
 
ניר שטרן  / צלם:יחצ
סלקום חתמה הסכמי תוכן טלוויזיוני עם שורת ספקים
זאת לקראת תחילת פעילותה בתחום הטלוויזיה ■ חתמה על הסכמי תוכן עם ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני סרטים וסדרות, סוני סרטים וסדרות וכן עם עם זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת
  
 
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
ישראל מפספסת הזדמנות
השנה הייתה שנה מצוינת לטלוויזיה הישראלית, ולא בזכות המדינה
השנה הייתה שנה נהדרת לקולנוע הישראלי, אומרים המבקרים ומסכים הקהל, וחלק ניכר מזה הוא בזכות המדינה, שהתקינה את חוק הקולנוע ותומכת בי...המשך
  
 
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר
"פרסומאים יודעים לייצר פרסומות, לא יודעים לייצר תוכן"
ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"
  
 
"בהשקעה בתוכן יש סיכון - אבל פחות מללכת לבורסה"
עינת שמיר וטל שקד, מייסדות חברת הפצת הפורמטים "אקפלה", מעט חריגות בענף: בלי גוף שידור ועם משקיעים פרטיים, הן חושבות על כיבוש השוק הבינלאומי
  
 
סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים
"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות
  
 
כיצד יחולקו ההכנסות בין מנועי החיפוש ליצרני התוכן בישראל?
ועדת הכספים של הכנסת החלה לדון בטיוטת הצעת החוק של ח"כ אראל מרגלית, לפיה תחויב גוגל להעביר 7% מהכנסותיה בארץ ליוצרי תוכן אינטרנטי ישראליים
  
 
חכם, חד, מאתגר: הכירו את הצופה החדש
הצופה החדש - החכם - מחפש משמעות, הופך לחד יותר, מאתגר ■ לכן ערוצי השידור השונים עולים מדרגה ומספקים תוכן בועט, אחר ולא מתפשר
  
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
מילוי הייעוד של הרשת
החוק של מרגלית יעשה טוב ליוצרים, שיעשו בחזרה טוב לגוגל
בכל פעם ששומעים שמגיע חוק חדש שמבקש להסדיר את מה שקורה ברשת האינטרנט, יש משהו שמייד מתכווץ בנו. הגבלה כלכלית או תוכנית על הרשת, ...המשך
  
 
הצעת חוק: גוגל ומנועי חיפוש ישלמו תמלוגים ליוצרי תוכן באינטרנט
אראל מרגלית: "התוכן עובר היום בהדרגתיות מהעיתונות המודפסת לאונליין, והדבר יוצר שינוי במודל; המהלך המוצע יכול להציל את העיתונות הישראלית"
  
 

   1234    >

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988