תלונות בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
חח"י שילמה 5.6 מ' ש' ללקוחותיה על נזקים מפגעי חשמל
כך עולה מהדוח השנתי לשנת 2013 של נציב תלונות הציבור בחברת החשמל, שמתפאר בירידה של כ-12% במספר התלונות בהשוואה לשנת 2012
  
 
גד פרץ / איור: גיל ג'יבלי
גד פרץ
מה עם המחדלים האמיתיים?
משרד התקשורת לא צריך לטפל בתלונות צרכניות, אלא לדאוג לתשתית
נחמד שיש דוחות, כי אז הציבור לא עסוק במחדלים האמיתיים - כמו הפיגור הטכנולוגי של מדינת ישראל בתחום התשתיות, העובדה שאין תחרות בטלוו...המשך
  
 
זינוק של 100% בתלונות נגד אגרת רשות השידור
מתוך 473 אלף מכתבי גבייה שנשלחו בספטמבר, רק 15 אלף בתי אב שילמו את האגרה, והרשות הצליחה לגבות במבצע 5 מיליון שקל בלבד ■ הרשות מודה: "בחלק מהמקרים החיובים ע"י עורכי הדין נעשו ללא הצדקה"
  
 
מוצרי חשמל - בראש תלונות הצרכנים ב-2013
כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות ■ עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים
  
 
חופשה מענה: הצצה לחופשות מהגיהנום של תיירים ישראלים
חיכיתם לחופשה הזאת חודשים, לקחתם ימי חופש ושילמתם במיטב כספכם ■ אז מה? ברגע שהזמנתם, אתם לקוחות שבויים ■ חופשה מענה - מודל 2013
  
 
רשות השידור שוברת שיא: 52% מהתלונות על האגרה מוצדקות
נציב קבילות הציבור: "אזרחים מוצאים עצמם בסיפור קפקאי; מופעלים עליהם לחצי קבלני הגבייה הפרטיים, שמאיימים בצווי עיקול, בקנסות ובתשלומי שכ"ט מופקעים" ■ "אזרחים מותשים, מתוסכלים - שבועות אין מענה במוקדי הגבייה"
  
 
תלונות רבות על באגים בגרסת הניווט החדשה של Waze
התלונות טוענות שהאפליקציה קורסת כאשר מנסים לקבוע ניווט, מחיקת ספר הכתובות מרשימת המעודפים ותקיעות חוזרות של התוכנה ■ החברה: בימים הקרובים ייצא עדכון גרסה חדש
  
 
מעללי רשות השידור: המציאה חוב בגלל "טעות הקלדה" - ועיקלה רכב
רשות השידור היא שיאנית תלונות הציבור המוצדקות בדוח נציב תלונות הציבור ל-2012 ■ איך מוכיחים נציגי הרשות שיש ברשותכם טלוויזיה - ומה יש לסמנכ"ל אגף הגבייה לומר לאזרח תמים שנפתח לו תיק בהוצל"פ למרות שלא היה חייב שקל?
  
 
טעון שיפור: לקוחה שחוברה לנטוויז'ן נותקה מלחצן המצוקה
3 חודשים לאחר ההתחברות לקו הטלפון הביתי של נטוויז'ן, גילתה נ' כי שירות לחצן המצוקה אינו פעיל על הקו החדש ■ נטוויז'ן: תלונת הלקוחה נבדקה וטופלה
  
 
הבנקים החזירו ללקוחות 2.4 מיליון שקל עקב תלונות ב-2012
21.5% מהתלונות על בנקים ועל החברות לכרטיסי אשראי נמצאו מוצדקות בשנת 2012, לעומת 26.1% בשנה הקודמת ■ מבין חמש הקבוצות הבנקאיות, קבוצת לאומי והבינלאומי דורגו באופן הגבוה ביותר
  
 
גידול של 2.4% בתלונות הציבור למשרד התקשורת ב-2012
זאת למרות הרפורמות ■ 48% מהתלונות נמצאו מוצדקות - עלייה של 21% לעומת 2011 ■ את כמות התלונות שנמצאו ראויות לבדיקה מובילה פלאפון
  
 
סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
  
 
ענף התקשורת עדיין מוביל במצעד התלונות; פלאפון בראש
80% מתלונות הצרכנים שהגיעו השנה למועצה לצרכנות התבררו כמוצדקות, והיקף התלונות עלה ב-11% ■ על מה הצרכנים בישראל מתלוננים? על בעיות במוצרים, על חיובים שגויים, על הטעיה ועל סירוב לבטל עסקה
  
 
יו"ר רשות השידור על האגרה: "שקל ליום - סכום מגוחך"
יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, מוביל מהלך של שינוי אופן גביית אגרת הטלוויזיה ■ המדיניות הבלתי מתפשרת של אמיר גילת: "אפס סבלנות למשתמטים מהאגרה - 100% סבלנות למשלמים" ■ היעד: הפחתת התלונות בשליש
  
 
תלונות שונות נגד גרופון: צירוף מקרים או התנהלות לקויה?
במקרה אחד לקוחות התקשו לבטל עסקה בגין מוצר שהתעכב, ובמקרה אחר מתלונן בעל עסק כי לא קיבל תשלום מהחברה
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988