תלונות בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
בית משפט / צילום: אוריה תדמור
שופט: "הגברת שם עם האדום בשורה שנייה, את זונה?"
כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור על שופטים, אליעזר ריבלין, לשנת 2014 ■ דיין בביה"ד הרבני: "לא ניתן לשמוע עדות של אישה" ■ שופטת משפחה לבעלת דין: "אעלה אותך על טיל" ■ 55 תלונות נמצאו מוצדקות
  
 
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום
794 תלונות הוגשו על שופטים ב-2014; 55 נמצאו מוצדקות
23 תלונות מוצדקות נסובו על התמשכות הליכים ועל עיכוב במתן החלטות ופסקי דין ■ 15 תלונות מוצדקות היו על התנהגות בלתי ראויה של שופטים ■ אף תלונה שהוגשה על שופטי העליון לא נמצאה מוצדקת
  
 
יונית לוי תמר איש שלום / צילום: תמר מצפי יחצ
132 תלונות לרשות השנייה: התקשורת לא מאוזנת
מחצית מהתלונות היו נגד ערוץ 2, והיתר נגד ערוץ 10 והרדיו האזורי ■ רק כ-10% מהפניות נמצאו מוצדקות
  
 
נציגת שירות / צילום: thinkstock
דוח המועצה לצרכנות 2014: מרבית התלונות - נגד חברות התקשורת
עוד תחום בולט לרעה הוא ענף התיירות, שבו צמח מספר התלונות ביותר מ-10%, וכמובן חברת איקיוטק ■ המתלוננים קיבלו חזרה 5.7 מיליון שקל - עלייה של 11% לעומת 2013 ■ ובתיירות: מבטלים ובוכים
  
 
נטוויז'ן 013
ליקויים קשים בשירות: תו אמון הציבור נשלל מחברת נטוויז'ן
שורת תלונות של צרכנים: ריבוי חיובים לא מוצדקים, הטעיית לקוחות, פער בין הבטחה למימוש וקושי בהתנתקות ■ לחברה הוקצו 8 חודשים לתיקון הליקויים - והיא לא עמדה בזה ■ נטוויז'ן: "השירות נר לרגלנו"
  
 
השופטת הילה גרסטל / צילום ארכיון: איל יצהר
דוח ביקורת על הפרקליטות: 210 תלונות, רק 3 מוצדקות
ב-151 מהתלונות הושלם כבר הטיפול ■ 38% מהתלונות נדחו על הסף ■ ב-23% מהתלונות הופסק הבירור ■ 3 התלונות המוצדקות: תובעת עירייה שיקרה בביהמ"ש, שיהוי ניכר בהגשת כתב אישום, התנהלות הכרוכה במחדלים
  
 
ניר שטרן / צילום: תמר מצפי
תלונות על סלקום TV הגיעו למועצת הכבלים והלוויין
שירותי הטלוויזיה החדשים של סלקום אינם כפופים כיום לרגולציה כלשהי ■ מסלקום נמסר בתגובה: "אנו ממליצים למתחרים לפעול להורדת מחירים במקום להתעסק בעצירת התחרות"
  
 
קמפיין הרשות להגנת הצרכן / צילום: יחצ
עקב קמפיין הרשות להגנת הצרכן: אלפי פניות נגד בתי עסק
מאז שעלה הקמפיין לאוויר התקבלו יותר מ-2,000 תלונות ברשות להגנת הצרכן נגד עסקים בטענה להפרות חוק - פי שישה ממספר התלונות שמתקבלות ברשות בימים רגילים
  
 
אייפון 6 / צילום: רויטרס
אפל מתגוננת: "רק 9 לקוחות התלוננו שאייפון 6 מתעקם"
מגיבה לטענות על התעקמות של המכשירים לאחר שמכניסים אותם לכיס האחורי: "אם משתמשים במכשיר האייפון בצורה סבירה, עיקום של המכשיר נדיר ביותר"
  
 
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
השירות בהוט מידרדר - והלקוחות מתוסכלים מתמיד
הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"
  
 
טלוויזיה, רשות השידור / צלם: Zaptik/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
שיא: 3,443 תלונות הוגשו נגד רשות השידור ב-2013
נציב קבילות הציבור ברשות, דדי מרקוביץ': "אין הצדקה למדיניות הברוטלית של גביית האגרה" ■"פגיעה תדירה בלוח השידורים; שידורים חוזרים בכמות סיטונאית" ■ "מבקשים אגרה גם מחסרי טלוויזיה, מניצולי שואה ואפילו ממתים"
  
 
בניין הוט / צלם: יחצ
שירות הלקוחות בחברת הוט רושם שפל חסר תקדים
המתנה של שעות למענה במוקד שירות הלקוחות, תקלות בשידור, ממירים ששורפים טלוויזיות, טכנאים שלא מגיעים, עלייה במספר המתלוננים וקנס כבד של 1.3 מיליון שקל ■ מה קרה להכרזה של הוט על מהפך שירותי?
  
 
התחלות בנייה / צילום: שלומי יוסף
נציב תלונות הציבור: הרשויות המקומיות מתעלמות מתלונות
בלאגן בוועדות התכנון ברשויות המקומיות: מתעלמים מתלונות שכנים, לא מעניקים את הזכות להתנגד ופועלים בניגוד עיניינים
  
 
יוסף שפירא /  צלם: אוריה תדמור
דוח תלונות הציבור: כל תלונה שלישית - מוצדקת
‎‎כל תלונה שלישית ב-2013 נמצאה מוצדקת - שיעור גבוה בהרבה מהמקובל בעולם‏‎‎‏ ■ המוסד לביטוח הלאומי בראש הרשימה זו השנה החמישית ברציפות‏
  
 
רשות השידור / צילום: יחצ  thinkstockphotos
רשות השידור - הגוף הציבורי עם הכי הרבה תלונות מוצדקות
כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור ■ בין התלונות: מקרה של עיוור הפטור מתשלום אגרת טלוויזיה, שהמשיך לקבל דרישות תשלום והתראות מהרשות
  
 
דודו זקן / צילום: אמיר מאירי
הסיפורים של האזרחים הקטנים שנלחמו בבנקים - וניצחו
בנק ישראל: 22% מהתלונות נגד הבנקים מוצדקות ■ דוגמאות בולטות בשנה החולפת: הבנק שהחליט לסגור חשבון ללקוח על דעת עצמו, הבנק שגרר סגירת חשבון כדי לגבות עוד עמלות, הלקוח שלא ויתר על משכנתא זולה יותר ועוד
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988