תוכן

כתבות אחרונות

 
נטפליקס מציגה /  צילום: בלומברג
הפקות מקור | לפני כולם

נטפליקס עוברת לעברית ומתחילה לרכוש תוכן ישראלי

גורמים בשוק הטלוויזיה: נטפליקס מתרגמת לעברית תוכן זר בכמויות אדירות לקראת כניסה מסודרת לשוק המקומי ■ פרטנר עשויה להיפגע

גד פרץ 20.03.2017
סופי מלניק - אמיתי ואלון ברנר / צילומים: עופר חג'יוב ואיל יצהר

התוכן הוא המלך - אז מהם המחסומים שעוצרים את השוק?

בעולם חברות כמו ג'נרל אלקטריק, אמריקן אקספרס ולגו הפכו ליצרניות תוכן שלא היה מבייש אף פבלישר אמיתי אבל בארץ התחום עדיין בתחילת דרכו ומפרסמים לא ממהרים לאבד שליטה על המסרים

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
רשת HBO לוגו / צילום: יחצ

HBO תשתף פעולה עם yes בפיתוח תוכן ישראלי

שיתוף-הפעולה ייצא לפועל בחודשים הקרובים, ובמסגרתו שתי החברות יפיקו יחד דרמות, קומדיות וסרטים דוקומנטריים בעברית שיופצו בעולם

שירות גלובס 14.02.2017
אילן צינמן פורש מחברת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי

אילן צינמן מצטרף לחברת גריי קונטנט מקבוצת אדלר-חומסקי

צינמן, שימונה למשנה למנכ"ל, היה מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין ■ לאחרונה רכשה קבוצת אדלר-חומסקי מניות בחברת הדיגיטל go אינטראקטיב

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2016
נדב שובל (מימין) וישי גרין / צילום: יח"צ

Spot.IM: "המטרה של פייסבוק היא להרוג את תעשיית המדיה"

השינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה מקשים מאוד על תעשיית התוכן, שמסתמכת על ההפניות מהרשת החברתית ■ האתרים מנסים למצוא דרכים להשאיר את הגולש אצלם, והסטארט-אפ Spot.IM מציע פתרון אפשרי

יונתן כיתאין 22.08.2016
רותי רודנר / צילום: כושי ויריב פיין

רותי רודנר: "מה זה תוכן טוב? זו הגדרה כמעט בזויה בשטחיותה"

היוצרת ומנהלת התוכן רותי רודנר, שגויסה באחרונה למשרד הפרסום מקאן ת"א כסמנכ"לית תוכן, אופטימית לגבי תאגיד השידור החדש שאמור לתת בית ליוצרים כמוה

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2016
אינטרנט / צילום: shutterstock

"האוסקר של הרשתות החברתיות" עושה עלייה: יוצרי תוכן יזכו בפרסים

באירוע, שיזם ארגון Vibe Israel עם Shorty Awards, יוענקו פרסים לתכנים שיצרו רעש תקשורתי בארץ ובחו"ל ותרמו לחיזוק המותג ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2016
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו

התוכן הוא (עדיין) המלך: קווים לדמותם של צופי הטלוויזיה

למרות פלטפורמות הצפייה השונות, מחקר של ויאקום מגלה כי התוכן הוא שמכריע במה נצפה ■ 60% מהישראלים חושבים שהתוכן הטלוויזיוני המוצע היום הוא הטוב ביותר אי-פעם ■ וגם: איך ילדים מחליטים איזה תוכן ראוי לצפייה?

לי-אור אברבך 09.06.2015
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

Inbound marketing - טרנד או מתודולוגיה שיווקית?

מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח

עומר זייגרמן 14.01.2015
דפים של אתרי אינטרנט / צילום מתוך אתרי האינטרנט

התכנים בתשלום הולכים וגדלים; לאן הולכת התעשיה?

אחד ממקורות ההכנסה מהירי הצמיחה של תעשיית החדשות הוא גם אחד המקורות השנויים ביותר במחלוקת: התכנים בחסות או התכנים הממומנים ■ על פי הערכות, ההוצאה על תכנים בתשלום תצמח בקצב שנתי מצטבר של 33% ב-5 השנים הבאות, ל-3.4 מיליארד דולר ב-2018

פייננשל טיימס 12.12.2014
אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו

ישראלי בן 34 ייסד חברה המוערכת ב-1.5 מיליארד דולר

חברת המלצות התוכן טאבולה מסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות של ההיי-טק הישראלי ■ היזם אדם סינגולדה מסביר למה הוא לא ממהר לאקזיט, איך מתמודדים עם עודף מידע, מה למד מהאבא הגיטריסט, ולמה הוא רוצה פסנתר במשרד

הדס מגן ורועי גולדנברג 25.10.2014
ניר שטרן  / צלם:יחצ
סלקום | לפני כולם

סלקום חתמה הסכמי תוכן טלוויזיוני עם שורת ספקים

זאת לקראת תחילת פעילותה בתחום הטלוויזיה ■ חתמה על הסכמי תוכן עם ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני סרטים וסדרות, סוני סרטים וסדרות וכן עם עם זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת

גד פרץ 20.10.2014
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו

ישראל מפספסת הזדמנות

השנה הייתה שנה מצוינת לטלוויזיה הישראלית, ולא בזכות המדינה

לי-אור אברבך 13.10.2014
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר

"פרסומאים יודעים לייצר פרסומות, לא יודעים לייצר תוכן"

ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2014

"בהשקעה בתוכן יש סיכון - אבל פחות מללכת לבורסה"

עינת שמיר וטל שקד, מייסדות חברת הפצת הפורמטים "אקפלה", מעט חריגות בענף: בלי גוף שידור ועם משקיעים פרטיים, הן חושבות על כיבוש השוק הבינלאומי

לי-אור אברבך 10.03.2014

סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים

"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

רועי גולדנברג 02.03.2014

   12345   

   נמצאו 66 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988