תלונות בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
התאחדות האולמות וגני האירועים מקימה מוקד לפניות הציבור
המוקד יטפל בתלונות של מתחתנים כלפי אולמות וגני האירועים - כך לדוגמה במקרים שבהם גני אירועים שפעלו ללא רישיון נסגרו במפתיע אחרי שבני הזוג שילמו מקדמה; או במקרים של פתרון סכסוכים בין בעלי אולמות ולקוחותיהם
  
 
נציבת שוויון הזדמנויות בעבודה, מרים כבהא / צילום: איל יצהר
אפליה במקום העבודה: עלייה חדה בתלונות על מין, דת ולאום
בקרב נשים - רוב התלונות עסקו בנושא היריון; בקרב גברים - באפליה על רקע גיל ■ בסך-הכול הוגשו בשנה החולפת 708 תלונות - הנתון הנמוך ביותר מאז 2013 ■ 20 תיקים משפטיים נפתחו כנגד מעסיקים בטענה לאפליה ■ הנציבה: "עדיין לא כולם מתלוננים"
  
 
בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור
נציב קבילות רשות השידור: ירידה קלה בתלונות ב-2015
רגע לפני סגירת רשות השידור, נרשמה עלייה בתלונות המוצדקות: שידור תמונות קשות מאירועי טרור, אמירה מקוממת של ירון לונדון וחסימת משתמשי פייסבוק וטוויטר
  
 
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
מועצת הכבלים והלוויין: ירידה משמעותית בתלונות נגד הוט
זאת במחצית הראשונה של השנה ■ הנושאים העיקריים שהטרידו את המנויים: תעריפים וחיובים שנויים במחלוקת; ושידורי הספורט - שהתלונות עליהם רשמו זינוק של 64%
  
 
הרשות השנייה לוגו / צילום: יחצ
הטראבל מייקר של 2015: השיר "מושיקו צא מהארון"
לפי דוח נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, כשליש מהתלונות ב-2015 נמצאו מוצדקות, והיקף התלונות על אמירות פוגעניות בשידור הכפיל את עצמו ליותר מ-700
  
 
עובד חברת חשמל / צילום: איל יצהר
חברת החשמל: עלייה של 22% במספר התלונות ב-2015
בחברה מסבירים את העלייה, בין היתר, באירועי מזג-אוויר קיצון בינואר ובאוקטובר אשתקד ■ בסה"כ נרשמו אשתקד 15,105 תלונות
  
 
לוגו יס הוט hot yes / צלם: יחצ
מועצת הכבלים והלוויין: הוט שיאנית תלונות הציבור ב-2015
עפ"י הדוח, מתוך 2,921 תלונות שהוגשו בשנה החולפת, כ-1,616 תלונות נגעו לחברת הוט (55%), ורק 492 תלונות נגעו לחברת yes (כ-17%) ■ יו"רית המועצה, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "ירידה דרמטית בהשוואה ל-2014"
  
 
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג/  צילום: רוני שיצר
8.6 מ' ש' הושבו ב-2015 לצרכנים שהתלוננו
דוח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2015: מה הכי מרגיז את הצרכנים, על מה מתלוננים, ובאיזה ענף הצרכנים שהתלוננו קיבלו את ההחזרים הגבוהים ביותר?
  
 
לקוח סלולר / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
דוח: מי הכי הרגיז את הישראלים ב-2015?
מדי שנה מתקבלות אלפי תלונות של צרכנים ישראלים בתחומים שונים - מבעיות אספקה, דרך מוצרים פגומים ועד אי-עמידה בהסכמים ■ נתוני רשות ההסתדרות לצרכנות חושפים את מצעד התלונות הישראלי
  
 
מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק
גל תלונות נגד נהגי גט טקסי; המנכ"ל: אין עלייה בתלונות
מארק און, מנכ"ל גט: "בכל חודש נפלטים 100-150 נהגים המדורגים הכי נמוך" ■ "לא יכול לקרות מצב שנהג עושה טעות פעמיים. בפעם הראשונה הוא מקבל אזהרה, בפעם השנייה הוא עף" ■ צפו בתלונות שעלו בדף הפייסבוק
  
 
לוגו יס הוט hot yes / צלם: יחצ
דוח נגד הוט ו-yes: על מה מתלוננים ואיזה פיצוי מקבלים?
ההחזרים לא כוללים הטבות שקיבלו המתלוננים, למשל עם פתיחה של ערוץ חינם שניתן כפיצוי ■ מי כן קיבל פיצוי? לקוחות שהתלוננו על אי-הגעת טכנאי קיבלו 600 שקל, לקוחות שהואשמו שלא החזירו ממיר קיבלו 1,400 שקל
  
 
יוסף שפירא /  צלם: אוריה תדמור
2014 - שנת שיא במספר התלונות לנציב תלונות הציבור
שליש מהתלונות שהתקבלה בעניינן הכרעה נמצאו מוצדקות - שיעור גבוה מהמקובל במדינות מתוקנות ■ כמדי שנה, הביטוח הלאומי בראש הרשימה
  
 
היה היה / צילום: יחצ
תלונות לחינוכית על אלימות בסדרת האנימציה "היה היה"
החינוכית בתגובה: "מדובר בתוכנית היסטורית חינוכית העוקבת אחר ההיסטוריה האנושית, היסטוריה שלצערנו כוללת גם אירועים אלימים"
  
 
מכשירי חשמל/ צילום: אריאל ירוזולימסקי
מוצרי חשמל: איזו יבואנית נותנת את השירות הטוב ביותר?
אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב
  
 
חדר בקרה בחברת חשמל / צילום ארכיון: תמר מצפי
יש שיפור: ירידה של 23% בתלונות לחברת החשמל ב-2014
ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות
  
 
החנות החדשה של פלאפון / צילום: יחצ
פרשת הטאבלטים בפלאפון: התלונות על הטעיה זורמות
פרשת הטאבלטים בפלאפון: "גלובס" מציג 4 תלונות על הטעיה מצד החברה ■ אם פלאפון תמשיך לנהוג כך, זה עלול לעלות לה בנטישת לקוחות המונית ■ פלאפון: "חוסר הבנה של הלקוח; המסמכים חתומים; יש הקלטה"
  
 

   1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988