תלונות בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
מחצית מתלונות הציבור ברשות השידור: בנושא האגרה
נציב קבילות הציבור: "גביית האגרה על-ידי עורכי הדין מציקה מאוד לציבור, ורבים מתלוננים על אגרסיביות יתר, גביית שכר-טרחה לא מוצדק וקנסות מיותרים" ■ אבי נמני צפוי להפסיק לפרשן את המשחק המרכזי בשל ניגוד עניינים
  
 
מרכזנית טלפנית מרכזניות טלפניות שירות לקוחות קריירה עבודה תעסוקה ניהול מנהל  / צלם: יחצ
יועצי השקעות - כך תתמודדו עם לקוח "בעייתי"
ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות
  
 
ג'קט קרוע, חולצה שדהתה בכביסה: על מה מתלוננים צרכני האופנה?
נעל שנהרסה אחרי שבוע או חולצה שדהתה בכביסה אינם חריגים - כך לפי דוח אמון הציבור עבור "גלובס", שמגלה כי כמעט מחצית התלונות בענף נוגעות למוצר פגום
  
 
שעות לאחר ההשקה: תלונות על בעיות במסך של האייפון 5
הערכות: יותר מ-10 מיליון יחידות של האייפון החדש נמכרו בסוף השבוע ■ המשתמשים מתלוננים על שורה של תקלות ■ מחירו של המכשיר בישראל צפוי להיות כ-4,000 שקל
  
 
רוב התלונות על בתי-מלון: שירות לא הולם, רעש והמתנה לאוכל
משרד התיירות: 571 תלונות על בתי-מלון וסוכני נסיעות הוגשו מתחילת השנה
  
 
מאוכזבים מהשירות במסעדה? פידבוקס יכול לפתור את הבעיה
Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד
  
 
ביטוח ישיר ושירביט - בראש מדרג האוצר לתלונות הציבור
הדוח השנתי של האוצר: רובן המכריע של התלונות לאוצר היו בנושאי ביטוח ■ ליקויים נמצאו בכל תחום מבוקר: החיסכון הפנסיוני, סוכנים ויועצים וניהול סיכונים
  
 
לקוחות חברות הסלולר: מבטיחים לנו הבטחות-שווא
תלונה נגד סלקום שפורסמה ב"גלובס" עוררה סערה והציפה את המערכת בשלל תלונות על חברות הסלולר בגין הבטחות-שווא ■ האם נציגי השירות משווקים במכוון חבילות לא רלבנטיות, בידיעה שעוד חודש החברה תתנער מהן?
  
 
"85% מהתלונות המוגשות נגד עורכי דין הן תלונות-סרק"
יו"ר ועדת האתיקה במחוז ת"א, עו"ד אפרים נוה, מציע להתקין כללים שיאפשרו לוועדות האתיקה להטיל הוצאות על מתלוננים שהתברר כי התלוננו ממניעים זרים
  
 
"המגמה היא לאפשר תלונות מהציבור לגוף המבקר את הפרקליטות"
נכון לעכשיו, היועמ"ש וינשטיין דבק בעמדתו כי בתוך שנה לאחר תחילת עבודת נציבות הביקורת על הפרקליטות, תיבחן מחדש שאלת התלונות מהציבור
  
 
מ-2006: זינוק של 600% במספר התלונות למשרד התקשורת
‏בשנה החולפת התקבלו 14,413 פניות מהציבור - גידול הנובע בעיקר ממודעות גוברת של הצרכנים ‎■ אחוז התלונות המוצדקות בסלקום ב-2011 - הקטן ביותר
  
 
שנה שלישית ברציפות: ביטוח לאומי הוא שיאן תלונות הציבור
‎‎לפי דוח נציב תלונות הציבור שהוגש היום ליו"ר הכנסת, ב-2011 התקבל מספר שיא של כ-15 אלף תלונות ■‏‎‎‏ כ-30% מהתלונות נמצאו מוצדקות ‏
  
 
דוח "אמון הציבור" על ענף הסלולר: הכי פחות תלונות - נגד סלקום
מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות
  
 
המועצה לצרכנות: עלייה של 40% במספר התלונות תוך שנה
השנה הסוערת שידעו הצרכנים הישראליים הזרימה אלפי תלונות נגד חברות התקשורת, נגד עסקים שלא החזירו כסף כחוק, נגד חברות תיירות שאכזבו את הנופשים ונגד יצרניות המזון שהקטינו את האריזות אבל לא את המחיר
  
 
האם נמלים ותיקנים נמשכים למתקן המים של תמי 4?
כך, לפחות, עולה מתלונות של לקוחות ■ שטראוס מים בתגובה: "אין לנו קשר לכך"
  
 
רק חצי אחוז מפניות הציבור במשרד המשפטים התגלו כמוצדקות
עפ"י דוח האגף לביקורת פנימית ופניות הציבור במשרד המשפטים לשנת 2010 שפורסם היום, מתוך יותר מ-7,000 פניות שהתקבלו - רק 42 התבררו כמוצדקות
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988